וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיולי שטח מהנים וחווייתיים לגוף ולנפש - בארץ ובחו"ל

בשיתוף weshow

15.5.2023 / 16:54

אצל אבנר אתגרים תוכלו למצוא מגוון טיולים מהנים, סיורים ואטרקציות לבחירתכם לפי דרגות קושי שונות המתאימים לקהל הרחב ילדים ומבוגרים. יש טיולי סנפלינג, טיולי שטח, טיולים אתגריים, טיול טעימות בשווקים, סיורי גלישה ועוד

אהבה שהפכה למקצוע
אבנר, בעבר עסק בהנדסת מכונות ובוגר בית ספר הנדסאים בתל אביב (אך כבר לא עוסק בתחום זה). שירת בצבא בחילוץ והצלה, בוגר ווינגייט ומדריך שטח, גלישה וטיפוס, המעביר טיולים יומיים‬, ‪, סיורי טיפוסים‪סיורים לחובבי אדרנלין והאקסטרים‪סיורי גלישת מצוקים, גלישה בנחלים, סדנאות מהנות ועוד מגוון פינוקים חווייתיים בשבילכם. ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬

הוא עוסק בתחום המון שנים, מאד אוהב את העבודה שלו וכיום מדריך בכיר המלמד בנוסף חשיבה מחוץ לקופסה ומטפל גם בנוער בסיכון.

לאבנר אתגרים יש ניסיון עשיר, הוא ותיק בתחום, מקצוען שלא מתפשר ונחשב לאחד התותחים בשוק עם המלצות רבות של לקוחות מרוצים. הטיולים שלו מאד מעניינים ומהנים בהם אבנר משלב גם קצת רקע היסטורי בכל מקום כי חשוב לו להעביר גם ערך מוסף. אם אתם מעוניינים בחוויה מיוחדת ומאתגרת, לטייל ברחבי הארץ או בחו"ל ולהנות עם המשפחה והחברים או בזוגות - "אבנר אתגרים" הוא המקום בשבילכם. ‬‬‬‬

"אני מדריך לטיפוס וגלישה ומדריך טיולי שטח בכיר. בעבר, התחלתי את דרכי כפרילנס ולפני 12 שנה פתחתי את עסק עצמאי בו אני האחראי והלב של העסק. אני מאד מקצועי ויסודי, אני לא עובד בשבתות וחגים (כן עובד בחול המועד) ולכן הסיורים מתאימים מאד גם למגזר החילוני וגם למגזר הדתי והחרדי. יש לי צוות מיומן ומקצועי, אני מעסיק מדריכים פרילנרסים איכותיים בלבד והטיולים מאד מהנים וחווייתיים.

בחרתי בתחום הזה כי אני אוהב אתגרים ומתחבר יותר למקצוע שמשלב טיולים ואקסטרים יחד, השילוב של שניהם הוביל אותי למעשה לתחום הזה, זו אהבה שהפכה להיות מקצוע."

מערת קשת. אבנר אתגרים,
מערת קשת/אבנר אתגרים

מגוון טיולים עם אבנר אתגרים - בארץ וגם בחו"ל

אצל אבנר אתגרים תמצאו מגוון של טיולים, סיורים ואטרקציות לבחירתכם לפי דרגות קושי שונות. הטיולים מתאימים לכל הגילאים גברים, נשים וילדים וכולם מהנים מאד.

יש טיולי סנפלינג, טיולי שטח, טיולים אתגריים, טיול טעימות בשווקים ועוד, המשלבים הרבה פאן חוויתי וקצת היסטוריה.

"יש טיולים רגליים בהם מטפסים עם חבלים לחלק העליון של הנחל, כשנכנסים אל תוך הנחל ואין מעבר אז יורדים בחבלים. אני בונה עמדות ומתחיל להנגיש את האנשים. משם ממשיכים בתוך הנחל למפל הבא. יש דרגות קושי כמובן קל-בינוני, בינוני-קשה וקשה-קשה מאד. יש נחלים שהם קלים יותר ויש קשים יותר אבל אני מתאים את עצמי לאוכלוסייה ומנתב את הטיול בהתאם. הטיולים מתאימים לקבוצות, משפחות וגם לזוגות."

טיולים בארץ:

אזור ים המלח: (יש מספר אתרים עם דרגות קושי שונות)
למתחילים (דרגת קושי קלה) נחל תמר - מתאים למשפחות.
נחל קומראן בצפון ים המלח (דרגת קושי בינונית).
נחל תמרים למקצוענים בלבד (דרגת קושי גבוהה).
נחל אוג - יש אפשרות לסנפלינג וטיול רגלי.
מדבר יהודה, נחל רחף, נחל דרגה, מערת הקולונל.

בצפון הארץ: טיול כיפי ומהנה למערת קשת ליד שלומי, ירידה לתוך מערה. הטיול מתאים לכולם, יש יציאה משם עם נוף מדהים וגם מקבלים הסבר על האזור.

רמת הגולן: הנקיק השחור ליד קצרין ורמת הגולן - נחל קניוני שאליו נכנסים בקבוצות.
יש נוף מדהים והררי של רמת הגולן מסביב ובנחל יש 5 בריכות, בשניים מתוכם יש גלישת סנפלינג לתוך המים. המסלול אורך יום שלם משעות הבוקר המוקדמות עד אחר הצהריים.

בכרמל: מסלול הכולל רק פעילות אתגרית במקום נייח שבו עושים סנפלינג מצוק קדומים סמוך לבית אורן. המסלול מתאים למתחילים או לקבוצות שרצות לחוות סנפלינג וממשיכים לטייל באופן עצמאי.

בגלבוע: פעילות עם סנפלינג ושם ניתן לראות את הנוף היפה של הגלבוע.

במרכז ליד הישוב שילת ומודיעין: פעילות אתגרית לאנשים שרוצים לחוות סנפלינג.
לא ניתן לטייל הרבה בסביבה חוץ מקברות המכבים. מתאים גם לחופשת חנוכה.

נחל דרגה. אבנר אתגרים,
נחל דרגה/אבנר אתגרים

טיולים בחו"ל

הדרכת טיולים אתגריים בספרד, ירדן, צפון יוון ועוד.
ספרד: פעילות טרקים באיזור פירנאים, רפטינג וסיורים באיזורים ויה פרטה וקניוניג.
הטרק להר הגעש - טנריף: שילוב טרק להר הגעש, שייט קיאקים ועוד - מתאים כל עונות השנה ולאוהבי האקסטרים. *לבעלי ניסיון בלבד.
יוון: הטיולים משלבים חווית סנפלינג , רפטינג , טרקים , טיולים בכפרי האזור בחבל זגוריה, מצובו, קלמבקה, צומרקה ועוד.
ירדן: טיולים באיזור פטרה, ואדי רם, נחלי הירדן, ואדי חסה, נחל ארנון ועוד.

הפעילות כוללת: טיולי סנפלינג ; ODT וסדנאות שטח - פעילות גיבוש המתאימות ליחידים, קבוצות לחברות וארגונים, ימי כיף, בר / בת מצווה ומסעות בחיק הטבע לנוער ולמבוגרים.

יש גם סדנאות לפיתוח מנהיגות העצמה וכישורים חברתיים, הקניית מיומנויות ניהול מנהיגות ומתאימות לקבוצות בתוך חברות וארגונים. דרך מהנה ומגבשת לשיפור עבודת צוות והעצמת בעלי תפקידים בכל הדרגים. יש בנוסף סדנת העצמה במדבר וסדנת תקשורת וגיבוש.

לקוחות מרוצים שמגיעים שוב ושוב לטייל עם אבנר אתגרים
כל משתתף מקבל ציוד אישי, מכשירי גלישה וקסדה. אצל אבנר אתגרים משתמשים בציוד הכי טוב ואיכותי ומאד מקפידים על רמת בטיחות ומקצועיות גבוהה מאד.
"אני מאד נחמד וחברמן מצד אחד אך לא מתפשר על הנהלים מצד שני ומפקיד על
שקיפות מלאה מתחילת הסיור ועד סופו. מגיעים אלי לקוחות חדשים דרך המלצות מאנשים שהיו ונהנו, יש לי הרבה לקוחות ממליצים החוזרים לעוד חוויות וחשוב לי שהלקוחות ייהנו מהטיולים האתגריים וימליצו לחברים.
אני מאד משקיע לכל אורך התהליך, דואג למקום מפגש בתחילת הטיול, מעניק הסברים לגבי הטיול, מקום הטיפוס ומידע אודות הפעילות, מחדד נהלים חשובים בנוגע לביטחון אישי כמו למשל הגעה עם הרבה מים (לפחות 3 ליטר לאדם)."

קומראן. אבנר אתגרים,
קומראן/אבנר אתגרים

ועוד כמה דברים שחשוב לדעת
▪ יש לאבנר אתגרים ביטוח המכסה את כל הפעילויות האתגריות בארץ ובחו"ל.
▪ יש אפשרות להצטרף לקבוצה או להגיע יחד כקבוצה מלאה (מתאים גם לארגונים).
▪ המחירים קבועים ואטרקטיביים.
▪ מספר המשתתפים עד 10 אנשים בדרך כלל.

אבנר אתגרים מזמין אתכם ליהנות ממגוון טיולי ספורט אתגריים בכל הארץ מהצפון עד הדרום וגם בחו"ל במספר יעדים: ירדן, יוון וספרד. הטיולים מתבצעים בהתאם למזג האוויר ועם כל האישורים הנדרשים מראשות הטבע והגנים. אתם מוזמנים להתקשר, להתייעץ ולתאם לכם טיול חוויתי ומעצים.

טלפון ליצירת קשר: 054-4780698
כתובת: שלם 10, רמת גן
פייסבוק | יוטיוב


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

בשיתוף weshow
  • עוד באותו נושא:
  • טיולים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully