וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן לזרוק את המקל: אמיר מאיר בהרצאה מעוררת השראה

בשיתוף weshow

17.5.2023 / 13:09

יש מקרים שמשאירים אותנו ללא מילים. הסיפור של אמיר הוא לגמרי כזה • אמיר מאיר, האיש שכמעט איבד את חייו בלבנון משתף בסיפור חייו המרתק, בהרצאה מעוררת השראה שתסייע גם לכם לעשות שינוי משמעותי בחיים ולהבין מה באמת חשוב.

הגיע הזמן לזרוק את המקל: אמיר מאיר בהרצאה מעוררת השראה שכל אחד חייב לשמוע/צלם: רומן פבלוקביץ'

סיפורו של אמיר מאיר
לפני כשלושים שנה, בגזרה המזרחית של לבנון, המשאית בה נכח אמיר עלתה על מטען וחמישה חיילים שהיו בפנים נהרגו. אמיר נפצע אנושות באותו היום וכעת הוא משתף אותנו בדרך הארוכה שעבר. לאחר תהליך שיקום ארוך, כואב ומפרך הוא יצא אל מסע חיים חדש, שונה בתכלית מהמסע שתכנן לעצמו לפני שהתגייס: במקום טיול אחרי צבא ולימודים באוניברסיטה הוא התחיל את חייו כבוגר עם בעיות רפואיות וקוגניטיביות שהיו מכניעות כל אחד ועם אהבת חיים בלתי מתפשרת ועם נחישות אין קץ שהפכו את חייו למייצג מעורר השראה המעיד על הכוח האלוהי בנפש האדם.

אהבת החיים, נחישות אין קץ וכוחות נפש, מהווים חלק גדול מנושא ההרצאה של אמיר מאיר

אמיר החליט שהאסון שפקד אותו לא יעצור את חייו. לאחר שנה של שיקום בבית לוינשטיין הוא יצא אל העולם כאשר עליו להיעזר במקל הליכה ובנטילת תרופות ללא סוף על מנת להצליח לתפקד בשגרת החיים. כאמור, אלה נתוני הפתיחה איתם נרשם אמיר ללימודי ביולוגיה באוניברסיטה, כפי שחלם לעשות עוד לפני הפציעה. במשך שנה שלמה וכנגד כל הסיכויים, נאבק אמיר בלימודים ונכשל. עתה הוא נשאר ללא אופק, בלי תקווה וללא חזון לשאת אליו את עיניו אך למרות זאת, הוא המשיך להיות נחוש ותאב לחיים מוצלחים - הוא לא ויתר לרגע ולא נתן לכישלון לרפות את ידיו.
הוא בחר לחשב מסלול מחדש ולאחר שהחליף מספר מקצועות במשך כמה שנים הוא החליט לחזור לספסל הלימודים והפך להיות אופטיקאי. במשך 16 שנים עבד במקצוע, אבל גם הפעם תקפו אותו קשיים שנבעו מן הפציעה הקשה: העיניים שלו לא היו מסוגלות יותר לעשות את העבודה. בגיל 39, 19 שנה אחריי הפציעה מצא את עצמו אמיר שוב מחשב מסלול מחדש. עדיין נעזר במקל כדי ללכת, עדין נעזר באינסוף תרופות כדי לצלוח את שגרת היום, אך מחליט לחזור לאהבה ישנה שלו - ספורט.

איך כוח הרצון מנצח את כל הקשיים, נחישותה של הנפש מתגברת על כל המכשולים וכיצד בחור נכה, שאינו מסוגל להרים רגל אחת הופך להיות מאמן כושר מחונן, משליך את המקל ומתחיל לרוץ - כל אלה לוקחים חלק בסיפור אשר מלווה את ההרצאה החדשה שנושא אמיר בימים אלה בפני קהלים שונים ומגוונים

אמיר מאיר. שיר פינטו,
אמיר מאיר/שיר פינטו

העצמה, השראה וכוח רצון = כולם יכולים !!
"הפציעה הפכה את חיי מהקצה אל הקצה ואני הפכתי אותם שוב, לפי החוקים שלי!" מספר לנו אמיר, אשר בחר בחירה אמיצה ומודעת להפוך את הפציעה האיומה בלבנון לרגע המכונן בחייו. מתוך המשבר העמוק וההתמודדות הנפשית הקשה הוא יצא לדרך חדשה של צמיחה אשר מלמדת אותנו התפתחות אישית במיטבה.

כיום, יוצא אמיר בהרצאות מרתקות ומעוררות השראה בנושא העצמה, כוח רצון וכושר גופני. הרצאתו מתאימה לכל אדם שרוצה לעשות שינוי בחייו, מקטן עד גדול, ומטרתה להעביר הלאה את הערכים אשר הולכים לפניו ולפתח אותם במקצת גם אצל דור ההמשך.

הרצאתו המרתקת של אמיר מעבירה את כלל המשתתפים תהליך פנימי משמעותי וגורמת לכל אחד ואחת להעריך את הדברים החשובים באמת ולהפחית את תשומת הלב מהדברים הפחות חשובים. בהרצאתו הוא מלמד איך ניתן לצאת ממשבר עמוק, איך להגיע לצמיחה משגשגת וכיצד להפסיק לחיות על-פי התבניות המקובלות ולכן, היא מתאימה במיוחד למתבגרים, לסטודנטים, לעובדי היי-טק ולגופים השונים אשר מחפשים להעביר ערכים דומים לעובדים זוטרים ובכירים כאחד.

במהלך ההרצאה, תזכו להכיר לעומק את האיש ששבר את כל המוסכמות, לשמוע את סיפור חייו המרתק וכמובן, להנות מהרצאה מעצימה ומעוררת השראה.

הרצאתו של אמיר מאיר היא חובה לכל מי שרוצה לעשות שינוי בחייו ולהגיע לצמיחה מקסימלית

אמיר מספר לנו על החלק הכי חשוב בפאזל ומוסיף כי הצליח להגשים כל יעד בזכות משפחתו התומכת, זוגתו שהייתה לצידו עוד מגיל 18 ולא ויתרה גם כשהיה במצבים הכי קשים והיום היא אשתו ואם ילדיו רותם, אופיר ושקד. התמיכה, האהבה ובמיוחד האמונה - הם אלו שדחפו אותו לעבר ההצלחה!

אמיר מאיר. תומר פדרר,
אמיר מאיר/תומר פדרר

זה הזמן לקחת את החיים שלכם ושל דור ההמשך שלב אחד קדימה!
מרבית האנשים אשר נכחו בהרצאתו של אמיר מספרים כי היא הייתה עבורם אבן דרך משמעותית בחייהם. ההרצאה מעבירה את המסר באופן מדויק, שמה את הדגש על הבנת הדברים החשובים באמת ומלמדת את המשתתפים מהן הפעולות שיש לבצע על מנת לצמוח מכל משבר באשר הוא.
אז אם אתם מעוניינים לשמוע ממקור ראשון איך זה מרגיש להיות הכי קרוב למוות, ואיך זה מרגיש להיות באמת חי, צרו קשר עם אמיר עוד היום באחת מן הפלטפורמות הבאות:

כתובת מייל - amirhealth123@gmail.com

אתר אינטרנט >>>

פייסבוק >>>

אינסטגרם >>>

יוטיוב >>>


הכתבה בוצעה על ידי חברת Weshow

האינסטגרם של Weshow

הטיקטוק של Weshow

בשיתוף weshow
  • עוד באותו נושא:
  • הרצאה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully