וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למקומות, היכון, טוס! חוויות הטיסה בטרקטורון מעופף

בשיתוף weshow

17.5.2023 / 13:51

חולמים לעוף כמו ציפור, אוהבים ריגושים, רוצים לקבל חוויה ייחודית שוברת שיגרה? חולמים להטיס כלי-טיס מדליק, רוצים להעניק למישהו שאתם אוהבים חוויה בלתי נשכחת? ב-FLY-UP של חיים דה קלו תוכלו להגשים את זה ו'לעוף על עצמכם' באמת עם טיסה באמצעות טרקטורון מעופף

למקומות, היכון, טוס! - חברת fly-up מציעה חוויות טיסה בטרקטורון מעופף/חיים דה קלו

אז מה זה בעצם 'טרקטורון מעופף'?
טרקטורון מעופף הוא כלי טייס לכל דבר, עם מאפיינים ייחודיים רק לו, הכלי מורכב ממסגרת פתוחה,, מחוזקת וממוגנת, המצנח משמש ככנף. זה נותן כלי פשוט ובטוח מאד מבחינה טכנית וגם באופן ההטסה.

טרקטורון מעופף מותאם לטיסה של שני אנשים: טייס, ונוסע אחד בלבד. מבנה הטרקטורון המעופף אינו סגור ובזכות זה טיסה בכלי טייס פתוח, ללא דפנות התוחמות אותנו מהווה ריגוש אדיר !!!

חוויית הטיסה ייחודית, תוך כדי השתלבות עם הטבע והנוף, מגובה של החל ממטר, (מרחק נגיעה כמעט) תמריץ לכם את האדרנלין לרמות שלא הכרתם, המושג 'להתרגש' יקבל משמעות חדשה, הכל נראה לפתע קסום: הירוק ירוק יותר, ההרים הגבעות והשדות פרושים סביבנו עד לאופק - לא רציתי לרדת...

UP - מי פנוי במרחב האווירי של ישראל?...
חיים דה קלו, המייסד והבעלים של FLY UP, קשור לעולם התעופה בכל נימי נפשו כבר מילדות התחיל לטוס משנת 2004. בוגר מגמת תעופה בתיכון ואיש חיל האוויר לשעבר, יותר מ-19 שנים בענף הטרקטורונים המעופפים, עם רקורד של אלפי טיסות, (לפעמים נמצא באוויר יותר מאשר על הקרקע), חי ונושם טיסות, לרוב נמצא באוויר הכי כחול של ישראל.

חברת fly-up שמציעה חוויות טיסה בטרקטורון מעופף - הוקמה עם המון אהבה לטיסה, שמחת חיים ואהבה לאינטראקציה עם אנשים.

אל חיים הבעלים של fly up הגעתי בעקבות המלצה של זוג חברים שחזרו מלאי חוויות ומאושרים מטיסה אתו.

FLY-UP  של חיים דה קלו. חיים דה קלו,
FLY-UP של חיים דה קלו/חיים דה קלו

לבקשתי חיים מספר על המקצוע הייחודי שבחר: "אני נושם את התחום מילדות, זה סוג של 'חיידק'. חלק גדול מהסביבה החברתית שלי קשורים לעולם הטיסה: טייסים, ומדריכים, טייסי 'אולטרה לייט' מצנחי רחיפה ועוד.
עשיתי כבר את כל אלה, בעיני חווית טיסה בטרקטורון מעופף עולה על כולם.

במהלך 19 שנות פעילותי צברתי יותר מ 6000 טיסות . אני חי את התחום גם ביום יום וחלק מהכיף שלי זה גם להעביר את זה הלאה, לאנשים". הכיף שלי לשמוע באזניות את ה"וואוו" של הנוסעים בזמן ההמראה ולראות את החיוך שלא יורד מפניהם גם לאחר הנחיתה.

אהבה מ'מטס' ראשון
חיים חווה בעצמו את הטיסה הראשונה שלו בטרקטורון מעופף בשנת 2004 והתאהב ממבט ראשון. גם אני -האורחת - הצלחתי להתגבר על פחד הגבהים (שאני שנים בהכחשה לגביו), והתאהבתי 'על המקום' ב'מעופף' כבר מהטיסה הראשונה.

בשעת בוקר מוקדמת, הגעתי לנקודת המפגש שקבענו, בוקר היה קריר. ההתרגשות מהולה באדרנלין. קצת סמול טוק, ועליתי לטרקטורון. חיים חיבר אותי למושב על פי כל כללי הבטיחות: חגורות. קסדה, אוזניות (זה לא אומר שמיד נרגעתי...) התנעה, הכלי "רץ" על המסלול כ 30 מטר ו...הופס - כל הפלא הזה התרומם לשמים בתוך שניות ספורות. בנקודה הזו אני יכולה לומר שנפתחה עבורי חוויה של 'לגעת באושר': הנה מתגשם לו החלום לעוף כמו ציפור...ההתמזגות עם הנוף, הריחוף באוויר, החופש, זו חוויה אדירה. רק מי שעבר את זה יכול להבין את ההרגשה.

טיסה בטרקטורון מעופף לא דומה לשום דבר אחר. המראנו בנסיקה חלקה ומהירה, בתוך 10 שניות התיישרנו בגובה ומאותו הרגע התחלתי להתרגל לטיסה חשופה לחלוטין ולהתמזג עם הנופים, ממש 'לגעת בטבע', להנות מהנוף. הנשימה פתאום הסתדרה לי: רגועה יותר, עם איזה ניקיון פיזי ונפשי חדש... (כנראה שבשביל להכיר את עצמי מקרוב אני צריכה קצת ריחוף בגבהים...)

אפרופו גבהים: טיסה קרובה לקרקע (ובטוחה) מתאפשרת בטרקטורון מעופף יותר מכל כלי טייס אחר, החל מגובה מטר מעל הקרקע ועד אלפי מטרים והטבע כולו שלי.

(טרקטורון מעופף יכול להגיע לגובה של מעל 4 ק"מ, הטיסות בישראל נקבעות לפי אזורים וגבהים המותרים בתקנות הטייס)
אחרי 30 דקות של סוג של "טיסת חוצה ישראל" 'בקטנה' אני מודה שלא רציתי שזה ייגמר. חיים החזיר אותנו לקרקע במיומנות בנחיתה רכה. סגר לי חוויה מפעימה שלא אשכח לעולם.

FLY-UP  של חיים דה קלו. חיים דה קלו,
FLY-UP של חיים דה קלו/חיים דה קלו

כלי טייס בטיחותי, כהגדרת מנהל התעופה האמריקאי
הדימוי של הספורט הזה הוא של חוויה אקסטרימית, אבל זו חוויה בטיחותית מאוד - לא "אקסטרים" במובן ה"פראי" ובטח לא כמו מסוכן כמו קפיצת באנג'י או טיפוס הרים. החוויה מתאימה לקהל רחב מאוד, ולא רק פריקים של ספורט אתגרי יתחברו לזה.

חווית הטיסה בטרקטורון מעופף מתאימה למבוגרים, בני נוער, מתנות לילדים, לחובבי טיולים, לרוכבי אופניים, לאוהבי טיולי שטח וטראקים, זוגות המחפשים ריגושים, זוגות לפני חתונה (הצעת נישואין מקורית מהממת)!!! כן כן, גם באוויר!!!

לדברי חיים קהל הלקוחות לחוויה הזו מגוון מאוד, כל אחד מתחבר לחוויה מזווית שונה. לילדים, למשל, זה הרבה יותר מלונה פארק, הם "עפים על זה" כדבריו. יש החולמים על תחושת צניחה חופשית "בלתי נגמרת". גם אוהבי טבע ונוף מוצאים ריגוש אדיר בטיסה בטרקטורון מעופף.

מה לגבי ימי כייף לקבוצות ?
לפי חיים ב FLY-UP מתמחים בארגון ימי כיף לחברות, וועדים, מוסדות שונים, ישיבות וכדו, טיסות קבוצתיות, ואירועים.

קורה שיש כאלה המגיעים עם סוג של חשש, (ככה 'בקטנה'), אבל מהרגע שעולים לאוויר, הנוף שמסביב, הרוגע והקסם של הטיסה מתחיל לפעול. זוהי חוויה של מאה אחוז FUN

מאחר והפעילות מתרחשת בטבע, בנוף ואוויר נקי, "עם האוכל בא התיאבון" אפשר להמשיך את החוויה עם פיקניק בשטח. לא חסרים חניונים ואזורי בילוי, מה שמתאים גם לחוויה משפחתית. משפחות רבות מגיעות עם הילדים רק לחזות בנו טסים, סוג של הפנינג.

חיים מספר: לקוחות שאני מטיס מתארים את החוויה כאחת החזקות בחיים שלהם, יורדים מהטרקטורון המעופף בתום הטיסה עם חיוך רחב ומבט של אושר בעיניים ("רק האוזניים עוצרות להם את החיוך"...) לא פעם מתלהבים מהחוויה עד כדי כך שרוב המתעניינים נרשמים לקורס. (מה שנכון - חוויה כזאת פותחת את 'התיאבון' לתחום הטייס.

אין פשרות על בטיחות ומקצוענות
לפי הגדרות מנהל התעופה האמריקאי (אחד הגופים המחמירים בעולם) טרקטורון מעופף הוא כלי הטייס הבטוח הקיים בעולם.

" כיום - אחרי כ19 שנות פעילות בענף ורקורד של אלפי טיסות" מספר לי חיים, אני יכול לומר שהמשמעות של זה היא מקצוענות באוויר (ועל הקרקע) והשראת ביטחון על הנוסע הסומך עלי. ההקפדה על כללי הטיסה והבטיחות הינה ללא פשרות", לא עושים חכמות באוויר.
וזה נכון. צפיתי בחיים מהצד, ניכר עליו שהוא הגיע ל"יום עבודה" בגישה של כיף, Cool במובן החיובי: מחייך, משדר בטחון, מתנהל בסבלנות, קשוב ללקוחות.
הצצתי בטלפון שלו (וגם בדף ההמלצות באתר FLY-UP ) מופיעות אין ספור מחמאות על הפגנת מקצוענות, ידע והשראת ביטחון, ובעיקר תודות על טיסה כייפית.

הלקוחות מתלהבים

לקוחות ממליצים על FLY-UP  של חיים דה קלו. חיים דה קלו,
לקוחות ממליצים על FLY-UP של חיים דה קלו/חיים דה קלו
לקוחות ממליצים על FLY-UP  של חיים דה קלו. חיים דה קלו,
לקוחות ממליצים על FLY-UP של חיים דה קלו/חיים דה קלו
לקוחות ממליצים על FLY-UP  של חיים דה קלו. חיים דה קלו,
לקוחות ממליצים על FLY-UP של חיים דה קלו/חיים דה קלו

חוויית טיסה אישית בנוף מהמם
ניתן לטוס (כמעט) בכל רחבי הארץ, במיקוד על אזורים שמתאימים לטיסה מסוג כזה: השרון, עמק יזרעאל, באזור לטרון, בערבה, ליד הכינרת, ועוד.
שמתי לב בטיסה שלנו שחיים הקפיד להקיף ישובים שחלפנו לידם (... אין טעם להפריע לתושבים ... כדבריו). צודק.

חיים: "הטיסות יכולות להתבצע בכל רחבי הארץ, באזורים המתאימים כמובן. אזור השרון, לטרון, הערבה, עמק יזרעאל אלו אזורים מהממים ומתאימים לטיסת טרקטורון מעופף: ניתן לטוס גבוה או ממש נמוך על פי תוואי הקרקע, הנופים בארץ מגוונים ומעניקים חוויית טיסה מרגשת וייחודית.

טיסה בטרקטורון מעופף למי זה מתאים?
* טיסה רומנטיות לזוגות (אפשרי גם במקביל, ב 2 כלי טייס)
* טיסה חוויה (טיול אווירי)
* הצעת נישואין
* מתנת בר מצווה
* מתנת גיוס/שחרור מהצבא
* פעילות לימי גיבוש ו'ימי כיף' לחברות ולארגונים
* מתנה לחבר/ה, לבן משפחה
* מתנת יום הולדת
* לאורחים מחו"ל - סיור נופים מרגש בשמי ישראל
* ספיישלים לקבוצות - טיסות מיוחדות באתרים שונים בארץ (כגון עמק יזרעאל, הערבה וכדו')

כמה זמן נמשכת הטיסה?
ישנם כמה סוגי טיסות, תלוי בסוג הטיסה המוזמנת, בהתאם לפרק-הזמן שנקבע מראש. טיסה של 40-20 דקות מעניקה חוויה מושלמת, במסגרת-הזמן הזו אפשר ליהנות מנוף הארץ מגבוה או מקרוב, ברמה שאף חוויה אחרת לא מאפשרת.

תיעוד מרגש של החוויה - סרטון מקצועי ב- Go pro
ב- - FLY UP מציעים קליפ וידאו של הטיסה - הפקת סרטון ברמה גבוהה, שבו החוויה מתועדת מכל הכיוונים, לא בצילום חלקי או חצי סלפי, אלא ממש בפנורמה, באמצעות מצלמת GO PRO ובשימוש בעדשה רחבה. הסרטון עובר עריכה מקצועית, מושקע. (כרוך בתוספת תשלום).

חיים: הרבה אנשים שמעו ורוצים לחוות טיסה בטרקטורון מעופף. אני יכול לומר שמרבית הטיסות מגיעות מלקוחות הקונים אצלנו שוברי מתנה כמתנת יום הולדת, אנו מבצעים גם הצעת נישואין, תלמידי ישיבה מגיעים אלינו, אנשים מביאים אורחים מחו"ל. בסך הכל מדובר בחוויה שמהווה מתנה מדליקה ושווה לכל כיס.

רכישת שובר מתנה ישירות באתר:
יש אפשרות גם לקנות באתר fly up כרטיס טיסה פתוח ל-3 חודשים, בצורת שובר-מתנה ולתת אותו למי שרוצים. אפשר לצרף לו ברכה אישית. מי שמקבל מתנה כזו באמת מקבל חוויה ייחודית בלתי נשכחת".

הדלקנו אתכם על 'המעופף'?
אתם מוזמנים לקבל פרטים נוספים דרך האתר, או בטלפון ישיר אל חיים ולתאם לכם טיסה פרטית. בשיחת התיאום תוכלו לשאול את כל השאלות, תקבעו את משך זמן הטיסה, ואת מיקום הטיסה.
אגב, הטיסות נערכות בשעות האור בלבד, מזריחה עד שקיעה. בבקרים וגם אחר הצהריים, ימי חורף יפים טובים לטיסה אף מימי הקיץ (להוציא ימי גשם או סערות).

משך זמן הטיסה נע בין 20-40 דקות. המחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס.

רוצים גם אתם להתרגש ולהנות? להעניק מתנה לחבר / חברה או ליקרים לכם? להציע נישואין בצורה מיוחדת?

הנה הכתובת להגשמת החלום, כאן תוכלו להזמין ישירות שובר מתנה:
אתר האינטרנט >>>
ישירות מהטייס: חיים דה קלו >> 054-2050026
פייסבוק >>>
אינסטגרם >>>

בשיתוף weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully