וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

J Gorgeous - מכירה ותיקון של כל סוגי הקורקינטים החשמליים בירושלים

בשיתוף weshow

17.5.2023 / 13:32

אם אתם מחפשים דרך מהנה וידידותית לנסוע בירושלים, אל תחפשו רחוק יותר מחנות הקורקינטים החשמליים J Gorgeous הממוקמת בלב העיר. חנות זו מציעה מגוון רחב של קורקינטים חשמליים למכירה וגם שירות תיקונים וצברה מוניטין של מכירת קורקינטים חשמליים באיכות גבוהה

מכירה ותיקונים של כל סוגי הקורקינטים החשמליים
קורקינטים הפכו פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר אנשים מחפשים דרכי תחבורה חלופיות שהן גם ידידותיות לסביבה וגם חסכוניות ומשתמשים בהם לתחבורה ולפנאי. ירושלים אינה יוצאת דופן בהקשר זה ואחת מחנויות הקורקינטים החשמליים המובילים בעיר נקראת " J Gorgeous", הממוקמת צמוד ושוק מחנה יהודה השוקק.

החנות נפתחה בשנת 2021 והפכה במהירות ליעד מומלץ לכל מי שמחפש לקנות או לתקן קורקינט חשמלי בירושלים. החנות מציעה מגוון רחב של דגמי קורקינטים חשמליים, כולל מותגים מובילים וגם אפשרויות זולות יותר. הלקוחות יכולים לבחור בין מגוון קורקינטים חשמליים, החל מדגמים קטנים וקלי משקל המושלמים לניווט ברחובות צפופים, ועד לדגמים גדולים וחזקים יותר שיכולים להתמודד עם גבעות ושטח קשה.

החנות מעוצבת ויפה וממוקמת בלב נחלאות בירושלים ליד גן סאקר שם תוכלו לנסוע בכיף וללא הפרעות ומאד קרובה לשוק מחנה יהודה. בJ Gorgeous מתמחים במכירה ותיקון קורקינטים חשמליים (המותאמים לעליות של ירושלים) והיא מופעלת על ידי צוות מקצועי המסור לספק ללקוחותיהם את החוויה הטובה ביותר ובמחירים אטרקטיביים.

J Gorgeous – מכירה ותיקון של כל סוגי הקורקינטים החשמליים בירושלים. בת אל יהודאי,
מספר גדל והולך של תושבים ומבקרים משתמשים באופניים ובקורקינטים חשמליים כדי להתנייד/בת אל יהודאי

בנוסף למכירת קורקינטים, J Gorgeous מציעה גם מגוון שירותי תיקונים ותחזוקה לכל סוגי הקורקינטים החשמליים. במעבדה הנמצאת בחנות, שם ניתן לאבחן ולתקן כל בעיה בקורקינט שלך, מבעיות סוללה ועד חלקים שבורים, על מנת להבטיח שהוא יישאר במצב מעולה למשך זמן רב ככל האפשר וגם על מנת להתאים אישית את הקורקינט שלך תוך הקפדה על רכיבה בטיחותית עם קסדה.

שירות מהיר, אישי ומסור
הכירו את ר́́אי, בן 26 שיצא לדרך עצמאית לפני שנה וחצי ופתח עם שותפו אברהם עסק למכירת קורקינטים חשמליים. כשהיה גר בתל אביב, עבד כשליח עם קורקינט ומאד אהב את השימוש בקורקינט חשמלי ועם הזמן למד והכיר את מבנה הקורקינט. כשעבר לירושלים הבין שהתחום הזה לא מקבל מספיק הכרה בירושלים ולכן פתח את העסק. בחנות תמצאו מגוון רחב של קורקינטים מכל הסוגים, תקבלו שירות מהיר, אישי ומסור ותדעו שתמיד יש לאן לחזור.
אחד המאפיינים הבולטים של J Gorgeous הוא המחויבות שלה לקיימות. כל הקורקינטים החשמליים של החנות מופעלים על ידי סוללות נטענות, והחנות מציעה גם מגוון אביזרים ושדרוגים שיכולים לעזור להפוך את הקורקינט שלך אפילו יותר ידידותי לסביבה.

ירושלים, עיר הבירה של ישראל, ידועה בנקודות הציון ההיסטוריות שלה, במשמעותה הדתית ובתרבותה התוססת. בשנים האחרונות היא הפכה גם למוקד לתחבורה חשמלית, כאשר מספר גדל והולך של תושבים ומבקרים משתמשים באופניים ובקורקינטים חשמליים כדי להתנייד.

J Gorgeous – מכירה ותיקון של כל סוגי הקורקינטים החשמליים בירושלים. ניצן גרינוולד,
J Gorgeous – מכירה ותיקון של כל סוגי הקורקינטים החשמליים בירושלים/ניצן גרינוולד

קורקינטים חשמליים הפכו לאמצעי תחבורה פופולארי יותר ויותר בשל הנוחות, הסבירות והאופי הידידותי לסביבה שלהם. חשוב לדעת: הקורקינט החשמלי מתאים מגיל 16 ומעלה.

בין אם אתם תושבים מקומיים שמחפשים דרך נוחה להתנייד בעיר, או תייר המעוניין לחקור את ירושלים בצורה מהנה וייחודית, קורקינט חשמלי הוא אופציה מצוינת. עם מגוון רחב של דגמי קורקינטים חשמליים לבחירה, שירותי תיקון ותחזוקה מומחים, ומחויבות לקיימות, J Gorgeous היא פנינה אמיתית בלב ירושלים.

טלפון ליצירת קשר: 050-7725355
כתובת: רחוב ניסים בכר 8,ירושלים,
אינסטגרם | פייסבוק I טיקטוק

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

בשיתוף weshow
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully