וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממלכת היופי: סלון יופי חדשני ויוקרתי עם שירותי איפור, עיצוב ותוספות שיער

בשיתוף Weshow

18.5.2023 / 17:18

מצאנו בשבילכן סלון יופי מהמם המדורג כאחד מהמקומות המומלצים בטירה, ומציע שפע של שירותים כמו תוספות שיער טבעי, החלקות שיער, תסרוקות כלה וערב, תספורות, צבע וגוונים, איפור מקצועי, הלחמת ריסים והכל במקום אחד!

ממלכת היופי – סלון יופי חדשני ויוקרתי עם שירותי איפור מקצועי, עיצוב ותוספות שיער עם יחס אישי ומושקע!/צילום: רועי בר

מעצבת שיער ומאפרת מקצועית

סג'וד בדיר סולטאני, מנהלת סלון היופי "ממלכת היופי" בטירה, ואלופה בכל הקשור לתוספות שיער טבעי לכל מטרה. תחילה למדה מנהל עסקים ותקשורת ועשתה הסבת מקצוע לתחום האיפור ועיצוב השיער, מה שהחל כתחביב, ויצאה לדרך עצמאית בשנת 2011.

היא למדה איפור, עיצוב שיער, תוספות שיער והלחמות ריסים ומאד אוהבת את עבודתה ורואה בה שליחות של ממש. הסלון קיים 12 שנה עם ותק, ניסיון ולקוחות ומרוצות.

סג'וד גם מתנדבת ומעניקה מזמנה פעמיים בשבוע לטובת חולות סרטן עובדת עם פאות הלהיט הבא. "התחלתי עם איפור ותסרוקות בתור תחביב. תמיד אהבתי לאפר ולעצב תסרוקות וכל הסובבים אותי ידעו שאני טובה בזה, בהמשך הבנתי שזה המקום שלי, היעוד שלי וזה התחום שאני הכי אוהבת וטובה בו."

סג׳וד בדיר סולטאני, מנהלת סלון היופי "ממלכת היופי" בטירה. ממלכת היופי,
סג׳וד בדיר סולטאני, מנהלת סלון היופי "ממלכת היופי" בטירה/ממלכת היופי

תמיד מתחדשת והראשונה להכניס שירותים חדשים בכל תחום
סגוד הייתה הראשונה שהביאה תוספות שיער למגזר הערבי והראשונה שהביאה את הקונספט איפור בהתזה שעד היום לא נפוץ כל כך וכן הלחמות ריסים. היא מקפידה תמיד להתחדש ודואגת שכל לקוחה תקבל מעטפת של שירותי יופי חדשניים במקום אחד.

"חשוב לי שכל לקוחה תהיה מרוצה באופן מקסימלי, שתחזור אלי שוב, שתמליץ עלי לחברות אבל בעיקר שתהיה מרוצה מהתוצאה הסופית. אני מקפידה על שירות אדיב שהוא חשוב לי יותר מהכל ודואגת לשביעות רצון כל הלקוחות."

לפני ואחרי טיפול ב"ממלכת היופי". ממלכת היופי,
לפני ואחרי טיפול ב"ממלכת היופי"/ממלכת היופי

פתרונות לשיער דליל עם ברנד חדש: khusla
התקרחות מתרחשת כאשר המערכת החיסונית תוקפת זקיקי שיער, מה שמוביל לנשירת שיער. זה יכול להזיק מאוד לביטחון ולדימוי הגוף. בממלכת היופי מבינים את תחושת האי נעימות מה שאומר שיש פתרון לבעיה. הדגש בסלון ממלכת היופי הוא על שירות תוספות שיער. לנשים עם שיער דליל או קרחות יש ברנד חדש בשם khusla שהוא תוספות שיער בשיטה חדשה עם תפירה עדינה לפאות קטנות שמצמידים אותן לקרחות, והן משתלבות עם השיער באופן טבעי ומושלם.

הטיפול מתאים גם למי שחווה אובדן רק בחלק העליון ומסביב לחלק הקדמי של השיער. התפרים ממוקמים באופן אסטרטגי על הראש כדי ליצור אשליה של שיער עבה יותר באופן טבעי סביב האזורים הקדמיים.

לפני ואחרי טיפול ב"ממלכת היופי". ממלכת היופי,
לפני ואחרי טיפול ב"ממלכת היופי"/ממלכת היופי

למי שסובלת מנשירת שיער מלאה כתוצאה מכימותרפיה או התקרחות מסיבות אחרות, ממלכת היופי מספקת אלטרנטיבה לפאות ותוספות שיער בהתאמה אישית. יתרה מכך, בדומה לתוספות, ניתן גם לשטוף אותן, לייבש ולעצב אותן כמו השיער הטבעי שלך.

תוספות שיער טבעי באיכות גבוהה
בממלכת היופי כמעט ולא ניתן להבחין בין תוספות השיער לשיער הטבעי שלכן והכל בזכות העבודה המעולה והמדויקת של סגוד. תוספות השיער איכותיות מאד ועשויות מאה אחוז שיער אנושי טבעי, הן מותקנות נכון ומתאימות באופן מושלם לצבע השיער שלכן. ישנה גם אפשרות גם לרכוש תוספות שיער זמניות כאשר משאילים ליום אחד וזו גם אופציה נהדרת אם אתן מעוניינות במראה מעולה עם תחזוקה נמוכה. תוספות שיער קלאסיות עשויות להתאים לך אם יש לך שיער דק. הבסיס התפור הוא מבד עבה מה שמוסיף נפח ומלאות בשורשים.

אם אתן רוצות להתפנק במקום מקצועי ויוקרתי, עם מעצבת שיער סופר מקצועית, שירות נדיר, מחיר הוגן וחניה חינם - התקשרי כעת. המקום פתוח כל השבוע!

טלפון ליצירת קשר: 052-7452542
כתובת: רחוב אל-ח'מיס, טירה
ממלכת היופי בוויז
אינסטגרם | פייסבוק | טיקטוק

הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

בשיתוף Weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully