וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג שניצח את האיטלקים: "העצבנית" - בר אוכל שכונתי טעים בטירוף

בשיתוף weshow

18.5.2023 / 12:39

העצבנית הוא מקום משפחתי וכיפי, שבו הסועדים נהנים לחזור אליו ולאכול. אם בא לכם פיצה מעולם אחר שתעיף לכם את הסכך או בקיצור, הכי טעימה בעולם (או לפחות בארץ) - זה המקום בשבילכם!

הכירו את הזוג שניצח את האיטלקים! "העצבנית" - בר אוכל שכונתי טעים בטירוף שאתם חייבים להכיר! (אחרת תתעצבנו)/צילום: רועי בר

עם כל הכבוד לטרנדים ולמסעדות מפוארות, לעצבנית באים לאכול כי טעים שם וגם בגלל השירות המעולה. בעיר הפיצות (ראשון לציון) נמצאת האחת והיחידה: "העצבנית" ובתרגום חופשי "ארביאטה" באיטלקית = עצבני (בגלל החריפות של הרוטב). ללא ספק המקום שבא לשבור את האנטיתזה של השירות הישראלי, כשהדגש הוא על אופי השירות המשפחתי והישיר וכמובן האוכל הטעים שלא ישאיר אתכם רעבים.

בעוד שרוב המסעדות האיטלקיות מגישות פיצה, העצבנית באמת מתמחה בזה. הפיצה האיטלקית של העצבנית מספיק טעימה כדי להבין שהבצק אוורירי עד לשלמות והחריכה מתנור אבן לוהט רק משפרת אותו. הפיצות עשויות מחומרים איכותיים כשרובם הגדול מגיעים מאיטליה במיוחד. "הבצק עובר התפחה של 72 שעות לפחות בשביל להגיע לאווריריות, והקמח שלנו עם תקן נפוליטני (קמח 100 אחוז חיטה). העגבניות שלנו מגיעות היישר מאיטליה כי הן הכי טובות שיש והגבינות הן מוצרלה טרייה ומגורדת של מחלבת עברי תוצרת הארץ."

מנות ב"העצבנית" - בר אוכל שכונתי. דרור ורשבסקי,
מנות ב"העצבנית" - בר אוכל שכונתי/דרור ורשבסקי

מתוך התפריט של העצבנית תוכלו למצוא שפע של מנות מהמטבח האיטלקי בעבודת יד מקצועית: פיצות בהרכבה אישית עם שלל תוספות, פסטות מיוחדות, רביולי סלק עיזים, ניוקי עננים (כן, זה שם המנה ממש כמו לטעום ענן), פטוצ'יני, סלטים, מנות ראשונות וגם מרקים ספיישל לחורף.

התפריט שלהם די מתחלף. אין תפריט קבוע והוא נקבע בהתאם לעונה ולהיצע הפירות והירקות. חלק גדול מהמנות קיבלו שמות ישראליים על מנת להתאים אותם לאווירה הישראלית והמיוחדת שיש במקום, כשהכל מדבר באותה שפה איטלקי-ישראלי שכונתי עם אווירה חמה ושמחה.

לדוגמה: יש פיצה בשם "מלכה" ופיצה בשם "ציפי וכמה שהן טעימות!

פיצה ב"העצבנית" - בר אוכל שכונתי. דרור ורשבסקי,
פיצה ב"העצבנית" - בר אוכל שכונתי/דרור ורשבסקי

מה בשבילך בבקשה?
השירות בעצבנית אינו פלצני ומתאמץ, אלא אמיתי, משוחרר ובגובה העיניים. לא תשמעו במקום "מה בשבילך בבקשה?" אלא " כן אחי, מה אוכלים?". שם מדברים אל הלקוחות בגובה העיניים או במילים אחרות, מדברים תכלס.

רוב הלקוחות הם כמו משפחה ותמיד חוזרים להנות מהאוכל הטעים והאווירה הנעימה. שימו לב לא להסתחרר מהמגוון הרחב של התוספות המוצעות לפיצה שלכם בעצבנית ראשון לציון, מה שלפעמים שמקשה על הבחירה.

חן וקייט - זוג נשוי ושותפים בעסק, לשניהם ניסיון עשיר של 18 שנה בתחום הקולינריה. שניהם מאד אוהבים את המטבח, לארח ולפתוח שולחן.

"אנחנו מאד אוהבים את הלקוחות שלנו ונהנים שהם חוזרים לאכול אצלנו. עם הזמן הלקוחות הפכו להיות משפחה אחת גדולה ואין תענוג יותר גדול מזה."

מספר חן, השף של העצבנית ומסביר שהשירות אצלם מאד משפחתי, ישיר ובלי פוזה. ל-חן השף יש רזומה מרשים של מסעדות בהם עבד כמו מסעדות מחניודה והדקל של אסף גרניט בירושלים, שף במסעדה אסיאתית נוץ' ברמת השרון, ב-פו סושי בדיזינגוף ובמסעדת ננה בנווה צדק. כיום, הוא השף המדופלם הכי צעיר בארץ שחי ונושם את המטבח.

מנות ב"העצבנית" - בר אוכל שכונתי. דרור ורשבסקי,
מנות ב"העצבנית" - בר אוכל שכונתי/דרור ורשבסקי

קייט שבלעדיה כלום לא היה קורה, היא השותפה המלאה בעצבנית שאוהבת את המטבח לא פחות. "מאז ומתמיד אהבתי את העיסוק באוכל ונהנת להיות במטבח. העצבנית הוא כמו בית שהלקוחות שלנו מאד אוהבים בגלל הקונספט המיוחד של המקום."

יש להם מבצעים מתחלפים וניתן לעקוב אחר הפרסומים שלהם ברשתות החברתיות כמו אינסטגרם ופייסבוק. (ראו קישורים למטה). יש אפשרות לאכילה במסעדה, איסוף על ידי הלקוח ויש שירות משלוחים.

המחירים אטרקטיביים ואפשר לסגור לאירועים פרטיים כמו ימי הולדת,
אירועי חברה ומה שמתחשק לכם (יש מקומות ישיבה).
בשורה התחתונה אם לא הכרתם את העצבנית עד היום, אתם הולכים להתעצבן שלא הכרתם אותה לפני.

אמנם יש הרבה דברים בעולם שאפשר להתווכח עליהם, אבל יש דבר אחד שהרוב המכריע של העולם מסכים עליו: פיצה היא אחת המנות הטעימות בעולם. בואו לעצבנית, היא פתוחה כל השבוע למעט שישי.

טלפון ליצירת קשר: 03-7353666
כתובת: יהודה לייב פינסקר 6 פינת יהודה 2, ראשל"צ
העצבנית בפייסבוק | העצבנית באינסטגרם | העצבנית בטיקטוק


הכתבה בוצעה ע"י חברת weshow
עמוד האינסטגרם weshow | עמוד הטיקטוק של weshow

בשיתוף weshow
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully