וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לסובלים ממיגרנות: אבחון בגלגל העין המאפשר להפסיק לסבול ולחזור לחיים

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

20.8.2023 / 11:44

דור ציון סבל עשור מכאבי ראש חזקים במיוחד "אם הייתי יכול הייתי אומר לדור בן ה-15 ללכת מיד לאבחון בגלגל העין ולטפל במקור הבעיה במקום לחיות שנים בסבל מרסק". מיגרנה לא חייבת להיות גזירת גורל. אבחון דרך גלגל העין מאפשר לטפל במיגרנות מהשורש ולחזור לחיים נורמלים

הפנים המחויכות והדיבור הנמרץ והסוחף של דור ציון (26), לא מסגירים את השנים בהן סבל מכאבי ראש מקבציים - Cluster Headaches בנוסף למיגרנות הרגילות. "מדובר על התקפות כאבי ראש של 30-45 דקות שהם תופת ברמה כזאת שמביא אותך לאובדן הכרה. לשונאים שלי אני לא מאחל כאבים כאלה."

דור, כמו חולי מיגרנה רבים, הלך להרבה רופאים, קיבל תרופות בעיקר לשיכוך הכאבים וסבל במשך שנים. "אלו כאבים ששוברים אותך, מרסקים אותך. לא ידעתי מה לעשות עם עצמי, הגעתי למצב של ייאוש ובכי."
"חיפשתי הרבה עד שהגעתי למרכז איריס גייר שם פגשתי את איריס והצוות שלה. לא שמעתי קודם על אבחון בגלגל העין וחשבתי שזה סתם עד שהתחלתי לקרוא וללמוד על התחום הזה שנעשים בו הרבה מחקרים." מספר דור ומדגיש "מה שהיה שונה כאן הוא שבפעם הראשונה אבחנו והסבירו לי למה אני סובל מהכאבים האיומים האלה. מה הסיבה שבגללה מתפרצים אצלי הכאבים. וכשיודעים מה הבעיה זה כבר חצי מהפתרון. במרכז איריס גייר דואגים גם לחצי השני של הפתרון ומטפלים בבעיה בצורה טבעית ויעילה . מכיוון שהתרשמתי מאד מהממצאים של האבחון שהוסברו לי ע"י איריס בצורה ברורה ובגובה העיניים החלטתי גם לרכוש את תוכנית הטיפול שהציעה לי ואני מברך על היום הזה ועל ההחלטה שקיבלתי שהחזירה אותי לחיים."

מיגרנה - קווים לדמותה

גבר סובל ממיגרנה. Canva,
גבר סובל ממיגרנה/Canva

כאבי ראש פה ושם הם דבר די שכיח. אולם כאשר הכאב חזק וחוזר לאורך זמן, נמשך בין 4 שעות ל-3 ימים, בהם האדם מנוטרל מפעילות וחווה תסמינים נוספים כמו בחילות, הקאות ורגישות לאור וקול - זוהי מיגרנה. הטיפול הרווח הוא בעזרת תרופות שמקלות על התסמינים, כלומר על כאבי הראש, אבל לא מונעות אותם. מדובר בתרופות נירולוגיות המאופיינות בתופעות לוואי רבות שרק מוסיפות עוד סבל ואי נוחות לאלו שסובלים גם ככה.

"הרבה אנשים שאני פוגשת בקליניקה מגיעים עם אבחון של מיגרנה. תוצאות בדיקות ה-CT וה-MRI שלהן תקינות וכך גם בדיקות הדם, אבל עדין הם סובלים מכאבי ראש עזים שלא עוזבים אותם במשך שנים והם כבר מיואשים." מתארת איריס גייר, אירידולוגית מומחית בינלאומית עם ניסיון של 22 שנים בטיפול בבעיות כאב כרוניות. "למרות כל הבדיקות אף אחד לא אמר להם למה המיגרנות מתפרצות אצלם, מהו שורש הבעיה." איריס שלמדה והתמחתה אצל גדולי המומחים בעולם באבחון דרך גלגל העין וטיפול בדרכים טבעיות מפרטת: "מיגרנה יכולה לנבוע מסיבות שונות כמו למשל הצטברות של רעלים בכבד, בעיות עיכול ועצירות, היצרות של כלי דם או שינוי רקמתי שמתרחש בגוף. אצל כל אחד הסיבה היא שונה, לכן חשוב מאוד למצוא את הסיבה אצל כל אחד באופן ספציפי. כי כשיודעים מה הסיבה אפשר לתת טיפול ממוקד ויעיל שפותר את הבעיה."

העיניים מספרות הכל

חוקרים בינלאומיים מובילים כמו ד"ר דניאל לו ריטו MD מאיטליה, ד"ר ברנארד ואלן ג'נסן מארה"ב ודר' לאונרד מלמאור מארצות הברית, הראו שבקשתית - החלק הצבעוני של העין קיים מיפוי מדויק של כל מערכות ואיברי הגוף מבחינה גנטית ובלובן העין - החלק הלבן המקיף את הגלגל הצבעוני, מופיעים סימנים המספרים מה קורה בגוף כרגע, בזמן אמת, אפילו עוד בזמן התהוות המחלה ולפני שהאדם מרגיש סימפטומים של כאב או בעיה.

מפת עיניים. מרכז איריס גייר,
מפת עיניים/מרכז איריס גייר

מפת אירידולוגיה

איריס נסעה ברחבי העולם כדי ללמוד את תורת האבחון בגלגל העין מהחוקרים המובילים שפיתחו את מפות המחקר של האירידולוגיה ואת שיטות הטיפול הטבעיות הכי מתקדמות שיש. את כל הידע הזה ריכזה ב"מרכז איריס גייר", אותו הקימה בשנת 2000. במרכז היא מבצעת אבחוני אירידולוגיה וליווי טיפולי טבעי לסובלים ממגוון בעיות רפואיות - מפיברומיאלגיה ומיגרנה ועד בעיות עיכול, אלרגיות ובעיות עור, תשישות כרונית, דלקות מפרקים ועוד. איריס היא גם הנציגה בישראל של האיגוד העולמי לאירידיולוגיה IIPA.

לא גזירת גורל

לאיריס יש מסר חשוב מאוד לסובלים ממיגרנה: זו לא גזירת גורל. "יש כאן דרך ושיטה. טיפלתי בהרבה אנשים שגם אחרי 15, 20 ואפילו 35 שנים הגיעו להחלמה ממיגרנות ולא סובלים יותר. כדי שזה יקרה נדרש להבין מה המקור להתפרצות המיגרנות ואת זה אנחנו עושים דרך אבחון בגלגל העין".

"אני ממליץ לאנשים שסובלים ממיגרנה כמו שאני סבלתי, התייאשו כבר ולא מאמינים שיש עוד סיכוי להחלים לא להתייאש ולנסות את שיטת הטיפול המדהימה הזאת המבוססת על האבחון בגלגל העין להגיע למרכז איריס גייר ולעבור את התהליך. למצוא את המקור האמיתי לבעיה ולא להסתפק רק בלשכך את הכאבים" אומר דור. "גם אם התהליך בהתחלה נראה להם מוזר. זה עובד וזה עוזר. כבר בשבוע הראשון לתהליך ראיתי שיפור ואחרי 3 חודשים הגעתי למצב שאין לי התקפים בכלל. היום, החיים שלי מעולים, אני ישן טוב בלילה, אני פרודוקטיבי, אני לא חי יותר דרך הכאב. אני ב-100% שלי".

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully