וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל מי שטס חייב להכיר את ה- eSIM - ואת הנחת המבצע הבלעדי הזה

בשיתוף WOELD8

21.6.2023 / 15:15

ה- eSIM הוא ההתקדמות המשמעותית ביותר בתחום התקשורת הסלולרית בשנים האחרונות. מעל 50% מהישראלים יכולים לנצל כבר כיום את מהפכת ה- eSIM בכל נסיעותיהם לחו"ל - ואנחנו הצלחנו להשיג הטבה עבהורכם להצטרפות מיידית וזולה למהפכה

ההתקדמות הטכנולוגית נועדה להקל ולהעשיר את חיינו ולאפשר לנו להנות ממוצרים ושירותים חדשים. ה- eSIM הוא ההתקדמות המשמעותית ביותר בתחום התקשורת הסלולרית בשנים האחרונות, ולאחרונה תפס כותרות רבות כאשר חברת Apple השיקה את ה-iPhone 14 בארה"ב עם תמיכה ב- eSIM בלבד וללא כרטיס הסים הפיזי המוכר. אז מה זה בכלל ?eSIM זהו סים דיגיטלי המוטמע בתוך מכשיר הטלפון ומכיל מידע מזהה על הלקוח ברשת סלולרית. היתרון הגדול של ה- eSIM בהשוואה לכרטיס סים פיזי, זו האפשרות להחליף שירות של חברת סלולר, באופן מיידי, וללא צורך בהחלפת כרטיס סים.

צעירים מצלמים סלפי בחו"ל. ShutterStock
צעירים מצלמים סלפי בחו"ל/ShutterStock

איך נוכל להנות מה- eSIM?

מלבד החלפת שירות של חברת סלולר בקלות מירבית, שיתאפשר כאשר חברות הסלולר בישראל יתמכו בטכנולוגיה, ה- eSIM מהווה גם מהפכה של ממש בשיחות וגלישה בזמן שאתם בחו"ל. במקום לרכוש חבילות חו"ל יקרות של חברות הסלולר או לבזבז זמן יקר בחופשה למציאת סים מקומי, אשר ישמשו ל- 30 יום ולנסיעה אחת בלבד, ניתן כבר כיום להוריד באופן חד פעמי eSIM עולמי, כסים נוסף למכשירכם, שיופעל רק שטסים לחו"ל כדי להתחיל להנות משיחות וגלישה במחירים סופר נמוכים בחו"ל.

זוג עם טלפון נייד לפני טיסה. ShutterStock
זוג עם טלפון נייד לפני טיסה/ShutterStock

מעל 50% מהישראלים יכולים לנצל כבר כיום את מהפכת ה- eSIM בכל נסיעותיהם לחו"ל, כל מה שצריך זה טלפון נייד תומךeSIM (כגון: אייפון 11 ומעלה וסמסונג S20 ומעלה, ללא FE). החברה המובילה בישראל בתחום הינה WORLD8, המציעה eSIM עולמי שתקף ל- 4 שנים ומאפשר מחירים נמוכים במיוחד לשיחות ולגלישה בכל פעם שטסים לחו"ל.

כדי לנצל את מהפכת ה- eSIM, ניתן פשוט לגשת לאתר החברה או לאחד מ- 500 סניפי דואר ישראל, ולרכוש באופן חד פעמי את ה- eSIM העולמי המגיע כקוד QR להורדה מיידית למכשירכם.

הצלחנו להשיג הטבה לכל קוראינו להצטרפות מיידית למהפכת ה- eSIM ולחסכון אדיר בכל נסיעותיכם לחו"ל - לקבלת ההטבה לחצו על הלינק >>>

בשיתוף WOELD8
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully