וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הזמן הכי נכון להזמין חופשה בצימר בצפון - במחיר מבצע

בשיתוף רשת כינורות

16.7.2023 / 15:15

לרשת הצימרים הגדולה בישראל, כינורות, יש מעל ל-40 מתחמי אירוח בשלל סגנונות והם יודעים להתאים לכל אחד את הצימר שמתאים בדיוק לו - צימרים כפריים, וילות ואתרי אירוח מודרניים לאוהבי החופש והחיים הטובים בכל האזורים המבוקשים בצפון - במחירים אטרקטיביים במיוחד

חום יולי אוגוסט כבר כבד מאוד וכולנו רק מפנטזים על החופשה המרעננת במיקום המדויק. רבים מתלבטים בין טיסה לחו"ל לבין חופשה בישראל - אז הגיע הזמן להפסיק להתלבט ולבחור את החופשה הכי נכונה במקום הכי מפנק ובמחיר הכי טוב - צימרים בצפון הארץ.

אבל איפה ואיך בוחרים? כאן נכנסת לתמונה רשת כינורות - רשת הצימרים הגדולה והוותיקה בישראל - היא קיימת כבר 23 שנה ובבעלותה יותר מ-40 מתחמי אירוח בסגנונות שונים. המומחים שלהם יודעים להתאים לכל אחד מכם את סוג הצימר שהכי מתאים לכם כדי שהחופשה שלכם תהייה מושלמת. ההתמחות שלהם היא להתאים מתחם אירוח לכל בקשה ולכל קהל יעד אפשרי - חילונים, דתיים, משפחות, זוגות - לכל אחד יש את מתחם הנופש שמתאים בדיוק לצרכים שלו.

מתחם נופש עם בריכה וג'קוזי של רשת כינורות. ארנולד בר,
מתחם נופש עם בריכה וג'קוזי של רשת כינורות/ארנולד בר

בכינורות מבטיחים ש"רק אנחנו נדע להתאים לכם את החופשה התפורה עליכם" וכשתכנסו לאתר שלהם ותראו את שפע אפשרויות הבחירה תבינו שזה נכון. אתם משפחה גדולה עם ילדים שרוצה כמה וילות ובריכה? לכינורות יש את המתחם הכי מתאים בשבילכם. אתם זוג שרוצה נופש זוגי, רומנטי, סקסי ואינטימי? הצימר המפנק שלכם כבר מוכן.

המומחים של כינורות מזכירים שכשאתם מזמינים צימר יש כמה שאלות שאתם חייבים לשאול כדי שידעו למצוא לכם בדיוק את מה שאתם צריכים, כמו למשל: האם בצימרים יש בריכה בחצר? האם הבריכה מגודרת ולא מסוכנת למשפחות עם ילדים? האם ניתן להזמין ארוחת בוקר/ערב לצימר? האם הצימרים מקבלים חיות מחמד? בנוסף, לציבור הדתי חשוב מאוד לשאול האם פנוי הצימר בשבת יהיה במוצ"ש. גם אם אתם לא יודעים מה לשאול - מספיק שתגידו להם מה אתם רוצים בחופשה והם ידעו להתאים לכם את מתחם הנופש המושלם עבורכם.

מתחם נופש עם בריכה של רשת כינורות. ארנולד בר,
לכינורות יש מגוון של צימרים כפריים, וילות ואתרי אירוח מודרניים לאוהבי החופש והחיים הטובים בכל האזורים המבוקשים בצפון/ארנולד בר

אפילו בתקופה עמוסה כמו אוגוסט, אם בא לכם לצאת לחופשה ספונטנית - את הפתרון תמצאו ברשת כינורות - בזכות מגוון הצימרים שלהם שפרוסים בכל רחבי הצפון. לכן אם אתם מרגישים תקועים ולא יודעים לחפש - אנשי הצוות שלהם ידעו לעשות עבורכם את העבודה וכמובן לבחור לכם את הצימרים המפנק ביותר לחודש אוגוסט.

לכינורות יש מגוון של צימרים כפריים, יוקרתיים, עם בריכה או ג'קוזי, וילות ואתרי אירוח מודרניים לאוהבי החופש והחיים הטובים או למשפחות שרוצות לצאת לטייל - בכל האזורים המבוקשים בצפון: הגליל המערבי, סובב הכנרת, הגליל התחתון ,הגליל העליון ורמת הגולן - עם מתחמים גדולים והיצע רחב מאוד בפריסה בהמון יישובים מבוקשים בצפון כמו: חד נס, רמות, כלנית, ראש פינה, חזון, לבנים, שפר, גורן ועוד...

מתחם נופש עם בריכה של רשת כינורות. ארנולד בר,
הצימרים ממוקמים בסמוך לאתרי טיולים ואטרקציות ולנופים הקסומים של צפון הארץ/ארנולד בר

מתחמי האירוח של הרשת נבחרו בקפידה בשל מיקומם הגיאוגרפי ועיצובם השונה והייחודי על מנת להעניק לכל אורח את הבחירה הנכונה לו, תוך כדי שמירה על ניקיון ותודעת שירות גבוהה המעניקה חווית חופשה מושלמת למשפחות, זוגות, ועדי עובדים וכלל האוכלוסיה. הצימרים ממוקמים בסמוך לאתרי טיולים ואטרקציות ולנופים הקסומים של צפון הארץ - עם גישה מהירה למסלולי טיולים בטבע, יקבים, בתי בד, מסעדות משובחות, שמורות טבע, מוזיאונים ומרכזי מבקרים, אטרקציות ונקודות תצפית על נופי הצפון המרהיבים.

במתחמי האירוח הכפרי של רשת כינורות תמצאו חצר פורחת ומטופחת ובה פינת ברביקיו, סאונה יבשה , בריכה גדולה עם מיטות שיזוף, ג'קוזי ספא מפנק, מיטות רכות ומלטפות, מטבח מאובזר, מיזוג אוויר ועוד שלל פינוקים נוספים.הם גם יודעים לשדרג את השהייה בצימרים בארוחות בוקר וערב בהזמנה אישית, עיסויים וטיפולי גוף ממטפלים מקצועיים.

ברשת כינורות ילוו אתכם לאורך כל הדרך מרגע הזמנת החופשה ועד לסיומה תוך כדי המלצות מיוחדות שמותאמות עבורכם, שירות 24/7 ומתן מענה מהיר לכל שאלה ובקשה.

מתחם נופש עם בריכה של רשת כינורות. ארנולד בר,
מתחם נופש עם בריכה של רשת כינורות/ארנולד בר

ומה עם המחיר?

ובנושא הכי חשוב - המחיר, קשה להתחרות ברשת כינורות שמציעה מחירים אטרקטיביים ודילים מיוחדים ומשתלמים שמתאימים לכל כיס, (בשונה מיתר מתחמי הנופש בצפון). ברשת יודעים שחודשי הקיץ מבוקשים במיוחד ודוקא בגלל זה הם מציעים מחירים נוחים לחודשי יולי ואוגוסט (וגם לשאר חודשי השנה ותקופת החגים הקרובה).

אז אם עוד לא סגרתם לכם חופשה לקיץ הקרוב ובא לכם שהקיץ הזה יהיה בלתי נשכח - רשת כינורות דואגת לכם למתחמי נופש מפנקים ביותר לקיץ החם - במחירים שיגרמו לכם לשפשף את העיניים בחוסר אמונה.

אתם מוזמנים להכנס לאתר כינורות https://www.kinorot.com/ ולהנות ממבצעים מיוחדים ובנוסף לקבל 5% הנחה נוספת על כל הזמנה!

בנוסף ניתן ליצור קשר עם מרכז ההזמנות: 073-7587080

בשיתוף רשת כינורות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully