וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהי הסיבה האמיתית שמאות אלפי ישראלים סובלים מבעיית עיכול כרונית ולא מצליחים להחלים?

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

2.8.2023 / 16:43

מאות אלפי ישראלים סובלים מבעיות עיכול בגלל שהם לא מטפלים בשורש הבעיה - מסבירה איריס גייר, אירידולוגית מומחית בינלאומית, המתמחה באבחון וטיפול בבעיות בריאות דרך גלגל העין. קרין שקרצי, שהחלימה בעזרתה "אני מברכת כל יום שהלכתי אליה"

קרין שקרצי, אם ל-4 מאורנית, סבלה שנים מבעיות עיכול ששיבשו לה את החיים עד כדי כך שפחדה לצאת מהבית. "הייתי עצבנית, חסרת מנוחה ובעיקר כאובה עד כדי כך שלא הייתה לי סבלנות לשמוע ולטפל בילדים שלי", מספרת בשיחה גלויה עמה. כמו רבים הסובלים מבעיות עיכול, קרין לא הצליחה לקבל הסבר ממה בדיוק היא סובלת ומה מקור הבעיה האמיתי לבעיה החמורה במערכת העיכול ששיבשה לה את החיים. "הייתי מאוד מתוסכלת. עברתי כל כך הרבה בדיקות וטיפולים ונמאס לי לשמוע שאין מה לעשות" היא משתפת במסע שעברה, " מיד שנחשפתי למרכז איריס גייר ולשיטת האבחון בגלגל העין החלטתי לנסות..

"האבחון שעברתי דרך גלגל העין חשף את הגורם לבעיות שיש לי במערכת העיכול. בעקבות ההסבר שקיבלתי, הבנתי שכדי לצאת מהמצב הנוראי שהייתי בו אני צריכה לטפל בשורש הבעיה - בסיבה שגרמה לי להגיע למצב הזה.

בעיות עיכול - סימפטומים זהים, סיבות שונות

בעיות עיכול כמו נפיחות וגזים, עצירות, מעי רגיז, חיידק הליקובקטר פילורי, פטריית קנדידה ועוד נפוצות מאוד בעולם המערבי. מאות אלפי ישראלים סובלים מכאבים וחולי חמור במערכת העיכול, הפוגע באיכות החיים שלהם בצורה משמעותית. דרכי הטיפול מגוונות - מתרופות ושיקויים דרך נטורופתיה, הומאופתיה, דיקור סיני ועוד. למרבה הצער, רוב הטיפולים לא מצליחים מהסיבה הפשוטה שהם מותאמים בעיקר לסימפטומים ולא לסיבה האמיתית שגרמה לבעיה.

"מערכת העיכול היא אחת המערכות החשובות בגוף, דרכה מועברים חומרים חיוניים למחזור הדם ומשם לכל התאים." מסבירה איריס גייר מומחית לאבחון וטיפול בבעיות בריאות דרך גלגל העין שטיפלה בהצלחה באלפי מטופלים. "אנחנו כבר יודעים שהחיים המודרניים מאופיינים בסטרס גבוה, בחוסר בשינה ופעילות גופנית ותזונה לא מתאימה לגוף האדם המשבשים את הפעילות של המערכת הזאת. אבל אצל כל אחד משהו אחר משתבש". מדגישה איריס וממשיכה: "למשל, מגיעים אלי אנשים הסובלים מעצירות, אבל אצל כל אחד הסיבה לעצירות שונה. אצל אחד יש חוסר באנזימי עיכול ואצל השני יש מחסור בבקטריות חיוביות, אצל אחר פגיעה בשרירי המעיים או פטריית קנדידה. כל אחד מהמצבים האלה מצריך טיפול אחר." ולכן נדרש אבחון מדויק ומעמיק." האבחון נעשה דרך פענוח הסימנים המופיעים בגלגל העין מתארת איריס את הייחודיות בשיטה שלה.

אדם עם כאב בטן. מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין,
אדם עם כאב בטן/מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

דרך העיניים רואים הכל

חוקרים בינלאומיים מובילים כמו ד"ר דניאל לו ריטו MD מאיטליה, ד"ר ברנארד ואלן ג'נסן מארה"ב ודר' לאונרד מלמאור מארצות הברית, הראו שבקשתית - החלק הצבעוני של העין קיים מיפוי מדויק של כל מערכות ואיברי הגוף מבחינה גנטית ובלובן העין - החלק הלבן המקיף את הגלגל הצבעוני, מופיעים סימנים המספרים מה קורה בגוף כרגע, בזמן אמת, אפילו עוד בזמן התהוות המחלה ולפני שהאדם מרגיש סימפטומים של כאב או בעיה. "מדובר בבדיקה שאינה כואבת, אינה חודרנית ומתאימה לכל גיל", מרגיעה איריס "בסיום הבדיקה מקבלים המטופלים הסבר מפורט ובגובה העיניים מהם הממצאים ומה ניתן לעשות כדי שיוכלו לקבל את ההחלטה הכי טובה עבורם."

מפת עיניים. מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין,
מפת האירידולוגיה של אבחון בגלגל העין/מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

המטופלת שהפכה למטפלת

הסיפור האישי של איריס הוביל אותה לנסוע ברחבי העולם כדי ללמוד את תורת האבחון בגלגל העין מהחוקרים המובילים שפיתחו את מפות המחקר של האירידולוגיה ואת שיטות הטיפול הטבעיות הכי מתקדמות שיש. "הגעתי לתחום הזה אחרי קריירה מבטיחה בתחום הסייבר והתוכנה. בגיל 34, בשיא ההצלחה שלי חוויתי קריסה בריאותית. אין ספור בדיקות וטיפולים מכל סוג לא עזרו לי ומצבי הבריאותי רק המשיך להתדרדר. הרצון למצוא מענה לסבל ולכאב הובילו אותי לגלות את האירידולוגיה - מדע אבחון בריאותי דרך גלגל העין. באבחון שקיבלתי עלה כי העצירויות הקשות מהן סבלתי בשילוב עם רמה מאוד נמוכה של בקטריות חיוביות ותפקוד לקוי של בלוטת התריס גרמו לגוף שלי לקרוס."

תוך תקופה קצרה יחסית מאז שקיבלה את האבחון ויישמה את תכנית הטיפול, מצבה השתפר פלאים והיא הפכה ממטופלת למטפלת. איריס התמקצעה אצל גדולי המומחים בתחום האירידולוגיה והקימה את "מרכז איריס גייר" בו היא מבצעת אבחונים דרך גלגל העין ומטפלת בשיטות טבעיות בסובלים ממגוון בעיות עיכול ובעיות נוספות כמו פיברומיאלגיה, מיגרנה, בעיות עור, אלרגיות ועוד. איריס היא גם הנציגה בישראל של האיגוד העולמי לאירידיולוגיה IIPA.

יש דרך להחלמה

לאיריס יש מסר חשוב מאוד לסובלים מבעיות עיכול - אחרי 22 שנים של טיפול במגוון גדול של בעיות עיכול אני יכולה להגיד בביטחון שאם יש סיכוי לריפוי הוא מתחיל באבחון שורש הבעיה דרך גלגל העין. יש כאן דרך ושיטה. טיפלתי בהרבה אנשים שגם אחרי שנים של סבל מבעיות העיכול הצליחו למצוא מזור." איריס ממשיכה ומדגישה: "חשוב לי לציין שלא מדובר בפתרון פלא או גלולת קסם שלקוחים ומיד הכל נעלם. יש תוכנית טיפול מסודרת שנדרש ליישם בצורה עקבית במשך כמה חודשים וכשעושים את זה מגיעים לתוצאות." ואכן על מנת להקל על המטופלים ולעזור להם לצלוח את תקופת הטיפול, מספק מרכז איריס גייר מעטפת ליווי הכוללת מערך שירות לשאלות בזמינות גבוה בוואטסאפ, שיחות ביקורת תקופתיות ופגישות במרפאה לכל אורך הטיפול.

"אני מברכת כל יום שהגעתי לאיריס. מערכת העיכול שלי השתנה, בלי נפיחיות, בלי כאבים. אני לא מפחדת לצאת מהבית. אני יותר מאושרת, הרבה יותר חיה וקלילה." מסכמת קרין בהתלהבות ומדגישה "זה משהו שונה לגמרי. שווה כל שקל."

סובלים מבעיות עיכול ומעוניינים בטיפול?

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully