וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד להתמודד בעצמך ובהצלחה עם כאבים כרוניים בעמוד השדרה, הגב, הצוואר והלסתות?

ערן יורן, בשיתוף בי קיור לייזר

9.8.2023 / 10:20

בדרך כלל ניתן להתמודד בעצמך עם הכאבים הכרוניים ולשפר את איכות החיים באמצעות טיפולים ופעילות פיזית. במאמר זה נפרט כיצד ניתן להתמודד בכוחות עצמך עם הכאבים הללו ונעניק דוגמאות לטיפולים, כולל שימוש בבי קיור לייזר - היכן שזה מתאים

אדם סובל מכאבי גב. בי קיור לייזר,
אדם סובל מכאבי גב/בי קיור לייזר

הכאבים הכרוניים בעמוד השדרה, הגב, הצוואר והלסתות הם בעיות נפוצות שגורמות לכאבים ולתחושת כאב כמעט כל הזמן. הכאבים הללו עשויים להופיע בעקבות פגיעה בשרירים, במערכת העצבים, בשל תנאים דלקתיים או רגישות ובעיות בשלד הגוף. אלא אם כן קיימות פגיעות פיזיותרפיות רציניות, בדרך כלל ניתן להתמודד בעצמך עם הכאבים ולשפר את איכות החיים באמצעות טיפולים ופעילות פיזית.

במאמר זה, נפרט כיצד ניתן להתמודד בכוחות עצמך עם הכאבים הללו ונעניק דוגמאות לטיפולים, כולל שימוש בבי קיור לייזר - היכן שזה מתאים.

1 .מעקב אחר פעילות פיזית ואימונים מתאימים:

מעקב אחר פעילות פיזית ואימונים מתאימים. בי קיור לייזר,
חשוב מאוד להיות קשובים לגוף ולהקפיד על תנאי בטיחות/בי קיור לייזר

ספורט הוא תמיד המלצה טובה שיכולה לשפר את איכות החיים ולתרום לבריאות הכללית של כל אדם. כאשר מדובר בהתמודדות עם כאבים, בחירה באימון המתאים עשויה להיות אפקטיבית מאוד להפחית ואפילו להעלים לחלוטין כאבים כרוניים בגב, בצוואר ובלסתות.

כשמדובר בספורט, במיוחד כשמשתמשים בו למניעה של כאבים קיימים, חשוב מאוד להיות קשובים לגוף ולהקפיד על תנאי בטיחות. דוגמאות נפוצות להתמודדות עם הכאב ולשיפור עמידות השרירים והגמישות באמצעות אימון תרגילים הן: יוגה, פילאטיס, אימון קרוספיט או שחייה.

2. שיטות רפואיות ופיזיותרפיה:

שיטות רפואיות ופיזיותרפיה. בי קיור לייזר,
פעילויות אלו תלויות יותר בקשר שלך עם איש המקצוע/בי קיור לייזר

פיזיותרפיה וטיפולים רפואיים מסוימים עשויים לסייע מאוד בהתמודדות עם הכאבים. ישנן טכניקות כמו מסאז', טיפול תרמי בחום או קרח, תרגול פיזי והמלצות תחושתיות להקלה על הכאבים. חשוב לעשות את כל אלה בליווי של אנשי מקצוע והדרכה לפעילות שניתן לעשות בבית.

יחד עם זאת, פעילויות אלו תלויות יותר בקשר שלך עם איש המקצוע ולכן, למרות שחשוב לנו לציין אותן כאן, הן לא בדיוק התמודדות אישית עם הכאב.

3. שימוש במדיטציה ושיטות הרפיה

שימוש במדיטציה ושיטות הרפיה. בי קיור לייזר,
מדיטציה, תרפיה קוגניטיבית-התנהגותית ותרפיה ביו-פידבק הן דוגמאות לשיטות הרפיה שניתן לנסות/בי קיור לייזר

התמקדות בטכניקות רגיעה ורפואה עשויים לעזור לך להתמודד עם הכאבים. מדיטציה, תרפיה קוגניטיבית-התנהגותית ותרפיה ביו-פידבק הן דוגמאות לשיטות הרפיה שניתן לנסות. היכולת להתנתק מהכאב, ולשמור על סגנון חיים פעיל למרות הכאב, היא חשובה. המח האנושי הוא הרופא הטוב בעולם, הוא יכול להתמקד בכאב, להתעלם ממנו או לאפשר לנו לפעול ולשמור על שיגרת חיים לצד הכאב.

שימוש במדיטציה יכול להיות "ה"פתרון" עבורך, או במשולב עם פתרון אחר ולהעצים את האפקט שלו.

4. .שימוש בתרופות מומלצות

שימוש בתרופות מומלצות. בי קיור לייזר,
תמיד יש להתייעץ עם רופא או מומחה לפני שימוש בתרופות/בי קיור לייזר

לפעמים אין ברירה ונדרשות תרופות להקלה על כאבים כרוניים. אנחנו לא ממליצים על תרופות כאלו או אחרות ומדגישים כי תמיד יש להתייעץ עם רופא או מומחה לפני שימוש בתרופות, כדי לוודא שהן מתאימות לך ולסיבת הכאבים.

5. תמיכה רגשית ופסיכולוגית

תמיכה רגשית ופסיכולוגית. בי קיור לייזר,
הפסיכולוגיה שלנו היא מרכיב חשוב בכל תהליך הבראה/בי קיור לייזר

התמודדות עם כאבים כרוניים עשויה להיות מאתגרת וקשה רגשית. ניתן לפנות לתמיכה ממומחים פסיכולוגים שיסייעו לך להתמודד עם האתגרים הרגשיים ולמצוא דרכים להתגבר על הכאבים. או לפחות להכיל אותם נפשית.

חשוב לזכור שהפסיכולוגיה שלנו היא מרכיב חשוב בכל תהליך הבראה והיא משפיעה מאוד על הדרך והעוצמה בה אנו חשים את הכאב. כאשר אנחנו חזקים פסיכולוגית, קל לנו יותר להתמודד עם כאבים, וסיכויי ההצלחה של הטיפולים השונים משתפרים משמעותית.

6. שימוש בבי קיור לייזר

גבר מחזיק מכשיר בי קיור לייזר. בי קיור לייזר,
עשרות מחקרים מצאו את הטיפול המתקדם של בי קיור לייזר כיעיל ואפקטיבי בהקלה על כאבים/בי קיור לייזר

בי קיור לייזר מייצרת ומשווקת שני מכשירים לטיפול בכאב, בדלקות ולזירוז תהליכי הריפוי וההחלמה הטבעייים של הגוף. שני המכשירים עושים שימוש בטכנולוגיית לייזר רך (LLLT) ומבוססים על הפטנט הבלעדי של החברה, שמאפשר שימוש בלייזר בעוצמה גבוהה, בסביבה ביתית, על ידי אנשים שלא עברו הכשרה מיוחדת וללא צורך בציוד מגן. עשרות מחקרים שנעשו בישראל ובעולם מצאו את הטיפול המתקדם של בי קיור לייזר כיעיל ואפקטיבי בהקלה על כאבים ובהפחתת דלקות והוכח כי השימוש במכשיר עשוי להקל על מגוון רחב של כאבים כרוניים ובינהם כאבים בעמוד השדרה, הגב, הצוואר והלסתות.


לסיכום, אין ספק כי התמודדות עצמית עם כאבים כרוניים בעמוד השדרה, הגב, הצוואר והלסתות הינה זמינה ואפשרית. יש דרכים רבות שמציעות פתרון לבעיה, יחד עם זאת חשוב לזכור כי בסופו של יום הגוף של כל אחד מאיתנו שונה והסיבה שבגללה אנו סובלים מהכאב גם היא שונה מאדם לאדם, כך שפתרון, או שילוב פתרונות יכול להיות נפלא עבור אדם אחד ופחות אפקטיבי עבור אחר.

אנו מעודדים אתכם להתחיל עם בי קיור לייזר כבסיס לטיפול העצמי שלכם בכאב, ולנסות להוסיף טיפולים נוספים על פי הצורך עד להשגת התוצאה המושלמת עבורכם.

ערן יורן, בשיתוף בי קיור לייזר
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully