וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש ברלין: מאחורי הקלעים של ההמבורגרים הכי טעימים ברמת גן

בשיתוף מפגש ברלין

16.8.2023 / 10:22

מפגש ברלין במתחם הבורסה ברמת גן, בבעלות חדשה של מיכה עלפי ושמוליק פרץ, נחשב למסעדת ההמבורגרים הכי מבוקשת באזור הידועה בהמבורגרים המעניינים שלה (בקר, אנגוס, טלה ואפילו טבעוני) ובעיקר ברוטב הסודי והממכר שאף אחד עוד לא הצליח לגלות את המתכון שלו -

אוהבי ההמבורגר תמיד מדברים על מפגש ברלין, על רוטב השום המשגע ועל הרוטב הסודי ששמים בכל כריך והמבורגר, לראיון הזה הגעתי נחושה לחשוף את הסוד.

"אני אקבל פה סקופ בנוגע לרוטב הסודי?"

"תקבלי סקופים אבל לא לגבי המתכון הסודי כי הוא סוד הקסם של המקום כבר יותר מ-25 שנה. יש סודות שאי אפשר לחשוף אבל את מוזמנת לחזור לפה ולאכול אותו שוב, אולי תצליחי לעלות על המרכיבים שלו."

ההמבורגר הכי מיוחד ברמת גן

מסעדת ההמבורגרים מפגש ברלין קיימת משנת 1998 במתחם הבורסה ברמת גן. לאחרונה היא עברה שינוי בדמות הבעלים אך הקסם בהחלט נשאר. מיכה עלפי ושמוליק פרץ היו לקוחות קבועים של המסעדה במשך יותר משני עשורים, הם הכירו את הבעלים הקודם, הפכו לחברים שלו וכמו בעלילה של סרט - התמזל מזלם להיות הבעלים של המקום בו אהבו לסעוד יחד.

המבורגר של מפגש ברלין. יחצ,
המבורגר של מפגש ברלין/יחצ

"הייתם צריכים לשכנע את הבעלים הקודם למכור או שזה הלך בקלות?"

"זה מורכב. כבר עשור שאנחנו נמצאים בשיחות אתו ומנהלים משא ומתן. הוא אדם מבוגר ובגילו להיות כל יום בעסק זה מעייף, היה לו קשה לעבוד במשך שעות ארוכות אבל בגלל החיבור הרגשי למקום היה לו קשה לשחרר, כך קרה ששלוש פעמים ניהלנו משא ומתן שנפל עד שהגענו לסיכום."

"ואיך הגיבו הלקוחות?"

"הם מגיעים כרגיל ומאוד מרוצים מהאווירה הצעירה החדשה. אנחנו יודעים מה הפוטנציאל של המקום ולא נאכזב אותם."

"יש דברים שיישארו כמו שהם אני מניחה."

"המתכון של ההמבורגרים הוא מתכון אישי, סודי ומיוחד וכך גם הרוטב אותו הזכרת קודם לכן - הם תמיד יהיו הסממן של המקום. גם עיצוב הווינטג' יישאר רק שאליו כבר התווספה אווירה צעירה ומודרנית."


המתכון הסודי שמשגע את הלקוחות

מסעדת מפגש ברלין היא אינה רק המקום המושלם לאוהבי המבורגרים מיוחדים, היא גם מותאמת לאוכלי כשר מהדרין ואפילו לטבעונים וצמחוניים.

ואם כבר מדברים על בשר ארגנטינאי יוצא דופן, חייב לבקר במסעדת מפגש בברלין במתחם הבורסה ברמת גן ולנסות את ההמבורגרים יוצאי הדופן שלהם. אין יותר טעים מהמבורגר האנגוס שלהם, ואם כבר יש, אז זה ההמבורגר הארגנטינאי המושקע שכל ביס הוא גן עדן. נהייתי רעבה, ואכן נהניתי מכל ביס. אם אתם בעניין של להמשיך להתקשקש, תמצאו אותנו במפגש ברלין באופן קבוע!

הכריך הדרום אמריקאי של מפגש ברלין. יחצ,
הכריך הדרום אמריקאי של מפגש ברלין/יחצ

"ספרו לי קצת על התפריט."

"מבחינת המנות העיקריות יש המבורגרים עליהם נרחיב תכף, יש כריכים מאוד מוצלחים כמו הכריך הדרום אמריקאי שזה בעצם לחם פרנה ובתוכו רצועות אנטריקוט דקות וכמובן גם סלטים - סלט אנטריקוט, פרגיות וחזה עוף. בסוף הארוחה תמיד מומלץ להתפנק עם אחד מהקינוחים שלנו - מלבי, מוס שוקולד ובוואריה."

"ומה עם תוספות מעניינות?"

"אי אפשר בלעדיהם. מעל ההמבורגרים ניתן להוסיף חזה אווז, שום קונפי וכמובן שהוא כולל גם את הרוטב הסודי ואת רוטב השום שהלקוחות מסתחררים מהם. ליד המנות העיקריות ניתן להוסיף צ'יפס רגיל או בטטה, כדורי פירה, הומפרייז ופוטטוס. אגב, הצ'יפס שלנו מגיע אקסטרה קריספי."

"ומה מנת הדגל? אל תגיד לי! זה כמובן המבורגר אנגוס והרוטב המשגע?"

"עשית שיעורי בית. מדובר במתכון אישי של המסעדה אותו אנחנו לא מגלים לאף אחד, ויש את רוטב השום שלנו שהוא ממכר ואנשים פשוט חוזרים בגללו שוב ושוב. מדובר בשילוש קדוש של רוטב השום, הרוטב הסודי והמבורגר אנגוס - הם סוד ההצלחה של המקום."

"מה המנה האהובה עליכם מלבד מנת הדגל?"

"המבורגר הטלה מאוד מיוחד ואנחנו ממליצים לטעום אותו."

"ומה לגבי טבעונים וצמחונים - יצליחו למצוא את עצמם?"

"חד משמעית כן, המבחר עצום. יש שניצל טבעוני, המבורגרים עשויים מסייטן, המבורגרים של ביונד, רידפיין, מיונז טבעוני ורוטב שום טבעוני".

תכניות גדולות לעתיד

מפגש ברלין הוא מקום שוקק חיים - משעות הצהריים ועד אמצע הלילה, כאשר בימי חמישי המקום פתוח עד ארבע לפנות בוקר ובמוצ"ש עד שתיים בלילה, אבל ההצלחה הגדולה לא עוצרת את מיכה ושמוליק מלעבוד קשה.

"אילו שינויים אתם מבצעים?"

"אנחנו מתכננים להוסיף לתפריט מנות חדשות ואת המנות המוכרות אנחנו נגדיל כך שהלקוחות יקבלו תמורה גדולה יותר. בנוסף, ובפסח המקום יעבור שיפוץ. המטרה שלנו היא לשמור על האותנטיות של המקום ואליה להכניס רוח צעירה."

"ובעתיד הרחוק?"

"אנחנו נתרחב ונוסיף עוד סניפים ברחבי המדינה, ונמשיך להפיץ את בשורת ההמבורגרים הטובים בישראל."


לפרטים נוספים והזמנת משלוחים ממפגש ברלין, לחצו כאן >>>

***הכתבה נערכה על ידי עדן יצחק Eden-Ink

בשיתוף מפגש ברלין
  • עוד באותו נושא:
  • המבורגר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully