וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית Refer מחברת בין לקוחות ועסקים ואתם מרוויחים מזה כסף

בשיתוף Refer

17.8.2023 / 9:54

המלצות מפה לאוזן תמיד היו חלק משמעותי בבחירות צרכנים וקבלת החלטות עסקיות. בין אם זו המלצה על מסעדה לחבר או הפניה לספק שירות אמין. לעתים קרובות אנו להוטים לחלוק חוויות חיוביות עם אחרים, וכעת עם אפליקציית Refer החדשנית, יש כבר מי שממירים את ההמלצות לכסף

היזמים מאחורי אפליקציית Refer בטקס קביעת מזוזה במעמד ראש עיריית ירושלים משה ליאון. פרטי,
היזמים מאחורי אפליקציית Refer בטקס קביעת מזוזה במעמד ראש עיריית ירושלים משה ליאון/פרטי

אם במקרה יצא לכם פעם להשתעשע עם הרעיון כי עבור כל המלצה שתעבירו לחברים או לבני משפחה תוכלו לקבל תגמול כספי מסוים, יש מי שלקחו את הרעיון והפכו אותו למציאות. שרון ארד ועו"ד אדי אליאסף, הם שני היזמים אשר הביאו לאוויר העולם את אפליקציית Refer. מדובר בפלטפורמה מהפכנית שמצד אחד מתגמלת מאוד את המשתמשים בה על ההמלצות וההפניות שלהם בצורה פשוטה ומשתלמת, ומצד שני היא פתחה ערוץ חדש לעסקים ולנותני שירות להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות שיווק מפה לאוזן, כאשר התהליך עצמו פשוט עבור שני הצדדים.

תפתחו את האוזניים - זה יכול להשתלם לכם

סביר להניח כי גם לכם יצא יותר מפעם אחת לשבת במסעדה ולשמוע את הזוג שישב בשולחן ליד משוחח על נושאים מסוימים. נניח ובאחד המקרים שמעתם בעל ואישה מתכננים לצאת לסוף שבוע רומנטי ומחפשים צימר נוח, נקי ומפנק. במידה ואתם בעצמכם התארחתם בצימר כזה ואהבתם מאוד את השירות והחוויה, האם לא תזרקו להם מילה? בוודאי שכן. רק שמהיום המילה הזו גם מכניסה לכם כסף לכיס.

אפליקציית Refer - הירשמו ותתחילו להרוויח

אפליקציית Refer. יח"צ,
אפליקציית Refer/יח"צ

כיצד כל זה עובד? פשוט מאוד. לאחר שהורדתם את אפליקציית Refer וביצעתם רישום מהיר, תוכל ליצור קשר עם כל חברה, עסק או נותני שירות שיצא לכם להכיר, ובמקרה הזה בעלים של צימר, ולהודיע להם כי יש לכם עבורם לקוחות פוטנציאלים. לאחר שהסכמתם על גובה אחוז מסוים שתקבלו מהעסקה בזכות ההפניה, כל שעליכם לעשות הוא לשלוח להם את הקישור לאפליקציית Refer. הם מהצד שלהם יבצעו את אותו הרישום, ובמידה ולאחר מכן התבצעה עסקה מוצלחת והתשלום בוצע, כל הכבוד על היוזמה וההמלצה החמה, עליה תקבלו את עמלת ההפניה דרך Refer.

שרון ארד מדגיש: "היופי הוא שהאפליקציה לא מגבילה את נותני השירות או בעלי העסקים, אלא הדבר החשוב ביותר הוא שאתם יכולים להמליץ עליהם בלב שלם ולהעיד על המצוינות שלהם. פרק הזמן שזה יגזול מכם לא עולה על דקות בודדות והרווח גדול מאוד. בין עשרות לאלפי שקלים בכל חודש".

המודל הרווחי של אפליקציית Refer

בכל הנוגע לעמלות, הממליץ ונותן השירות צריכים להגיע להסכמה שנקבעה ביניהם מראש בכל הנוגע לגובה העמלה. זו יכול להיות סכום קבוע או אחוז מסוים משווי העסקה. למשל, במידה והמלצתם על שירות קייטרינג עבור אירוע חברה, ועל כל הזמנה מוצלחת תקבלו עמלה של 5%, באופן טבעי הרווח יכול לנוע בין מאות לאלפי שקלים. השוס הגדול הוא שאין שום הגבלה על מספר הפניות שאפשר לבצע, להיפך. ככל שתמליצו על נותני שירות מסוימים והעסקאות ייסגרו, אתם תרוויחו עוד ועוד שקלים.

מעבר לחיבור בין ממליץ לנותן שירות, עסק או חברה, אפליקציית Refer מוודאת כי העסקה אכן נסגרה ושאתם זכאים לקבל את דמי העמלה שלכם.

בתהליך פיתוח האפליקציה, שרון ארד ועו"ד אדי אליאסף נעזרו גם ברואי חשבון ועורכי דין מנוסים שתפקידם היה לנסח מסגרת חוזית בטוחה לכל הפניות. זו מבטיחה כי גם הממליץ וגם נותן השירות יכולים לנהל את הקשר ביניהם בשקיפות וביטחון.

כוחו של שיווק מפה לאוזן: הגישה המהפכנית של Refer

אפליקציית Refer. יח"צ,
אפליקציית Refer/יח"צ

בעולם המהיר של העסקים המודרניים, עסקים ונותני שירות מחפשים ללא הרף לקוחות חדשים תוך ניצול אסטרטגיות שיווק שונות, ולשם כך הם מזרימים משאבי כסף משמעותיים לקידום ממומן ברשתות החברתיות ומחפשים עזרה ממשרדי פרסום. במירוץ הזה אחר לקוחות, רבים נוטים להתעלם מהנכס השיווקי החזק ביותר שיש - לקוחות מרוצים שיכולים להפוך לשגרירי מותג אמיתיים.

כאשר לקוחות מקבלים שירות יוצא דופן וחוויה חיובית, הם באופן טבעי חולקים את ההמלצות שלהם עם אחרים. אפליקציית Refer היא דוגמה מצוינת לאופן בו עסקים ונותני שירות מנצלים את המשאב היקר הזה, ומייצרים ערוץ שיווקי חדש ויעיל. יתרה מזאת, אפליקציית Refer גם עומדת בתקנות המיסוי כאשר תשלומי העמלות מוכרים כהוצאה שיווקית לגיטימית.

אפליקציית Refer - למען הקהילה

יתרון פנטסטי נוסף שקיים באפליקציה הוא צבירה של נקודות מתגמלות. הפלטפורמה מציגה מגוון רחב של מוצרים מפתים מחברות ועסקים שונים, החל מטיפול שנתי במוסך ועד אירוח VIP במסעדת שף ועוד. על ידי הפניית אחרים, משתמשי האפליקציה ממירים את עמלות ההפניה שהרוויחו לנקודות יקרות, ומקבלים גישה להצעות האטרקטיביות הללו.

"דבר נוסף הוא שכל בעל עסק יכול להיעזר באפליקציה ולהפוך את הלקוחות הקיימים שלו לשגרירים נאמנים. בפועל בעלי העסקים מעודדים להפנות אליהם לקוחות חדשים דרך האפליקציה, ובמידה והפניות אלו הפכו לעסקאות מוצלחות, אותם הלקוחות מתוגמלים על כך, באמצעות עמלות או באמצעות צבירת נקודות", עו"ד אדי אליאסף הסביר.

ימית אלה מנכ"לית החברה ציינה נקודה נוספת הקשורה לאפליקציית Refer: "יש מי שלא מעוניינים אך ורק בכסף שמרוויחים בזכות ההמלצות שלהם אלא בוחרים לתרום לחברה. מהיום בנוסף לדרכים המקובלות, הם מבצעים תרומה מהסכום שנצבר באפליקציה בזכות המלצות טובות. כרגע אנו מעבירים את התרומות לגופים הבאים: עמותת סח"י, המרכז לנפגעי ונפגעות פגיעה מינית, שלווה ועלם. קרוב מאוד נשתף פעולה עם עמותות נוספות וביחד כולנו תרום למי שנזקקים לעזרה".

לסיכום, כל מי שעושים שימוש באפליקציית Refer מרוויחים ממנה. היא מתגמלת בכסף או בנקודות את הממליצים. היא עוזרת לעסקים ולנותני שירות לצמוח ולהגיע ללקוחות חדשים, ובזכותה ניתן גם לתרום למטרות חברתיות ראויות.

להורדת האפליקציה החדשנית לחצו כאן:
אנדרואיד >>>

אייפון >>>

בשיתוף Refer
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully