וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להעתיק ולשמור: מקומות בילוי MUST באיסטנבול

בשיתוף מונה טורס

20.8.2023 / 14:29

איסטנבול מאז ומעולם הייתה אבן שואבת לתיירות ישראלית ולא במקרה. אם אתם מחפשים עיר ססגונית, מלאה בצבעים, ריחות וטעמים, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר הבא תמצאו את רשימת האטרקציות המומלצות למבקרים בעיר המיוחדת הזו

איסטנבול מאז ומעולם הייתה אבן שואבת לתיירות ישראלית ולא במקרה. איסטנבול היא עיר יוצאת דופן ובעלת היסטוריה עשירה. היא הנקודה בה מתחברות שתי יבשות, יבשת אסיה ויבשת אירופה. איסטנבול היא עיר הנמל הרישמית של טורקיה והיא המקום בו אפשר למצוא חיבור יוצא דופן של מזרח ומערב.

אם אתם מחפשים עיר ססגונית, מלאה בצבעים, ריחות וטעמים, הגעתם בדיוק למקום הנכון. במאמר הבא תמצאו את רשימת האטרקציות המומלצות למבקרים בעיר המיוחדת הזו.

המסגד הכחול, איסטנבול. Bela Balla from Pixabay,
המסגד הכחול, איסטנבול/Bela Balla from Pixabay

אתרים עם זיקה להיסטוריה המקומית

מתעניינים ומחפשים טיסות לאיסטנבול? כדאי שתכירו את העיר שהפכה משמעותית בהחלט בזירה הבינלאומית. היא הייתה העיר ממנה הגיעו הכובשים האירופים ודרכה עברה דרך המשי המפורסמת. עבור מי שרוצים לראות את החיבור המיוחד בין בניה צלבנית, ממלוכית, ערבית ועוד, התחנה הראשונה צריכה להיות באיה סופיה. איה סופיה התחילה ככנסיה בתקופה הביזנטית ולאורך השנים, עם התחזקות האימפריה הערבית, הפכה הכנסיה למסגד. המבנה נחשב ליוצא דופן מבחינה אדריכלית ואם תיכנסו פנימה תראו מיצג עוצר נשימה של פסיפסים מרהיבים ומזרקות יפות במיוחד.

הבזאר המקומי, עבור מי שאוהבים לנשום את התרבות

הבזאר המקומי של איסטנבול קצת דומה לשוק הכרמל או שוק מחנה יהודה שלנו. אם תפגשו תייר בתל אביב או בירושלים, ככל הנראה תשלחו אותם לשוק. לספוג את ריח התבלינים המקומי, ליהנות ממטעמים אותם אפשר למצוא רק בשוק וזה גם המקום המושלם לרכוש בו מזכרות. כך בדיוק תרגישו בתוך הבטיזאר המקומי של איסטנבול. אנחנו ממליצים לכם לא להגיע עם תכנית מסודרת מראש לבאזאר. אלא, הקשיבו ללב שלכם ותנו לעצמכם להיעלם בתוך סבך הרחובות ההופכים למבוך. אחרי שתאכלו בהנאה קבב מקומי, בורקס טורקי ועוד, תוכלו לשבת על הדשא בפארק הסמוך ולערוך פיקניק בלתי נשכח.

יום בילוי באיי הנסיכים עבור מי שרוצים ליהנות מקצת שקט

איי הנסיכים באיסטנבול נחשבים לאיים יפים במיוחד ובעיקר, מתאימים למי שמחפשים לברוח קצת מהמולת העיר וליהנות מהשקט. אפשר להגיע לאיים עם מעבורת מיוחדת ולבלות ביום נעים ושמשי באחת ממסעדות הדגים הנפלאות לאורך המזח.

מה שווה טיול בחוץ לארץ אם לא קונים שום דבר?

אם אתם מהטיפוסים שאוהבים לקנות, אז ההמלצה הבאה היא עבורכם. רחוב אינסטיקל נחשב מאז ומעולם למרכז הקניות של העיר הססגונית. כמו שכולנו יודעים, הלירה הטורקית נחשבת זולה ביחס לשקל. כך שבהחלט תוכלו למצוא ברחוב מציאות בכל מה שנוגע לרכישה של בגדים ופרטי נוי לבית. אגב, אם יימאס לכם מהקניות, תוכלו לשבת באחד מבתי הקפה, ליהנות מקפה טורקי משובח ולטעום עוד מהקסם של העיר הזו, אשר ההמולה בה לא נגמרת לעולם.

פעם עמדתם בשתי יבשות באותו הזמן?

אתם אולי לא מספיק מבוגרים כדי לזכור, אבל אם ראיתם את הסרט 'סיפור אהבה בלתי נשכח', גיבורת הסרט מספרת לבן זוגה על רשימת המשאלות שלה. בין היתר, היא מספרת על המשאלה להיות בשני מקומות באותו הזמן. הפתרון של בן הזוג הוא לקחת אותה לגבול שתי מדינות ואומר לה לשים רגל אחת בכל מדינה. כך תרגישו על גשר בוספורוס. המחבר בין הגדה של יבשת אסיה ובין הגדה של יבשת אירופה. מעבר לכך שאי אפשר שלא לעבור בגשר בטיול בטורקיה, פשוט כי מעולם לא עמדתם בתי יבשות באותו הזמן. הרי שהנוף מהגשר בהחלט שווה טיול קצר.

רוצים לטוס בזול? עכשיו זה אפשרי
אם אתם רוצים לטוס במחירים הטובים ביותר, היכנסו לאתר של MONA TOURS עוד היום ותמצאו טיסות במחירים משתלמים במיוחד.

בשיתוף מונה טורס
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully