וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיולים לאפריקה בסגנון אחר

בשיתוף מטיילים עם רייצ'ל

30.8.2023 / 10:20

כאשר מתכננים לטוס לאפריקה, חשוב לבחור את מי שילווה אתכם בתכנון הטיול בהתאם לצרכים האישיים ולרצונות הייחודיים, כדי למקסם את החוויה האפריקאית הכוללת

אפריקה עולה על כל דמיון. . היבשת העצומה מציעה אינספור חוויות והרפתקאות מכל הסוגים ובכל הסגנונות האפשריים.

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים בוחרים לחוש את הקסם האפריקאי - מסעות ספארי בלתי נשכחים, מפגש מסקרן עם שבטים מסתוריים, התבוננות ישירה בבעלי החיים בסביבת המחיה הטבעית שלהם ממש כמו בפרק של נשיונל ג'יאוגרפיק ואפילו מעשי התנדבות לעשייה חברתית מעצימה.

טיולים לאפריקה בסגנון אחר. מטיילים עם רייצל,
טיולים לאפריקה בסגנון אחר/מטיילים עם רייצל

מעשי התנדבות - פעילות התנדבותית

כאשר מתכננים לטוס לאפריקה, חשוב לבחור את מי שילווה אתכם בתכנון הטיול בהתאם לצרכים האישיים ולרצונות הייחודיים, כדי למקסם את החוויה האפריקאית הכוללת - בין אם מדובר בטיול באוריינטציה התנדבותית, חופשה משפחתית, אולי הרפתקת בר או בת מצווה, ירח דבש חלומי. מישהו שחי ונושם את ההוויה האפריקאית, מכיר את היעדים המומלצים ומקומות אותנטיים יידע לתפור לפרטי פרטים את הטיול בהתאמה אישית, עד הפרט הקטן ביותר.

יש על מי לסמוך - רייצ'ל תפיק לכם טיול בלתי נשכח בהתאמה אישית

מישהי כמו רייצ'ל, שעומדת מאחורי "מטיילים עם רייצ'ל לאפריקה" (Travel With Rachel) אשר מארגנת טיולים לאפריקה בכל קונספט שתרצו ביחס פרסונאלי שטרם הכרתם.

רייצ'ל מצוידת בניסיון משמעותי של מי שחיה בעבר עם משפחתה ביבשת ודוברת את השפה הסוואהילית ומכירה היטב את המנהגים ואת המקומיים ולכן, כשהיא טווה עבורכם בהקפדה את הטיול קאסטום מייד \ היא עושה את זה מתוך הכרות מעמיקה ויסודית עם השטח.

זה כולל את העונות בהן מומלץ לנסוע, מה אסור לפספס ועל מה אפשר לוותר, אפריקה למתחילים ואפריקה למתקדמים, לילדים, בני נוער, מבוגרים.
טיולים עבור מי שמחפש יותר טבע ולמי שחשקה נפשו בהרפתקאות בלתי שגרתיות, שילוב בין אקסטרים לבטן-גב תוך התייחסות למערך השיקולים הייחודי שלכם כמו התאמה תקציבית, טווח תאריכים אופציונאלי, משך התקופה בה תרצו לטייל, באיזה סגנון, התייחסות להרכב המשתתפים והעדפות כמו אוכל כשר ועוד.
טיולי בוטיק למי שאינו מתפשר על הסטנדרטים הגבוהים ביותר, רוצה לטייל על בטוח וללא דאגות.

היעדים המופלאים של אפריקה מזווית אחרת

רייצ'ל מארגנת טיול לאפריקה במדינות מזרח אפריקה כמו: קניה, טנזניה, זנזיבר, רואנדה ואוגנדה. תוכלו לגלות נופים אקזוטיים, חוויות תרבותיות, וגם את עצמכם תוך כדי תנועה.

הטיולים כוללים את המיטב של כל יעד בתפירה אישית למשתתפים. יש לזכור שטיול לאפריקה יכול להיות מאתגר כאשר לא מכירים ולכן רייצ'ל על כל ניסיונה והכרותה היסודית והמקיפה תוכל לארגן עבורכם טיולים מתוכננים היטב.

כך למשל, בטנזניה קיימת אפשרות לבקר בשמורות הטבע הפלאיות המופלאות, לשלב טיולי יום אנתרופולוגיים לתרבות עתיקה ומסורת שבטית, לטייל להר הקילימנג'רו - ההר הגבוה ביותר ביבשת ולהר מרו. בקניה אפשר לבקר בבית היתומים לפילים, בשמורת Nakuru הנחשבת לביתם של להקות פלמינגו מרהיבות, שיט באגם ויקטוריה מוצאו של דג נסיכת הנילוס ועוד.

ברואנדה רבים משתוקקים לטייל בפארק צמרות העצים, מרחק נגיעה מקופים, ציפורים וזוחלים, בשמורת ניונגווה ששוכנת בתוך יער גשם ובחופי אגם קיוו. הטיול לרואנדה שזור בחוויה אנושית מרגשת כמו אתר ההנצחה של "טבח העם" והכרות עם קואופרטיב נשים מרתק.

מוזמנים גם להתאהב באוגנדה המחברת בין הרי געש למפלים שוצפים, בפארק הלאומי מפלי מורצ'יסון ובפארק הלאומי קיבאלה, הזדמנות נפלאה לחוות טבע עוצר נשימה עם בעלי חיים כולל שיט וסיורים בג'יפים ממוגנים באמצעותם אפשר לצפות בנמרים, פילים, ג'ירפות וקופים. כמו גם לשוט באגם בנוניוני אשר נוצר בעקבות התפרצות געשית ועוד.

זנזיבר אף היא נחשבת ליעד אקזוטי מבוקש על חופיה הציוריים, הפעילות הימית והפינוקים מבוקר ועד ליל.
אפשר גם לשלב בין היעדים השונים בטיול אחד כולל העברות ממקום למקום ורייצ'ל כמובן תוסיף עבורכם את הטוויסט המתאים לפי בקשתכם, לכל טיול וטיול: היסטוריה, קולינריה, שווקים מקומיים, ביקור בבית חב"ד.

הטיולים מבית היוצר של רייצ'ל יכולים להיעשות גם בליווי מדריך מקומי מקצועי דובר אנגלית או עברית והאירוח בכל אחד מהיעדים מותאם לתקציב בכל רמה וסגנון מלינה בשטח בקמפינג ועד ריזורטים אקסקלוסיביים.

רייצ'ל, במסירות הרבה שלה, זמינה עבורכם לכל אורך הדרך והשירות שהיא בנתה במרוצת הזמן כולל חבילות מקיפות לרבות הזמנת מלונות וטיסות בהתאמה לתקציב ובמחירים אטרקטיביים, אפשרויות ליווי והדרכה, בניית מסלול, תכנון ותיאום האטרקציות והדרכות בכל יעד. כל שצריך זה רק לארוז וליהנות במקסימום האפשרי ללא מאמץ.

מתנדבים ומטיילים - חוויה גדולה מהחיים

אחד הפרויקטים הייחודיים של "מטיילים עם רייצ'ל" הוא פרויקט מתנדבים ומטיילים. מזה שנים רייצ'ל מארגנת משלחות של מתנדבים לאפריקה מתוך אמונה שלנתינה יש כוח עצום.

לדוגמא: בספטמבר 2023 עתידה המשלחת לצאת לצפון טנזניה ל -14 ימים בבית הספר SUYE , כאשר המטרות של המשלחת הן לשדרג ולשפר את מראה בית הספר על כלל המתקנים ולהעשיר את הילדים בחוויית לימוד אחרת.

למעשה, המשלחת יוצאת עם תוכנית העשירה ופעילויות לפי קונספט שחבריה בוחרים ובסוף הפעילות המדהימה, שכוללת אינטראקציה עם הילדים והצוותים החינוכיים ותחושה של כמו בבית אבל באפריקה, יוצאת המשלחת לטיול ספארי בלתי נשכח עם הזדמנות נדירה לראות בעלי חיים בטבע, מפגש עם מקומיים לבבים, סיורים מרתקים בשווקים ואפילו טבילה במעיינות חמים ופינוקים באי התבלינים האקזוטי זנזיבר.

מי שכבר התנדב וטייל דרך רייצ'ל מספר על חוויה מרגשת ומעצימה, שתורמת לפרספקטיבה אחרת על החיים!

אז אם תמיד גם בכם בוערת בכם התשוקה להכיר ולגלות את אפריקה או כבר הייתם ואתם מעוניינים לחוות אותה כעת בדרך אחרת, רייצ'ל תשמח להכין עבורכם את הטיול הראשון או הבא שלכם ביבשת הנפלאה, בטיול ששונה מכל מה שהכרתם.

בשיתוף מטיילים עם רייצ'ל
  • עוד באותו נושא:
  • אפריקה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully