וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה תהנו מתחושת החופש של עור חלק עם מכשיר ביתי מהפכני להסרת שיער - בהנחה בלעדית

בשיתוף Sensica

18.1.2024 / 10:00

נשים וגברים מחפשים כל הזמן דרכים חדשות וטובות יותר לעור רך, משיי וחסר שיער - וכעת הם יכולים להחזיק בבית מכשיר כף יד, עם טכנולוגיה פורצת דרך, ברמה ובאיכות של מכון מקצועי, שמשאיר אותך עם גוף חלק ונקי - כעת בהטבה בלעדית חסרת תקדים לגולשי וואלה

בואו נגיד את האמת - שיער במקומות שאנחנו לא מעוניינים בו עלול להיות מביך. לצד זה החיים שלנו עמוסים ולא תמיד יש זמן פנוי להקדיש במיוחד לקוסמטיקאית - לקבוע תור, לנסוע, לעמוד בפקקים, למצוא חניה… אנחנו רוצים להיות ספונטניים, משוחררים משיער לא רצוי (בפנים או בגוף) וליהנות מהחופש ללבוש מה שבא ומתי שבא.

הסרת שיער, בין אם אצל נשים ובין אם אצל גברים, היא תמיד נושא חשוב. הצרכנים מחפשים כל הזמן דרכים חדשות וטובות יותר להשיג עור רך, משיי וחסר שיער - וכעת הם יכולים להחזיק אצלם בבית מכשיר כף יד, ברמה ובאיכות של מכון קוסמטי מקצועי, שמשבית את צמיחת השיער מחדש בשורש, באמצעות חום ואור וטכנולוגיה חדשנית ופורצת דרך.

הגיע הזמן שתכירו את ה- Sensilight Pro, של חברת sensica. מכשיר חדשני ומתקדם שייתן לך את הבטחון לדעת שגם בבית שלך את בידיים טובות כמו אצל הקוסמטיקאית והכל בזמנך הפנוי ובזמינות מיידית, בלי התראה ובלי תור.

Sensilight PRO - סנסילייט פרו: מכשיר ביתי להסרת שיער. Sensica,
עור חלק ונעים, בכל זמן, בכל מקום/Sensica

איך זה קורה? בזכות טכנולוגיית ה-RPL™ של סנסיקה, הדור הבא בטכנולוגיית הסרת השיער IPL הנפוצה כיום בקליניקות. ב-IPL המסורתית, הבזקי האור חודרים לשכבות העור ונספגים בפיגמנט המלנין שבשערה, ויוצרים אפקט תרמי מקומי בתוך הזקיק שמפחית את צמיחת השיער. טכנולוגיית ה-RPL™ לוקחת את ה-IPL צעד קדימה, עם אלמנט 'תגובתי' שהופך את הטיפול לבטוח ונוח יותר. עם כל הבזק אור בודד - חיישנים ייחודיים מגיבים לגוון ומצב העור שלך ובמידה והם מזהים שהעור באזור הטיפול כהה מדי, או שהמגע בין המכשיר לעור ניתק, לא נפלט הבזק.

הטכנולוגיה החדשנית החכמה, שמבטיחה טיפול ללא כאב, מתאימה את עוצמת האנרגיה אלייך ולגוון עורך ובנוסף היא מעניקה את הכיסוי הגדול ביותר הקיים כיום בישראל עם חלון טיפול של 4.5 סמ"ר שיאפשר לך כיסוי שטחים גדולים במהירות ללא תחרות, עם יעילות מקסימלית ואפקטיביות מוגברת.

תקופת ניסיון עם ליווי מקצועי של קוסמטיקאית

חברת סנסיקה מתמחה כבר שנים בפיתוח מוצרים לטיפוח אישי בטכנולוגיה הגבוהה ביותר. המוצרים שלה פותחו בישראל והם נמכרים בכל רחבי העולם כבר שנים רבות. הטכנולוגיה החדשנית של סנסיקה פותחה עבור רופאים, אחיות ומרכזים קוסמטיים ומוצרי החברה נמצאים בשימוש יומיומי וקבוע ע"י אנשי מקצוע בכירים בכל רחבי העולם. בשנים האחרונות סנסיקה זיהתה את הצורך של נשים וגברים לטפח את גופם בבית משיקולי נוחות, פרטיות והיגיינה, והמוצרים המקצועיים שפותחו על ידי סנסיקה והיו בשימוש בקליניקות המובילות בעולם - הותאמו לשימוש ביתי.
בשל כך, לקוחות סנסיקה זוכים למעשה להשתמש במוצר ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר המקובלת במכוני קוסמטיקה ומרפאות בינלאומיות, כשהוא מותאם מבחינת נוחות, בטיחות ועוצמה לשימוש האישי בבית. בהמשך להצלחה הבינלאומית המרשימה.

בנוסף, בסנסיקה מבינים את חשיבות שירות הלקוחות ואת הצורך בליווי של בעלת מקצוע שתשלים את חווית הרכישה ולכן היא מעניקה ליווי של קוסמטיקאית מקצועית לאורך התקופה - מהרגע שקיבלת את המכשיר תוכלי להתייעץ עם מומחית שתכוון אותן, תיתן לך טיפים והמלצות ותענה לכל השאלות שלך.

סנסיקה כ"כ בטוחה ביכולות המכשיר שהיא מציעה אותו להתנסות של 60 ימים!

הביטחון בפטנט, בטכנולוגיה וביכולות של המכשיר מביאה איתה גם מחויבות לתוצאות. אחת הבעיות המרכזיות של משתמשות במכשירי הסרת שיער ביתיים היא הפחד להתחייב לטיפול שלא יתאים להן, או שלא ייראה תוצאות. אז אל דאגה - בחברת סנסיקה כל כך בטוחים במוצר שלהם, ובתוצאות המהירות שהוא מייצר, שהם מאפשרים 60 יום התנסות עם החזר כספי. מה זה אומר? שתוכלי להזמין את המוצר אליך, להשתמש בו ולהתרשם מהנוחות, יעילות הטיפולים והתוצאות - ורק אז לקבל החלטה. במהלך 60 הימים האלו תקבלי הדרכה וייעוץ על ידי קוסמטיקאית לשימוש במכשיר, ואת כל התמיכה וההכוונה שתצטרכי.

וכעת, בנוסף ל-60 ימי ההתנסות וההחזר הכספי בתנאים מיוחדים, הפלא הטכנולוגי הזה יכול להיות שלכם במחיר מיוחד עם הטבה בלעדית לגולשי וואלה: מלאו את הפרטים שלכם ותקבלו מחיר חסר תקדים - 30% הנחה על ה-Sensilight Pro.

Sensilight PRO - סנסילייט פרו: מכשיר ביתי להסרת שיער. Sensica,
זה הזמן להנות מתחושת החופש של עור חלק, להיות ספונטנית וליהנות מגוף חלק ונקי, בכל זמן ובכל מקום!/Sensica

אז איך משיגים עור חלק ונעים, בכל זמן, בכל מקום?

המכשיר האלחוטי מתאים לשימוש על מרבית גווני העור והעיצוב הנייד שלו מעניק נוחות וחופש תנועה מלא בזכות כמות פולסים (הבזקים) בלתי מוגבלת - כך שתוכלו לשמר את התוצאות למשך כל החיים. מנגנון הבטיחות וכמות הפולסים הבלתי מוגבלת הופכת את המכשיר לאידיאלי לשימוש לכל בני המשפחה ללא חשש - כיוון שזהו המכשיר היחיד שמוכח קלינית ומאושר גם ע"י ה-FDA, גם ה-CE וגם ע"י משרד הבריאות.

למכשיר יש 2 חלונות טיפול - ניתן לבחור את גודל חלון הטיפול בהתאם לאיזור הנבחר. באזורים קטנים משתמשים בחלונית הטיפול הקטנה של 2 סמ"ר, עם פילטר UV, שמתאימה בדיוק לאזורים רגישים וממוקדים כמו הפנים, קו הלסת, בית השחי ואזורים אינטימיים כמו קו הביקיני.

לטיפול באזורים רחבים כמו הרגליים או הגב, משתמשים בחלונית הטיפול הגדולה ומצב החלקה, המייצר רצף פולסים אוטומטי בזמן שמניעים את המכשיר לאורך ולרוחב אזור הטיפול. חלונית הטיפול של 4.5 סמ"ר (החלון הכי גדול שניתן למצוא בישראל) יאפשר לך כיסוי שטחים גדולים במהירות ללא תחרות - ובשילוב עם ההספק חסר התקדים של עד 6 ג'אוול הם הופכים את המכשיר לעוצמתי ביותר שקיים בארץ ומעניקים לך טיפול בעוצמה של קליניקה אצלך בבית.

הישראליות שכבר ניסו מהללות

בסופו של יום, עם כל הטכנולוגיה והמבצעים - אין כמו המלצות אישיות של אנשים שכבר ניסו את המכשיר. מספיק להציץ בעמוד הביקורות בגוגל כדי להבין, כמו שכותבת שם אורטל: "בגדול החיים מתחלקים ללפני ואחרי השימוש במכשיר. הייתי שנים בטיפולי הסרת שיער בלייזר ובשנים האחרונות עברתי למכשירים ביתיים שהיו 'בסדר', אבל תמיד נשאר שיער עקשן בבטן ובפנים שסירב להעלם, עד שהתחלתי להשתמש במכשיר של סנסיקה! מכשיר סופר נוח, אינטואיטיבי, בלי צורך בחיבור לחשמל, אני יכולה להשתמש בו בכל מקום והכי חשוב - אחרי 4 שימושים במכשיר ראיתי תוצאות מדהימות!!! השיער כמעט נעלם לחלוטין!!! לא סתם אמרתי לחברה שזה הרולס-רויס של המכשירים. אני ממליצה בחום!!!".

גם חופית מצטרפת לשבחים וכותבת: "רכשתי את הסנסילייט פרו להסרת שיער ואני ממש מרוצה מהתוצאות, כיף לעשות טיפולים מתי שאני רוצה בלי להיות מוגבלת. מעבר לתוצאות קיבלתי חווית שירות מאוד נעימה ושירותית וייעוץ על ידי קוסמטיקאית. מומלץ מאוד!", ומור דרורי מסכמת: "מכשיר מדהים להסרת שיער, התוצאות ממש טובות ונראות לעין מהשימושים הראשונים. ללא ספק שינה את חיי.

קבלי את המכשיר לבית - עם מחוייבות לתוצאות והחזר כספי

למרות היותה טכנולוגיה מוכרת ומוכחת שנמצאת בשימוש בכל רחבי העולם באופן יומיומי כבר שנים רבות, יתכן ויהיו לך שאלות או שיעלה בך צורך להתייעץ. בסנסיקה מעמידים לרשותך את כל הידע שצברו במשך השנים הרבות ונמצאים עבורך בכל שאלה. בימים אלו הם מקימים מרכז שירות והדרכה, ובו תוכלו לתאם ייעוץ עם קוסמטיקאית מומחית, לקבל מידע קליני, תשובות לשאלות נפוצות, טיפים והמלצות וכן מענה מלא של שירות לקוחות.

הביטחון בפטנט, בטכנולוגיה וביכולות של המכשיר מביאה איתה גם מחויבות לתוצאות. בחברת סנסיקה כל כך בטוחים במוצר שלהם, ובתוצאות המהירות שהוא מייצר, שהם מאפשרים 60 יום התנסות עם החזר כספי. מה זה אומר? שתוכלי להזמין את המוצר אליך, להשתמש בו ולהתרשם מהנוחות, יעילות הטיפולים והתוצאות - ורק אז לקבל החלטה.

וכעת, בנוסף ל-60 ימי ההתנסות וההחזר הכספי בתנאים מיוחדים, הפלא הטכנולוגי הזה יכול להיות שלכם במחיר מיוחד עם הטבה בלעדית לגולשי וואלה: מלאו את הפרטים שלכם ותקבלו מחיר חסר תקדים - 30% הנחה על ה-Sensilight Pro.

אז זה הזמן להנות מתחושת החופש של עור חלק, להיות ספונטנית וליהנות מגוף חלק ונקי, בכל זמן ובכל מקום!

בשיתוף Sensica
  • עוד באותו נושא:
  • הסרת שיער
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully