וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמש דקות בשבוע והקמטים נעלמים עם מכשיר האנטי אייג'ינג המהפכני - כעת בהנחה בלעדית

בשיתוף Sensica

18.1.2024 / 10:13

החיים שלך עמוסים והגיע הזמן שתיקחי את השליטה על היופי שלך לידייך: הכירי את סנסיליפט - מכשיר אנטי אייג'ינג ביתי להחלקת קמטים, עם פטנט ייחודי שמעניק טיפול ברמת קליניקה להפחתת קמטים ולמראה עור צעיר, גמיש וקורן - - כעת בהטבה בלעדית חסרת תקדים לגולשי וואלה

מכירה את ההרגשה הזו כשאת מביטה במראה ורואה פנים מביטות אליך בחזרה שאינן אלו שחשבת - או ציפי - לראות? אנו מבינים. אנו יודעים איך קמטים יכולים לגרום לך להרגיש. אפשר לקרוא להם קמטי צחוק, אבל האם לא עדיף לצחוק בחופשיות מבלי לדאוג לגביהם?

החיים שלך עמוסים - לכן אנו מבקשים לסייע על ידי העברת השליטה על היופי שלך לידייך שלך ולהכיר לך את סנסיליפט (Sensilift) מבית סנסיקה - איתו את מקבלת פתרון מוכח קלינית לקמטים קלים עד בינוניים בפנים ואת יכולה להשתמש בו בעצמך, בבטחה ובנוחות הפרטית שלך, ולהשיג תוצאות אמיתיות.

סנסיליפט (Sensilift) - מכשיר אנטי אייגי'נג ביתי לטיפול בקמטים והצערת העור. Sensica,
רק טיפול אחד בשבוע למשך כמה דקות עם המכשיר הידני, השקט והקומפקטי הזה יעניק לך מראה עור בוהק ורענן/Sensica

אפקט מיידי של מראה עור צעיר ורענן - בזכות הפטנט הייחודי

תוכלי לטפל בעורך בכל מקום בו תהיי ורק טיפול אחד בשבוע למשך כמה דקות עם המכשיר הידני, השקט והקומפקטי הזה יעניק לך מראה עור בוהק ורענן.

אז איך עובד מכשיר האנטי אייג'ינג לקמטים? הכירו את הפעולה הכפולה - גם אפקט של הליך פלסטי בטיפול טבעי, לא פולשני וללא כאבים -וגם מסאג' ממריץ לפנים - בזכות הפטנט הייחודי עם טכנולוגיית ה-DRF (Dynamic RF™-תדר רדיו דינמי), שמייצרת גם פעולה של עיסוי בנוסף לטיפול הפנים האינטנסיבי שגורם לגלי הרדיו לחדור בצורה יעילה יותר מכל מכשיר אחר, בשילוב עיסוי כפול וטיפולי RF שממריצים את זרימת הדם תוך שהם מאפשרים לגלי הרדיו לנוע עמוק יותר לתוך העור בו נוצר הקולגן.

הפעולה הכפולה של סנסיליפט מאפשרת למספר אורכי גל RF לחדור לשכבות עור שונות ועמוקות יותר בו זמנית ובצורה אחידה, וכך ליצור טיפול אינטנסיבי ויעיל. בעזרת 'אצבעות' עיסוי שנעות ללא הרף על פני אזור הטיפול וממריצות את זרימת הדם - המכשיר מכסה נפחים גדולים יותר מאשר מכשירים אחרים הקיימים כיום בשוק. הפעולה הכפולה הזו מגרה גם את ייצור הקולגן התת עורי, מחממת רקמות עמוקות יותר, ומפחיתה את הופעת הקמטים והקווים העדינים כדי לספק עור חלק ומוצק לאורך זמן.
למכשיר יש גם בקרת טמפרטורה חכמה - החיישנים המובנים מכוונים את הטמפרטורה באופן רציף כדי להבטיח בטיחות ונוחות מרבית באזורי הטיפול - קמטי החיוך לצידי העיניים, קמטי ה"זעף" בין הגבות, קו הלסת, המצח, קפלי החיוך, הלחיים, הדקולטה וכפות הידיים.

לא בטוחה? אנחנו כן. קחי את המכשיר לניסיון

הביטחון בפטנט, בטכנולוגיה וביכולות של המכשיר מביאה איתה מחויבות לתוצאות. אחת הבעיות המרכזיות של משתמשות במכשירי אנטי אייג'ינג ביתיים היא הפחד להתחייב לטיפול שלא יתאים להן, או שלא ייראה תוצאות. אז אל דאגה - סנסיקה כל כך בטוחים במוצר שלהם, ובתוצאות המהירות שהוא מייצר, שהם מאפשרים 60 יום התנסות עם החזר כספי בתנאים מיוחדים.

תוכלי להזמין את המוצר אליך, להשתמש בו ולהתרשם מהנוחות, יעילות הטיפול והתוצאות - ורק אז לקבל החלטה. במהלך 60 הימים האלו תקבלי הדרכה וייעוץ ע"י קוסמטיקאית לשימוש במכשיר, ואת כל התמיכה וההכוונה שתצטרכי.

כן, חברת סנסיקה כל כך בטוחה באיכות המוצר וביכולות שלו לשנות את חייך - עד שהם החליטו לתת לך להתנסות בו ולגלות את הפלא הטכנולוגי בעצמך. תוכלי לקחת את המכשיר לתקופת ניסיון של 60 ימים ולקבל החזר כספי בתנאים מיוחדים אם לא תהיי מרוצה מהתוצאות.

וכעת, בנוסף ל-60 ימי ההתנסות וההחזר הכספי בתנאים מיוחדים, הפלא הטכנולוגי הזה יכול להיות שלכם במחיר מיוחד עם הטבה בלעדית לגולשי וואלה: מלאו את הפרטים שלכם ותקבלו מחיר חסר תקדים - 30% הנחה על הסנסליפט.

סנסיליפט (Sensilift) - מכשיר אנטי אייגי'נג ביתי לטיפול בקמטים והצערת העור. Sensica,
תתקדמי אל מכשיר האנטי אייג'ינג שמעניק לך טיפול ברמת קליניקה להפחתת קמטים ולמראה עור צעיר/Sensica

בלי כאבים, עם יעילות מרבית, נוחות ביטחון - ותוצאות נראות לעין בהתחייבות

בניגוד לחומרי מילוי יקרים, לייזרים וטיפולים פולשניים אחרים, או מכשירים שמחממים את העור וגורמים תחושה לא נוחה בזמן הטיפול - הפחתת הקמטים עם סנסיליפט נטולת כאבים, לא פולשנית ואינה דורשת זמן החלמה או מנוחה והתוצאות מדברות בעד עצמן - ירידה ניכרת בקמטים ומראה עור צעיר יותר.

המכשיר מהווה פתרון מושלם למי שרוצה להיראות ולהרגיש צעיר וזוהר יותר, בלי מתיחת פנים, חומרי מילוי או בוטוקס. הוא מפחית ביעילות קמטים וקמטוטים, ממצק את העור ומשפר את המרקם והמראה שלו..

הטכנולוגיה ששימשה רופאים ומכוני קוסמטיקה - אצלך בבית

חברת סנסיקה מתמחה כבר שנים בפיתוח מוצרים לטיפוח אישי בטכנולוגיה הגבוהה ביותר. המוצרים שלה פותחו בישראל והם נמכרים בכל רחבי העולם כבר שנים רבות. הטכנולוגיה החדשנית של סנסיקה פותחה עבור רופאים, אחיות ומרכזים קוסמטיים ומוצרי החברה נמצאים בשימוש יומיומי וקבוע ע"י אנשי מקצוע בכירים בכל רחבי העולם.

כעת המוצרים הללו הותאמו לשימוש ביתי ואתן זוכות להשתמש במוצר ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר של מכוני קוסמטיקה ומרפאות בינלאומיות, כשהוא מותאם מבחינת נוחות, בטיחות ועוצמה לשימוש אישי בבית.

בימים אלו סנסיקה מקימה מרכז שירות והדרכה, ובו תוכלי לתאם ייעוץ עם קוסמטיקאית מומחית, לקבל מידע קליני, תשובות לשאלות נפוצות, טיפים והמלצות וכן מענה מלא של שירות לקוחות.

לקוחות מכל רחבי העולם ממליצות
מספיק לשמוע את השבחים שמרעיפות על המכשיר לקוחות מכל קצוות העולם לאחר שהשתמשו בו כדי להבין שמדובר במהפכה של ממש.

כמו למשל לוקסנדרה, שמספרת: "אני מאפרת, והמכשיר הזה באמת עובד! אני משתמשת בו לפעמים לפני שאני מאפרת והוא מחליק את העור. זה כלי נהדר", או אלנה שחשפה אחרי תקופה קצרה מאוד של התנסות במכשיר: "העור שלי מרגיש מוצק יותר כבר אחרי שימוש אחד".

ומה עם ישראליות שכבר ניסו את המוצר? איריס כהן כותבת: "רכשתי את מכשיר הסנסיליפט לטיפול בקמטים. אני משתמשת כחודש במכשיר וסוף סוף מתחילה לראות תוצאות אחרי התלבטות בין מכשיר זה למכשירים מקבילים בשוק, בחרתי בהם ואני מאוד מרוצה מהחלטתי. בנוסף רציתי לציין את רמת השירות הגבוהה והזמינות המהירה. ממליצה בחום".

קבלי את המכשיר לבית - עם מחוייבות לתוצאות והחזר כספי

חברת סנסיקה כל כך בטוחה באיכות המוצר וביכולות שלו לשנות את חייך - עד שהם החליטו לתת לך להתנסות בו ולגלות את הפלא הטכנולוגי עצמך. תוכלי לקחת את המכשיר לתקופת ניסיון של 60 ימים ולקבל החזר כספי בתנאים מיוחדים אם לא תהיי מרוצה מהתוצאות.

וכעת, בנוסף ל-60 ימי ההתנסות וההחזר הכספי בתנאים מיוחדים, הפלא הטכנולוגי הזה יכול להיות שלכם במחיר מיוחד עם הטבה בלעדית לגולשי וואלה: מלאו את הפרטים שלכם ותקבלו מחיר חסר תקדים - 30% הנחה על הסנסליפט.

אז אל תתני לזמן להגדיר אותך ותתקדמי אל מכשיר האנטי אייג'ינג שמעניק לך טיפול ברמת קליניקה להפחתת קמטים ולמראה עור צעיר, גמיש וקורן ואת החופש לאהוב את עור הפנים שלך.

בשיתוף Sensica
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully