וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול בצלוליט עם מכשיר ביתי מהפכני לחיטוב הגוף - ומחויבות לתוצאות

בשיתוף Sensica

20.11.2023 / 15:45

צלוליט זה לא גזירת גורל וגם לך מגיע להיראות נפלא בג'ינס קצר. הכירי את המכשיר היחיד לטיפול ביתי בצלוליט עם פעולה כפולה: גם עיסוי וגם טיפול בגלי RF, גישה מהפכנית ולא פולשנית להפחתת צלוליט וחיטוב הגוף, שמבטיחה תוצאות ברמת קליניקה ב-10 דקות בשבוע או החזר כספי

אם את אחת מ-90% מהנשים בעולם הסובלות מצלוליט, את יודעת שאין כמעט דרך למנוע את זה. צלוליט אמנם אינה מחלה, אבל היא בעיה אסתטית שגורמת לרבות להסתיר אזורים בגופן, תוך שהחלום לקבל עור מתוח ונעים נראה לעתים רחוק במיוחד.

הצלוליט הוא למעשה רקמת שומן תת עורית שמורכבת מתאי שומן נפוחים, מוקפים בנוזלים עם רעלנים. הוא מופיע כאשר סיבי קולגן נמתחים ונקרעים, מה שמאפשר לתאי שומן להיאסף בכיסים ממש מתחת לפני השטח של העור, באופן שגורם לאפקט קימוט מובחן. רקמת החיבור "לוחצת" על ההתנפחות הלא שגרתית הזאת והתוצאה היא מראה "קליפת תפוז": שקעים ובליטות על פני העור בדרגות חומרה שונות. אזורים אופייניים להתפתחות צלוליט הם ירכיים, ישבן, בטן וזרועות.

אפקט "קליפת התפוז" על הישבן והירכיים העליונות שלנו נגרם על ידי גורמים כמו גנטיקה, גיל והורמונים, ויכול להופיע בין אם אנו צעירות או מבוגרות, רזות או בעלות עודף משקל, עושות ספורט או מעדיפות להירגע במזגן. הדרך היעילה ביותר לטפל בצלוליט היא הידוק העור ושיפור האלסטיות של הקולגן בשכבת הדרמיס של העור.

Sensifirm - סנסיפירם, מכשיר ביתי לחיטוב הגוף, טיפול בצלוליט וסימני מתיחה. Sensica,
Sensifirm - סנסיפירם, מכשיר ביתי לחיטוב הגוף, טיפול בצלוליט וסימני מתיחה/Sensica

יופי טבעי עם מכשיר ביתי לחיטוב הגוף בטכנולוגיה ייחודית

זה מה שעושה סנסיפירם (sensifirm) מבית סנסיקה, מכשיר מוחזק ביד ונייד, שמעוצב בצורה ארגונומית לשימוש ביתי נוח. בעת הטיפול בגוף שלך, המכשיר מקדם ייצור קולגן טבעי, מקטין את נפח תאי השומן, ומתקן את הנזק בעומק העור הגורם לצלוליט. הוא עושה את זה בעזרת גישה מהפכנית ובלתי פולשנית להפחתת צלוליט וחיטוב הגוף.

סנסיפירם הוא המכשיר הראשון מבוסס תדרי רדיו להפחתת מראה הצלוליט שאושר על ידי ה-FDA לשימוש אישי. הוא משלב תכונות שונות שמעניקות לך חווית טיפול אולטימטיבית בבית ומהווה קפיצת מדרגה מבחינת חדשנות. טכנולוגיית הפטנט, ה-Lipotherm RF™ משלבת תדר רדיו מתקדם (RF) עם פונקציית עיסוי רוטט ייחודית, שבשילוב עם עיסוי ידני, משפרת את הגירוי המקומי. פעילות כפולה זו מאפשרת למספר גלי RF לחדור דרך שכבות העור תוך יצירת אפקט תרמי עמוק שמקדם את ייצור הקולגן, משפר את הניקוז הלימפתי ומגביר את המיקרו-סירקולציה. בין אם את משתמשת בסנסיפירם על הישבן, הירכיים, המותניים, הבטן או הזרועות, תוכלי לראות והרגיש מיידית כיצד העור שלך הופך למוצק וחלק יותר עם כל טיפול.

Sensifirm - סנסיפירם, מכשיר ביתי לחיטוב הגוף, טיפול בצלוליט וסימני מתיחה. Sensica,
סנסיפירם הוא המכשיר הראשון מבוסס תדרי רדיו להפחתת מראה הצלוליט שאושר על ידי ה-FDA לשימוש אישי/Sensica

הוא עושה את זה באמצעות השימוש בתהליך ייחודי של פעולה כפולה - בזמן שהאלקטרודות של המכשיר מעסות את העור שלך, גלי רדיו חודרים עמוק לתוך שכבות העור ויוצרים אפקט תרמי עמוק שמקדם ייצור קולגן ומקטין את נפח האדיפוציטים (תאי שומן). לתוספת בטיחות, במכשיר יש חיישנים מיוחדים שעוקבים ללא הרף אחר מצב העור שלך, ומכוונים את הטמפרטורה כדי להבטיח טיפול מותאם אישית ובטוח יותר. בקרת טמפרטורה חכמה - חיישנים מובנים ש שממוקמים בין כל זוג אלקטרודות ומכוונים את הטמפרטורה באופן רציף כדי להבטיח בטיחות ונוחות מירבית, בנוסף הוא מגיע עם 4 אלקטרודות שמכסות שטחים גדולים וקטנים יותר עם יכולת בחירה בין 4 או 2 אלקטרודות.

המכשיר הוא פשוט וקל לתפעול - רק 10 דקות של שימוש בו פעם בשבוע ישיגו תוצאות ארוכות טווח. בנוסף הוא מוכח קלינית, נבדק מחקרית ומומלץ ע"י רופאים, מאושר ע"י ה-FDA, ה-CE ומשרד הבריאות הישראלי. הוא אינו פולשני ולא גורם לכאבים, מתאים לכל סוגי העור ולכל גווני העור ונמצא יעיל להפחתת מראה הצלוליט ומצבורי שומן עיקשים.

Sensifirm - סנסיפירם, מכשיר ביתי לחיטוב הגוף, טיפול בצלוליט וסימני מתיחה. Sensica,
סנסיקה כל כך בטוחים במוצר שלהם, ובתוצאות המהירות שהוא מייצר, שהם מאפשרים 60 יום התנסות עם החזר כספי/Sensica

לא בטוחה? אנחנו כן. קחי את המכשיר לניסיון

חברת סנסיקה מתמחה כבר שנים בפיתוח מוצרים לטיפוח אישי בטכנולוגיה הגבוהה ביותר. המוצרים שלה פותחו בישראל והם נמכרים בכל רחבי העולם כבר שנים רבות. הטכנולוגיה החדשנית של סנסיקה פותחה עבור רופאים, אחיות ומרכזים קוסמטיים ומוצרי החברה נמצאים בשימוש יומיומי וקבוע ע"י אנשי מקצוע בכירים בכל רחבי העולם. בשנים האחרונות סנסיקה זיהתה את הצורך של נשים וגברים לטפח את גופם בבית משיקולי נוחות, פרטיות והיגיינה, והמוצרים המקצועיים שפותחו על ידי סנסיקה והיו בשימוש בקליניקות המובילות בעולם - הותאמו לשימוש ביתי.

בשל כך, לקוחות סנסיקה זוכים למעשה להשתמש במוצר ברמת המקצועיות הגבוהה ביותר המקובלת במכוני קוסמטיקה ומרפאות בינלאומיות, כשהוא מותאם מבחינת נוחות, בטיחות ועוצמה לשימוש האישי בבית. בהמשך להצלחה הבינלאומית המרשימה.

וההצלחה בהחלט נראית - 96% מהלקוחות שהשתמשו במכשיר הבחינו בשיפור גלוי במראה הצלוליט לאחר 3 חודשים, 89% דיווחו על שיפור מובחן במרקם והידוק העור ו-72% הבחינו בהפחתה ניכרת במראה הצלוליט לאחר 4 טיפולים בלבד.

הטיפול בטכנולוגיית RF הוא יעיל ובטוח ונמצא בשימוש בכל רחבי העולם באופן יומיומי כבר שנים רבות, עם זאת ייתכן שיהיו לך שאלות או שיעלה בך צורך להתייעץ. סנסיקה מעידה לרשותך את כל הידע שצברו במשך שנים רבות של ניסיון ונמצאים כאן עבורך בכל שאלה. בימים אלו הם מקימים מרכז שירות והדרכה, ובו תוכלי לתאם ייעוץ עם קוסמטיקאית מומחית, לקבל מידע קליני, תשובות לשאלות נפוצות, טיפים והמלצות וכן מענה מלא של שירות לקוחות.

הביטחון בפטנט, בטכנולוגיה וביכולות של המכשיר מביאה איתה מחויבות לתוצאות. אחת הבעיות המרכזיות של משתמשות במכשירי אנטי אייג'ינג ביתיים היא הפחד להתחייב לטיפול שלא יתאים להן, או שלא ייראה תוצאות. אז אל דאגה - סנסיקה כל כך בטוחים במוצר שלהם, ובתוצאות המהירות שהוא מייצר, שהם מאפשרים 60 יום התנסות עם החזר כספי בתנאים מיוחדים.

תוכלי להזמין את המוצר אליך, להשתמש בו ולהתרשם מהנוחות, יעילות הטיפול והתוצאות - ורק אז לקבל החלטה. במהלך 60 הימים האלו תקבלי הדרכה וייעוץ ע"י קוסמטיקאית לשימוש במכשיר, ואת כל התמיכה וההכוונה שתצטרכי.

בשיתוף Sensica
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully