וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרכי התמודדות עם קשיי שינה בימים אלו

בשיתוף Cotton Club

26.12.2023 / 15:22

שנת לילה טובה הופכת להיות אפילו יותר חיונית לשמירה על רווחה פיזית ונפשית כשאנחנו בסטרס. הנה כמה טיפים איך ליצור סביבה נוחה שתקל על השינה, באמצעות הקפדה על כמה תנאים בסיסיים

בזמנים של דאגה וחוסר ודאות, שנת לילה שלווה יכולה להיות אתגר. התקופה האחרונה משפיעה על כולנו נפשית ברמות שונות, וזה יכול להוביל לקשיים להירדם או ליקיצות במהלך הלילה. האבסורד הוא, ששנת לילה טובה הופכת להיות אפילו יותר חיונית לשמירה על רווחה פיזית ונפשית כשאנחנו בסטרס. הנה כמה טיפים איך ליצור סביבה נוחה שתקל על השינה, באמצעות הקפדה על כמה תנאים בסיסיים:

המצעים הנכונים
העדיפו מצעים איכותיים שישמרו על רכות ותחושה נעימה גם בלילות מאתגרים יותר. מצעים מבד במבוק הם אופציה מצוינת. זה בד אוורירי ונושם עם מגע מלטף, זאת בזכות הסיבים הטבעיים של צמח הבמבוק, שהם עבים וחלקים כמשי. גם מצעי סאטן 500 מומלצים שעשויים 100% כותנה מצרית שיהפכו את החדר שלכם לבית מלון 5 כוכבים הכי מפנק. העיקר הוא לבחור סט מצעים מפנק שנותן לכם תחושה טובה.

מיטה מסודרת עם מצעים. COTTON CLUB,
העדיפו מצעים איכותיים שישמרו על רכות ותחושה נעימה גם בלילות מאתגרים יותר/COTTON CLUB

הכרית הנכונה
הכרית שלנו היא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר במיטה ובאיכות השינה. רובנו מחזיקים את הכריות שלנו במשך שנים, ובעקבות זה אנחנו עלולים לחוות שינה לקויה, אלרגיות, כאבי צוואר ואי נוחות. לפעמים הפתרון הקל והפשוט ביותר להתמודד עם הפרעות שינה הוא להחליף כרית. אנחנו ממליצים על כרית שתיתן תמיכה מקסימלית לראש ולצוואר, גם כשאתם מתהפכים מצד לצד במהלך הלילה. אבל זה עניין של טעם אישי. בין אם זו כרית מדמה פלומה, הולופיייבר או ויסקו, הכרית המדויקת לכם יכולה לעשות פלאים.

הטמפרטורה הנכונה
לכל אחד מאיתנו יש את ההעדפות שלו ואת האופן שבו הגוף שלו מגיב לטמפרטורות המשתנות. למרות שמפתה להדליק את החימום, כדאי לשמור על החלל מאוורר ויחסית קריר כדי לנשום טוב יותר כשהגוף בחרדה. פתח צר בחלון יעשה את העבודה. כדי להבטיח שלא יהיה לכם קר מידי, כי בכל זאת אנחנו בחודש דצמבר, בחרו שמיכת פוך מפנקת שכיף להתכרבל בתוכה. שמיכת פוך דמוי פלומה שלנו היא הפתרון המושלם , כי היא רכה, קלילה, אוורירית והיפואלרגנית.

הריח הנכון
דרך מוכחת להרגיע מתח וחרדה היא באמצעות ריח. קצת לפני השינה, עמעמו את האורות והדליקו נר ריחני כדי ליצור אווירה רגועה ושלווה בחדר. גם לרסס מבשם בדים איכותי על המיטה יתרום לתחושה נעימה ונקייה שתעזור לישון טוב יותר.

אישה שוכבת במיטה מסודרת עם מצעים. COTTON CLUB,
יצירת סביבת שינה נוחה ורגועה תשפיע מהחוץ אל הפנים, ותיצור הזדמנות להרפיה והתחדשות אנרגיה./COTTON CLUB

נשימה נכונה
כדי לישון טוב יותר נסו להאט את הקצב קצת לפני השינה. נסו לשלב טכניקות הרפיה כמו נשימות עמוקות בדגש על הוצאת אוויר, מדיטציה, מיינדפולנס או מתיחות עדינות קצת לפני השינה, שאפשר למצוא בקלות מדריכים עבורם ביוטיוב או באפליקציות השמע. התרגולים האלו יכולים לעזור להרגיע את המוח שלנו ולאותת לגוף שלנו שהגיע הזמן להירגע.

התאמות קטנות במרכיבים החיוניים האלו יכולים לתרום ביחד לשנת לילה שלווה יותר בימים מורכבים וקשים כמו אלו. יצירת סביבת שינה נוחה ורגועה תשפיע מהחוץ אל הפנים, ותיצור הזדמנות להרפיה והתחדשות אנרגיה.

בשיתוף Cotton Club
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully