וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההלוואה החדשה שלא נבלעת בעו"ש

בשיתוף PayBox

15.1.2024 / 8:49

בתקופה לא פשוטה כלכלית, בה רבים מאיתנו מחפשים פתרונות להתמודד עם ההוצאות הבלתי פוסקות, הלוואה חוץ בנקאית חדשה מאפשרת לקבל כסף שלא נבלע בעו"ש ולא תופס את המסגרת בכרטיס

יותר ויותר ישראלים מחפשים פתרונות שיעזרו להתמודד עם הקושי הכלכלי בתקופה זו, רבים מהם פונים אל הבנקים ואל חברות האשראי בבקשה לקבל הלוואה שתקל ותעזור עם אתגרי המצב. אבל לפעמים, ההלוואה ה"קלאסית" נבלעת בעו"ש, מקשה עלינו לתכנן ומשמשת בפועל לצרכים אחרים כך שהכסף לא זמין למטרה המקורית לשמה לקחנו את ההלוואה.

PayBox מציעה הלוואה חוץ בנקאית חדשה, באישור מיידי, עד 20,000 ש"ח. ההלוואה, המוצעת באמצעות כ.א.ל, נכנסת במלואה ליתרה שלכם באפליקציה במקום לחשבון הבנק.

זוג מסתכל בטלפון נייד. ShutterStock
ההלוואה נכנסת במלואה ליתרה שלכם באפליקציה במקום לחשבון הבנק./ShutterStock

מכיוון שהכסף נמצא ביתרת ה-PayBox שלכם, תוכלו להתנהל עם כל הסכום שקיבלתם ולהחליט כמה ממנו להוציא וכמה להחזיק ביתרה למטרות נוספות ושימוש עתידי. כדי לשלם בחנויות ישירות מהיתרה עם הכסף שהתקבל, צריך פשוט להצטרף בחינם לכרטיס PayBox (ללא דמי כרטיס לכל החיים).

המצב הנוכחי דורש מרבים מאיתנו, יותר מאי פעם, לשקול את צעדינו הפיננסים באופן מחושב ואחראי. הלוואה ליתרה נפרדת מחשבון הבנק יכולה לעזור לרבים מאיתנו לעקוב בצורה נוחה אחר השימוש בכסף.

יתרון נוסף הוא שהכסף מההלוואה לא מתערבב עם הכסף בחשבון הבנק וההוצאות השוטפות.

בנוסף מציעה PayBox הלוואה נוספת של כ.א.ל שניתן לקחת באמצעות האפליקציה, של עד 200,000 ש"ח ובאישור מיידי, הלוואה זו מועברת לחשבון הבנק לאחר אישורה.

לפרטים נוספים

אישה מסתכלת בטלפון נייד. ShutterStock
כדי לשלם בחנויות ישירות מהיתרה עם הכסף שהתקבל, צריך פשוט להצטרף בחינם לכרטיס PayBox (ללא דמי כרטיס לכל החיים)/ShutterStock

*העמדת ההלוואה ע"י כאל, על פי שיקול דעתה ובכפוף לתנאיה
*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. המלווה: כ.א.ל מימון בע"מ
*הלוואה עד 20,000 ש"ח
* בהתאם לתנאי השימוש באפליקציה
*הלוואה ליתרה מוחזרת מחשבון הבנק שכאל הקימה בו הרשאה לחיוב חשבון.
*הנפקת הכרטיס באמצעות אפליקציית PayBox ובכפוף לתנאי השימוש
*ללא דמי כרטיס. יתכנו עמלות בגין השימוש בכרטיס או בגין פעולות המבוצעות על פי דרישה בהתאם לתעריפון כאל.
*ריבית על היתרה תשולם למחזיקי כרטיס פייבוקס זכאים; יתרה מירבית לחישוב הריבית: 20,000 ₪; התנאים באתר; ההצטרפות אינה אוטומטית; 3% ריבית שנתית (מתואמת: 3.04%); הנפקת הכרטיס בכפוף לאישור כאל, בתנאיה ובאחריותה;

בשיתוף PayBox
  • עוד באותו נושא:
  • הלוואה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully