וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגעים ישראליים: הפרוייקט שיכיר לילדים את הרוח הישראלית

בשיתוף נשיונל ג'יאוגרפיק KIDS

18.2.2024 / 14:01

שתוף פעולה מיוחד נרקם בין שיונל ג'אוגרפיק קידס ומגזין אדם צעיר, שני עיתוני הילדים המובילים בישראל, במטרה לשמח את הילדות והילדים בימי המלחמה ולהכיר להם את הרוח הישראלית, שבימים אלה באה לידי ביטוי במלוא עוצמתה וחוזקתה

רגעים ישראליים פרוייקט מיוחד ומרגש למנויי נשיונל ג'אוגרפיק קידס ומגזין אדם צעיר/יחצ

אתם חוששים שהילדים שלכם כל הזמן עם הראש במסך ולא קוראים מספיק? הגיע הזמן להכיר להם את העולם המופלא והאיכותי של "נשיונל ג'אוגרפיק קידס" ו"אדם צעיר" .

נשיונל ג'אוגרפיק קידס הוא ירחון ישראלי לילדות וילדים מבית נשיונל קידס. זהו מגזין הילדים הנפוץ ביותר בארץ המגיע לעשרות אלפי ילדים מדי חודש ומיועד לילדים בגילאי 7-13. הוא מגיש לילדים סיפורים, הרפתקאות, המצאות, עובדות ותופעות טבע מדהימות. התוכן מוצג בצורה מעניינת ומסקרנת (כמו סיפורים על השפה הסודית של הדולפינים או איך מצילים פילים באפריקה). כמו כן מוצעות המלצות על ספרים, סרטים, הצגות וטיולים בארץ ומשחקי העשרה באנגלית.

אדם צעיר הוא ירחון חוויתי לילדות וילדים ששם דגש על סיפורים ואיורים ישראליים מקוריים ומיועד לילדים בגילאי 6-11. אדם צעיר מאוייר ביד אמן, הוא נטול פרסומות ותוכן שיווקי, והוא גדוש בתוכן איכותי שמדבר לילדים בגובה העיניים והוא העיתון היחיד בארץ שנערך על ידי סופרת ילדים, וכל הכותבים בו הם אנשי חינוך. כל חודש הם יוצרים גיליון בנושא חודשי שלוקח את הקוראות והקוראים למסע הרפתקאות עתיר דמיון וחויות בין סיפורים שמרחיבים את הלב, כתבות שמעשירות את הידע ושלל פעילויות שמעסיקות את הידים החרוצות. הכל בליווי איורים יפהפיים של טובי המאיירות והמאיירים בישראל.

כעת שניהם חברו לפרוייקט מיוחד ומרגש - "רגעים ישראליים" שהוא שילוב של פעילות משחקית, חווייתית וחינוכית, בה ילמדו ויחוו הילדות והילדים ארועים ישראליים משמעותיים. זהו פרוייקט משחקי שבו מדי חודש יכירו הקוראות והקוראים את כל מה שאנחנו אוהבים בארץ ישראל שלנו.

רגעים ישראליים פרוייקט מיוחד ומרגש למנויי נשיונל ג'אוגרפיק קידס ומגזין אדם צעיר. נשיונל ג'יאוגרפיק KIDS,
רגעים ישראליים פרוייקט מיוחד ומרגש למנויי נשיונל ג'אוגרפיק קידס ומגזין אדם צעיר/נשיונל ג'יאוגרפיק KIDS

הקוראים יקבלו את פוסטר המשחק המאויר אותו יש להשלים באמצעות הדבקת מדבקות, ומדי חודש (עד יום העצמאות ה־76 של מדינת ישראל) יצורפו לכל מגזין מדבקות נוספות עד להשלמתו. כך ייהנו הקוראים מפעילות משחקית ומלמדת, שתחבר אותם אל הרגעים הגדולים של התרבות והחברה הישראלית: זכיות באירוויזיון, הישגים ספורטיביים, ענקי תרבות ומדע, מקומות מיוחדים בארץ ועוד. כל מה שחיובי וממלא תקווה.

הפוסטר המרהיב, שיצרה המאיירת עדי אלקין, הוא רב פרטים והתרחשויות בסגנון ספרי "איפה אפי" והוא מאגד את כל מה שטוב, מיוחד וגם מרשים בארצנו הקטנטונת.

ילדה משחקת עם הפוסטר של רגעים ישראליים. באדיבות המשפחה
ילדה משחקת עם הפוסטר של רגעים ישראליים/באדיבות המשפחה

את הפוסטר ילווה מדור רגעים ישראליים, שיפרסם בכל חודש הסברים מעניינים על הפרטים השונים המאוירים בפוסטר, ובאתר יחכו לילדות ולילדים משימות וחידות להשלמת הידע הכללי.

רוצים להחשף לפרוייקט המרגש ולהצטרף כמנויים בהטבה מיוחדת?

לחצו כאן לעמוד הפרוייקט באתר נשיונל ג'אוגרפיק קידס >>>

לחצו כאן לאתר אדם צעיר >>>

בשיתוף נשיונל ג'יאוגרפיק KIDS
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully