וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Cats.com משיקים תכנית שותפים חדשה שתסייע לעמותות בע"ח להציל עוד חיים

בשיתוף Cats.com

22.2.2024 / 10:06

התכנית החדשה שמה לה למטרה לגשר על הפער השיווקי, לספק לעמותות את המשאבים שהם צריכים כדי לשגשג, ולהרשות להם להתמקד במה שהם עושים הכי טוב - להציל כמה שיותר חתולים.

מקור המידע האינטרנטי המוביל לאוהבי חתולים, Cats.com, מודיע על השקתה של Rescue Partner Program - תכנית דרכה עמותות בע"ח בארה"ב יקבלו תמיכה ומשאבים ללא עלות, וכך יוכלו להציל עוד המון חתולים. בין השירותים שיועמדו בפני השותפים: הרחבת קהל במדיה החברתית, שיווק תכנים, ניהול רשימות תפוצה ועוד.

"מאז ומתמיד המטרה שלנו הייתה לתת לאנשים כלים שיהפכו את החיים של החתולים שלהם להרבה יותר טובים", אומרת מנהלת המותג, מלורי קרוסטה. "ובכל זאת, עד היום, לא הצלחנו לעזור למעל ל-60 מיליון החתולים בארה"ב שעדיין לא מצאו בית. התכנית החדשה נולדה כדי לעזור לכל החתולים, בכל מקום או מצב בו הם נמצאים"

פנים של חתול. באדיבות cats.com,
"המטרה המשותפת לכולנו היא לסייע לחתולים"/באדיבות cats.com

עמותות להצלת חיות מחמד מתקשות במיוחד לפנות לקהל רחב יותר ולהפיץ את הבשורה על היתרונות של אימוץ. Cats.com מבינים את האתגר.

קרוסטה מסבירה: "כשהתחלנו לדבר עם עמותות, הבנו במהרה שהמגבלה המרכזית המשותפת של כולן היא זמן. רוב העמותות מסתמכות על מתנדבים, והפוקוס המרכזי והחשוב ביותר הוא דאגה לצרכים הפיזיים של החתולים. הם מתמקדים בלשמור את החתולים בחיים. לכן, קשה לצוותים המסורים האלו למצוא את הזמן להתמקד בשיווק, הרחבת הקהל או אפילו בהסברה ומניעה של ויתור על חתול ומסירתו לאימוץ. פה אנחנו נכנסים. הדברים האלו שמהווים אתגר כל כך עיקש עבור העמותות הקטנות, הם תחומי המומחיות שלנו ב-Cats.com. כשהמטרה המשותפת לכולנו היא לסייע לחתולים, היוזמה הזו הייתה פשוט מתבקשת".

התכנית החדשה שמה לה למטרה לגשר על הפער השיווקי, לספק לעמותות את המשאבים שהם צריכים כדי לשגשג, ולהרשות להם להתמקד במה שהם עושים הכי טוב - להציל כמה שיותר חתולים.

חתול נשכב על מחשב. באדיבות cats.com,
מאז 2016, Cats.com עוזרים לאנשים להעניק לחתולים שלהם את החיים הכי טובים/באדיבות cats.com

מה אפשר למצוא בתכנית:

> הרחבת הקהל דרך רשתות חברתיות: Cats.com מגיע מדי חודש לקהל של כ-1.75 מיליון אוהבי חתולים, במגוון פלטפורמות. דרך התכנית, העמותות השותפות יוכלו לפנות לקהל הזה, לספר את הסיפור של החתולים שזקוקים לבית ואף להתניע קמפיינים לגיוס כספים.

> תכנים שיווקיים: הצוות של Cats.com כולל יוצרי תוכן מנוסים, ובניהם וטרינרים וחוקרי התנהגות מומחים. הצוות ישתף פעולה עם העמותות כדי ליצור תוכן מושך ומעניין. עמותות יוכלו לשתף את התוכן הזה בנכסים הדיגיטליים שלהן, ואף לראות את התוכן מפורסם באתר Cats.com.

> עזרה בניהול רשימות תפוצה: התכנית מעניקה סיוע חשוב עם רשימות התפוצה של העמותה. ניהול נכון ואסטרטגי של רשימות התפוצה עוזר בבניית קהילה, מקל על שיווק דרך האימייל ושליחת ניוזלטרים, ומאפשר תקשורת ישירה עם מאמצים פוטנציאליים, מתנדבים ותורמים.

> ספריית ידע להסברה וחינוך: השותפים שיצטרפו לתכנית יקבלו גישה להמון מידע שנכתב במטרה למנוע נטישה של חתולים/ויתור עליהם ומסירה לאימוץ. ספריית הידע כוללת קבצי PDF שנכתבו ע"י וטרינרים עם הדרכות למאמצים חדשים, קורסי התנהגות ועוד.

התכנית פתוחה כעת להרשמה עבור עמותות בע"ח ברחבי ארה"ב. פרטים נוספים באתר cats.com

אודות Cats.com
מאז 2016, Cats.com עוזרים לאנשים להעניק לחתולים שלהם את החיים הכי טובים. תוכן מעניין, בניית קהילה ומקורות ידע נגישים אפשרו ל-Cats.com לקדם את רווחתם של חתולים וליצור חיבורים משמעותיים בינם ובין בעליהם.

בשיתוף Cats.com
  • עוד באותו נושא:
  • חתולים
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully