וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

iGindi - המבוגר האחראי בפרויקטים של פינוי בינוי

חברת iGindi בשיתוף SMART

11.3.2024 / 9:05

דיירים סרבנים, ליקויי בנייה, איחור במסירת הדירות ללא פיצוי ותביעות בבתי משפט הם חלק מרכזי וכואב בפרויקטים רבים של התחדשות עירונית. לראשונה בישראל יש מבוגר אחראי שמסדיר ומונע את כל המחלוקות הללו - המנהלת להתחדשות עירונית מבית גינדי

כנס דיירים שנערך בחולון. תומר אלפרין,
כנס דיירים שנערך בחולון/תומר אלפרין

פרויקט של התחדשות עירונית טומן בחובו התרגשות עצומה לצד חששות גדולים של הדיירים מהלא נודע. בכל זאת מדובר בפרויקט בו הם תלויים במספר גופים חיצוניים, והליך בו הם מתפנים מדירת המגורים הישנה שלהם למשך מספר שנים, ומקווים כי לאחר מכן יוכלו לחזור אל דירת חלומות ושכל ההבטחות שניתנו להם בתחילת הדרך אכן ימומשו.

חלומות לחוד ומציאות לחוד. בפועל אנו שומעים על אינספור מקרים בהם פרויקטים התעכבו בצורה משמעותית, ובחלק אחר התוצאה הסופית לא תאמה את מה שסוכם מראש. כשזה קורה הבלגאן חוגג וכל מי שלקח יד בפרויקט מטיל את האשמה על הצד השני ובורח מאחריות אישית.

מהפכה בעולם ההתחדשות העירונית בישראל

יש מי שמכנים זאת כמהפכה או רעידת אדמה של ממש. יש מי שמדמים זאת כאילו מסי או רונאלדו החליטו להצטרף אל אחת מקבוצות הכדורגל בארץ. לא משנה באיזה דימוי תבחרו, מדובר בהחלטה מרעישה ואמיצה. אחת מחברות הנדל"ן הגדולות בישראל החליטה להתייצב לצד הדיירים. מדובר ב- iGind מקבוצת גינדי, בהובלתם של בעלי החברה מנור וכפיר גינדי.

בזכות תוכנית אסטרטגית חשובה לאין שיעור שמביאה את כל הניסיון שצברו במשך עשרות שנים בתחום הנדל"ן, מנור וכפיר גינדי הקימו את המנהלת להתחדשות עירונית ומצליחים היכן שקודמים נכשלו. הם מעניקים ליווי אישי לדיירים שמבטיח הליך מהיר ככל האפשר וטרפוד של תקלות רבות שפגעו והרסו פרויקטים רבים.

בשלב הזה אתם בוודאי משפשפים את העיניים כלא מאמינים אך זו לא טעות. מי שעומדת מאחורי iGind היא קבוצת גינדי שבמשך עשרות שנים יזמה בעצמה והוציאה לפועל פרויקטים מרהיבים רבים. כך שבפעם הראשונה בתחום ההתחדשות העירונית חברה בסדר גודל עולמי בתחום הנדל"ן ניצבת לצד הדיירים ולא מולם.

"מאז ומתמיד החדשנות והשאיפה למצוינות היא זו שהובילה אותנו, לכן היה לנו קשה מאוד להביט מהצד ולראות כיצד חלק מפרויקטים של התחדשות עירונית נהרסו בגלל התנהלות חובבנית, אם מצד דיירים או חברות מסוימות שלא עשו מספיק. ההקמה של המנהלת להתחדשות עירונית נבנתה על בסיס ניתוח מעמיק של כל הטעויות השכיחות, ובהתאם לכך יצרנו תוכנית שמבטיחה כי הדברים יעבדו בצורה חכמה ויעילה. כדי לוודא כי הפעילות בשטח אכן תעשה על הצד הטוב ביותר החלטנו למעשה לקחת צעד פעיל, אך לא כשחקן שלישי בין הדיירים ליזם, אלא ממש לעמוד לצד הדיירים. זה אומר להעניק להם ליווי אישי ולהדריך אותם כיצד לפעול נכון", מנור גינדי הסביר.

מנור גינדי. אושר בן שטרית,
מנור גינדי/אושר בן שטרית

תוכנית העבודה והליווי האישי של iGindi מבוססים על מספר אבני דרך חשובות, כאשר כל אבן בונה בסיס שעליו ניתן להוסיף עוד ועוד, ממש כפי שבונים בניין.

כיצד iGindi משתלבים בכל זה?

הדרך להצלחה ב - 5 צעדים:
1. מינוי נציגות דיירים- כיוון שלא ניתן להתנהל מול עשרות דיירים במקביל, ממנים נציגות של דיירים (בד"כ 3 נציגי דיירים). תפקיד הנציגות הינה לקדם את התהליכים הנדרשים לצורך הוצאתו לפועל של הפרויקט.

חשוב לציין שעל ההסכם מול היזם, חותמים בסופו של דבר כל הדיירים.

2. מינוי iGindi- הנציגות חותמת ומסמיכה את גינדי על מנת לקדם את התהליכים הרבים והסבוכים, על מנת לייעץ ולהוציא לפועל את מכרז היזמים לבחירת היזם אשר יבצע את הפרויקט. גם כאן חשוב לציין כי ההחלטה על בחירת היזם הינה של הדיירים בלבד.

3. בחירת עו"ד אשר ילווה את הדיירים מטעמם- בכנס יציגו iGindi - מספר חלופות של משרדי עוֿ"ד מומחים ומובילים בתחום ההתחדשות העירונית אשר יתחרו על הדיירים על הזכות לייצג אותם בפרויקט ולשמור על האינטרסים שלהם.
הבחירה- גם כאן הינה של הדיירים מול איזה משרד להתקשר. התהליך מתבצע בשקיפות מלאה מול נציגות הדיירים.

4. גיבוש ההסכם המשפטי וההתקשרות עליה יחתמו הדיירים והיזם אשר ייבחר על ידם. כחלק ממסמכי ההליך התחרותי, יסוכמו תמורות המינימום לרבות המפרט המינימלי אותם יקבלו הדיירים.

5. ההליך התחרותי (מעין "מכרז")- עצם קיום הליך תחרותי עם ריבוי הצעות* מצד היזמים, מבטיח תמורה מקסימלית לדיירים , תוך הגנה אופטימלית ומתן ביטחון מירבי** לקיום ההסכם ע"י היזם הנבחר. בתום ההליך ייבחרו הדיירים את היזם איתו יתקשרו בהסכם הסופי.

כך מנטרלים התנגדויות של דיירים

בדרך כלל נושא התמורות הוא זה שמעסיק ומעניין את הדיירים יותר מכל, לכן לא פעם הם מדלגים במהירות גדולה מדי על פני שאר הנושאים. זו טעות קריטית שיוצרת חורים ובורות לאורך הדרך. טרם היציאה להליך התחרותי, מסכמים מול נציגות הדיירים את תמורות המינים אותם יקבלו (לרבות המפרט), כך, כאשר כל התהליך מתקיים בשקיפות מירבית, תוך שיתוף הנציגות בצמתי ההחלטות הקריטיים, הדבר מוביל למינימום חיכוכים מול הדיירים ולמקסימום תוצאות בפועל.

מהתחדשות עירונית לחדשנות עירונית עם iGindi

iGindi היא מנהלת מקצועית, המתמחה בניהול וארגון דיירים בפרויקטים של התחדשות עירונית. המנהלת הוקמה במטרה להביא את הניסיון, המומחיות והידע של מייסדיה בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית בישראל ובחו"ל.

מבחינת הדיירים הכניסה של iGindi לעמדה בה היא מלווה אותם היא בשורה יוצאת דופן. מנור וכפיר גינדי מביאים את כל הניסיון שצברו למעלה מ-20 שנות פעילות של יזמות, פיתוח וניהול מעשי של עשרות פרויקטים גדולים ומורכבים בארץ ובעולם, ומציעים לדיירים מצד אחד לקחת את המושכות ולהוביל אותם יד ביד בכל הנקודות הקריטיות של הפרויקט ומצד האחר מבטיחים כי כל התהליך יתבצע בשקיפות מקסימלית וההחלטה הסופית על בחירת היזם, כמו גם החתימה על ההסכם מולו מתבצעת על ידי הדיירים.

כך שאם אתם עומדים בפני האפשרות להצטרף לפרויקט של התחדשות עירונית, כדאי לכם מאוד לשמוע על כך ובעיקר לקבל יותר. תוכלו לעשות זאת בעזרת הליווי הצמוד שמעניקה לכם המנהלת להתחדשות עירונית מבית iGindi.

לפרטים נוספים חייגו: 058-402-0000
מעבר לאתר iGindi

חברת iGindi בשיתוף SMART
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully