וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסעות VIP LUX TRAVEL - חלק בלתי נפרד ממערך ההצלה בישראל

חברת VIP LUX TRAVEL בשיתוף SMART

11.3.2024 / 10:14

במדינה מוכת משברים ומצבי קיצון כמו ישראל, שירותי חברת הסעות מתגלים לא רק כבעלי ערך רב אלא כצורך שאי אפשר בלעדיו. המלחמה הנוכחית, משבר הקורונה ואירועים נוספים הדגישו את התפקיד הקריטי של חברת VIP LUX TRAVEL הממלאת תפקיד מרכזי בתמיכה בגופים ומוסדות חיוניים

אליענה פקליס, מנהלת התפעול של החברה מעבירה הדרכת בטיחות לנהגים. שחר בי,
אליענה פקליס, מנהלת התפעול של החברה מעבירה הדרכת בטיחות לנהגים/שחר בי

מכירים את הביטוי When the Going Gets Tough, the Tough Get Going? הוא מייצג נאמנה את פעילותה של חברת הסעות עובדים VIP LUX TRAVEL.

אין זה משנה באילו מקרי חירום החברה נתקלה בשנים האחרונות, החל ממשבר הקורונה, דרך מלחמת חרבות ברזל ועוד, כל לקוחותיה של החברה כולל ארגונים ומוסדות שאי אפשר להתקיים בלעדיהם, המשיכו בשגרת הפעילות תודות לכך שעובדיהם הגיעו לעבודה בזמן, לעיתים כנגד כל הסיכויים.

"בצבא נהוג לומר קשה באימונים - קל בקרב, זה תופס גם לגבי ההכנות המוקדמות והפעילות שלנו בזמן אמת", מספרת אליענה פקליס מנהלת התפעול של וי.אי.פי לוקס טרוול והיא מוסיפה: "הנהגים שלנו מבצעים מאות הסעות עובדים בכל יום ובכל פינה בארץ. במקביל מוקד שירות הלקוחות שלנו מטפל בכל צורך שעולה מן השטח, אבל תוך כדי הפעילות בשגרה אנחנו דואגים לבצע סימולציות של מציאות מורכבת במטרה להתאים לכל אחת מודל פעולה שיאפשר לנו להתמודד עם מצב קיצון שיכולים לצוץ. לכן גם כאשר הקורונה פרצה לחיינו, לא נבהלנו אלא היינו הראשונים לעלות על הכבישים בימי הסגרים והצלחנו במשימה שהיינו אחראים עליה, לגרום לכך שעובדים חיוניים של בתי חולים ומוסדות חשובים נוספים יוכלו להמשיך בשגרת חייהם המקצועית".

כמו בקורונה כך גם במלחמה הנוכחית, בעוד שתושבי ישראל באזור הדרום והמרכז נכנסו אל חדרי ממ"ד ומקלטים כאשר רקטות נורו באוויר, הנהגים המסורים של חברת הסעות למוסדות ומפעלים של VIP LUX TRAVEL המשיכו לנוע כרגיל על כבישי הארץ.

"אני מצדיעה לכל הנהגים שלנו, מבחינתי הם גיבורים של ממש. זה כלל לא מובן מאליו כיצד כל אחד מהם ניווט את דרכו באזורים לא בטוחים. הם לא עשו זאת רק כדי להסיע עובדים, אלא גם כדי לספק סיוע של ציוד רפואי וציודים נוספים לשעת חירום עבור הקהילה כולה. המחויבות והאחריות שלנו להעניק לכל לקוחותינו שירות אדיב, מקצועי, מהיר ויעיל בכל מצב ובכל צורך היא נר לרגלינו, כך שלא הופתעתי מהנחישות של הנהגים לבצע כל משימה", אליענה פקליס סיפרה בהתרגשות.

השירות המופתי שמעניקה חברת ההסעות המומלצת וי.אי.פי לוקס טרוול לא באה לידי ביטוי אך ורק בתקופות חירום. למעשה הצוות המקצועי כולו מתמודד עם הקפצות ומצבי קיצון מספר פעמים בשבוע, אך הפעם מדובר באירועים מרגשים בזכות הענקת שירות צמוד למספר בתי חולים ברחבי ארץ.
"יש לנו מחלקה מיוחדת שתפקידה לבצע הסעות רגישות במיוחד. בעיקר מדובר בנסיעות בשעות הקטנות של הלילה בין בית חולים אחד לשני כאשר צריך להעביר בשיא המהירות ובזהירות יתרה תרומות להשתלות. אף פעם אי אפשר להיות מוכנים לזה אלא מדובר בקריאות מהרגע לרגע, כאשר נהגי החברה שלנו מסיעים צוותים רפואיים ואיברים בזהירות ובדחיפות מירבית, ומבטיחים שניתן יהיה להציל בזכותם חיים", אליענה פקליס העניקה הצצה קטנה אל נדבך נוסף שחברת VIP LUX TRAVEL מבצעת בשלמות.

חלק בלתי נפרד ממערך ההצלה בישראל – VIP LUX TRAVEL. יח"צ,
חלק בלתי נפרד ממערך ההצלה בישראל – VIP LUX TRAVEL/יח"צ

לתת ציון לשבח לחברת וי.אי.פי לוקס טרוול על המקצועיות והאמינות שלה יהיה בגדר אנדרסטייטמנט. הרבה יותר מפעם אחת VIP הוכיחה את עצמה בתנאים לא תנאים, ופעמים רבות שימשה כחבל הצלה בזמנים הקשים ביותר.

המחויבות של כל העובדים בחברה חורגת מהתחייבות רגילה, וזו העדות הטובה ביותר כדי שנוכל להבין מדוע מדובר בחברת הסעות צומחת ומצליחה.

חברת VIP LUX TRAVEL בשיתוף SMART
  • עוד באותו נושא:
  • הסעות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully