וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גט קומפי: כיסאות שכולם אוהבים

גט קומפי בשיתוף SMART

18.3.2024 / 11:09

החדשנות הסינית כבשה את העולם. מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, כלי רכב, תרופות, משקאות ומהיום גם כיסאות ארגונומיים ואורתופדיים ייחודים מבית Sihoo, המעניקים תחושה מושלמת גם בישיבה ממושכת. חברת גט קומפי היא היבואנית הרשמית בישראל והיא מספקת את הדגמים האיכותים ביותר

כסאות גט קומפי. Sihoo ישראל,
כסאות גט קומפי/Sihoo ישראל

לפני המון שנים אם על מוצר מסוים היתה תווית "Made in China", בדרך כלל היה מדובר במוצר זול וירוד באיכותו, אך לא עוד. אפשר לאהוב זאת יותר או פחות אבל הסינים הבינו מהר מאוד כי אם הם רוצים לכבוש את המערב עליהם לשנות את התפיסה. הם עשו זאת בגדול.

בעשור האחרון כל היצרנים הגדולים מסין החלו לפתח מוצרים באיכות ובחדשנות המתקדמת ביותר בעולם בכל תעשייה אפשרית. אחת מאותן חברות היא Sihoo, שהשתלטה על תחום הכיסאות בזכות מותג בינלאומי שאי אפשר שלא להתאהב בו.

מה כבר יכול להיות שונה בין כיסא אחד לשני?

בחודשים האחרונים גם אלפי ישראלים התאהבו בכיסאות של המותג Sihoo לאחר שרכשו לעצמם כיסא ארגונומי או אורתופדי ששינה את חייהם מקצה לקצה.

כיצד אפוא הצליח מותג אחד לבצע מהפכה ומה כבר יכול להיות שונה בכיסא ישיבה לבית או למשרד? אייל ברגרזון, מנכ"ל גט קומפי היבואנית הרשמית של Sihoo בישראל מסביר: "נהוג לחשוב כי אין זה משנה על איזה כיסא יושבים, לא אמורה להיות בעיה כיוון שהגוף נמצא במצב מאוזן ורגוע. זוהי טעות גדולה. גם אם אנחנו בסך הכל יושבים על כיסא משרדי, במידה והוא לא בנוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, הגוף שלנו לא מפסיק לזוז ולהתנועע בגלל חוסר נוחות. התנועתיות הזו גורמת לגוף שלנו להמשיך לעבוד בלי לשים לב. מעבר לחוסר נוחות שיכולה להוביל גם לנזקים ולכאבים באזור הגב והצוואר, אנחנו גם מתעייפים מאוד מהר.

הכיסאות הארגונומיים והאורתופדיים של Sihoo בנויים כך שלא משנה מה הגובה או המשקל של האדם, וגם לא באיזו תנוחה הוא מתיישב, הכיסא מתאים את עצמו בגמישות מופלאה בהתאם למערכת השלד, השרירים והמשקל של האדם. בזכות ישיבה בריאה נוצרת תחושת נינוחות בהתאמה אישית לכל אחד".

גט קומפי: שתי ציפורים במכה אחת

כסאות גט קומפי. Sihoo ישראל,
כסאות גט קומפי/Sihoo ישראל

המטרה של אייל ברגרזון מנכ"ל גט קומפי כפולה. בראש ובראשונה לתווך בין פאר הטכנולוגיה בתחום הכיסאות העולמי לצרכן הישראלי. הדבר השני לשנות את כל חווית הקנייה הקשורה לכיסאות ישיבה בבית, במשרד או בכל מקום אחר. כיצד בדיוק? על כך הוא מסביר:

"לדעתי הדרך בה קונים כיסאות ברוב רובם של המקומות היא מיושנת, לא נעימה וברוב המקרים גם מפספסת את המטרה. סביר להניח שאם כל אחד יתיישב על כיסא כזה או אחר למשך מספר שניות או דקות בודדות, יהיה לו נוח. אבל מבחן האמת עד כמה כיסא הוא איכותי ונוח יכול להיעשות אך ורק כאשר יושבים עליו במשך שעות ארוכות, אפילו ימים.

כיצד ניתן לעשות זאת כשמגיעים לרכוש כיסא בחנות או באולם תצוגה? בלתי אפשרי ומדובר בבעיה גדולה. זה עוד לפני שלוקחים בחשבון שאי אפשר להתאים את גובה הכיסא אל שולחן העבודה או הלימודים שנמצאים בבית או במשרד. עבורי מדובר בניסוי וטעייה על עיוור בפרק זמן קצר.

בשנת 2024 לא צריך עוד לרכוש כיסא בלי שאפשר יהיה לבדוק אותו כמו שצריך. לכן בגט קומפי החלטנו לשנות את כל התפיסה ואנו מזמינים כל מי שחפץ למצוא לעצמו את הכיסא המושלם להיכנס אל חנות האונליין שלנו, לבחור כיסא, להזמין אותו ולהתנסות עליו בישיבה למשך 30 ימים ללא כל התחייבות. במידה והכיסא לא יהיה נוח מספיק הוא יוכל להחזיר את הכיסא בלי לשלם על כך דבר.
מהניסיון שצברתי עם הקהל הישראלי, עוד לא היה לקוח אחד שביקש להחזיר את הכיסא, להיפך, חלק נכבד מהלקוחות החדשים שלנו הם כאלה שקיבלו המלצה חמה מחברים ובני משפחה שלהם שניסו והיו מרוצים עד הגג"

גט קומפי: ההתנסות שלכם על כיסא המלך מתחילה כאן ועכשיו

כמה פרטים נוספים שכדאי לכם לדעת על הכיסאות מבית Sihoo.

הם עומדים בתקו התקן המחיר ביותר באירופה וארה"ב - SGS + Bifma test.

באתר האונליין של גט קומפי תוכלו לבחור מבין מספר גוונים וסוגים של כיסאות ארגונומיים ואורתופדיים.
שירות המשלוחים של החברה מגיע לכל פינה בארץ והתנסות הישיבה היא למשך 14 ימים מלאים.

לא היה לכם נוח, תוכלו להחזיר את הכיסא ולקבל החזר כספי מלא.

אותיות קטנות? אין כזה דבר בגט קומפי. האמינות והשקיפות המלאה שלהם מול הלקוחות ראויה לציון ולשבח.

לפרטים נוספים והזמנות, חייגו: 054-8899300

אתר אונליין

פייסבוק

גט קומפי בשיתוף SMART
  • עוד באותו נושא:
  • כיסאות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully