וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגה פמילי - הילדים שלך הם העולם שלנו

בשיתוף מגה פמילי

28.3.2024 / 11:54

טיול עם הילדים בחו"ל, בין אם לכבוד בר או בת מצווה או סתם טיול משפחתי, זו חוייה שלא תשכח כל החיים - וכדי לעשות את זה נכון צריך לעשות את זה בטיול מאורגן עם חברה שמתמחה בחופשות וטיולים משפחתיים

לטייל עם הילדים בחו"ל זו חוייה שנחקקת לכל החיים - גם אצלכם וגם אצל הילדים, אבל כדי שזו תהייה חוויה טובה וזכרון מתוק צריכים לעשות את זה נכון ואין נכון יותר מאשר נסיעה משפחתית בטיול מאורגן. המרקם החברתי שנותר בטיול כזה תורם להנאה רבה יותר של הילדים ומקל על המבוגרים (ההורים, הסבים והסבתות) את ההתנהלות במהלך הנסיעה והטיול - ובגלל זה חשוב לעשות את זה עם חברה שמתמחה בחופשות וטיולים משפחתיים.

מגה פמילי מבית מגה תיירות מתמחה כבר 30 שנה בטיולי משפחות וטיולי בר/בת מצווה. המומחיות שלהם באה לידי ביטוי במדריכים שמתמחים בהדרכת משפחות - מבינים את "הראש" של הילדים, יודעים לשלב בין תכנים והפעלות שמתאימים גם לילדים וגם למבוגרים ואיך לגבש את הילדים והמבוגרים וליצור חברויות בין ההורים והילדים לשנים קדימה. החוויה שהם יוצרים משמשת הזדמנות לגיבוש משפחתי והידוק קשרים משפחתיים.

טיול משפחתי. מגה פמילי,
מגה פמילי מבית מגה תיירות מתמחה כבר 30 שנה בטיולי משפחות וטיולי בר/בת מצווה/מגה פמילי

איך הופכים טיול משפחתי לחויה מגבשת בלתי נשכחת?

ל"מגה פמילי" יש צוות מסור שכבר שנים רבות לומד, חושב, יוצר ומשנה כדי שהטיול שהמשפחה דמיינה לעצמה יהפוך למציאות. יש להם עשרות מדריכים מומחים בהדרכת טיולי משפחות, שיודעים לספר סיפורים מעניינים, לגבש, להצחיק ולשמח גם את ההורים וגם את הילדים.

נכון, חברות רבות מציעות טיולים מאורגנים למשפחות, אבל רק במגה פמילי יודעים איך להפוך טיולים מאורגנים לחו"ל לחוויה בלתי נשכחת - הם חולמים יחד אתכם את החוויה, הגיבוש והחברים החדשים. אפשר אפילו להגיד שהם מומחים בהגשמת חלומות - הם יודעים איך לתכנן את החוויה המשפחתית שלכם לפרטי פרטים: מסלול הטיול, בתי מלון שמתאימים למשפחות, ארוחות בזמן ובמקום המתאים, הפעילות המגוונת והמשעשעת לילדים ולמבוגרים באוטובוס ומחוצה לו, האתרים הנבחרים במינון נכון ובקצב נכון - כל אלו יוצרים חוויה וטיול מאורגן למשפחה שמגשים את החלום.

הם מתמחים במגוון מסלולים למשפחות באירופה, ארה"ב, אפריקה והמזרח הרחוק ויודעים איך להתאים את הטיול לילדי בר/בת מצווה, למשפחות מסורתיות ואפילו לטיולים המשלבים שייט בספינת פאר עם סיורי חופים, פארקי שעשועים, פארקים ימיים עם מגלשות וגם אתרי טבע ותרבות, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים ביעדים השונים וליווי הקבוצה לכל אורך הטיול כולל בפארקי השעשועים עצמם.

ואי אפשר בלי מילה לילדים. לא סתם מגה פמילי בחרו כמשפט שמייצג אתם - "הילדים שלך הם העולם שלנו". לילדים הם מבטיחים טיול שלא ישכחו אף פעם. טיול שהוא חוויה מרגשת שהופכת דמיון למציאות. כשהם מתכננים טיולים מאורגנים למשפחות הם יודעים להסתכל על המסלול ב"עיניים של ילד" שמעדיף פארקי שעשועים, טכנולוגיה מתקדמת, בריכות ומגלשות מים, ארוחות מקדונלד'ס ומדריכים מגניבים. את כל אלו תמצאו בטיולים שלהם וגם ההורים, הסבים והסבתות, אלו שיוצאים כדי לחוות ריגושים, הנאה ולצבור ידע עם הילדים/נכדים "שוכחים" את גילם ונהנים מההרפתקה יחד עם הצעירים שבחבורה.

טיולים לבני/בנות המצווה

יותר ויותר משפחות מוותרות על חגיגות בר/בת המצווה ובוחרות בטיול משפחתי לחו"ל, כי טיול מוצלח נצרב בתודעת הילדים כמזכרת קסומה לשנים רבות, הרבה יותר מחגיגת בר מצווה סטנדרטית באולם שמחות.

במגה פמילי אפשר למצוא מבחר מסלולים מיוחדים לבני/בנות המצווה ובני משפחתם. נערים ונערות (בגילאי 11-14, כולל האחים של בני/בנות המצווה), בני אותו גיל, עם אותה שפה ותחומי עניין שיוצרים חברויות שנמשכות זמן רב לאחר הטיול. בטיולים האלו הם חוגגים יחד איתם את חגיגות בר/בת המצווה בדרך מרגשת עם החברים החדשים, הכוללת גם ארוחה חגיגית, ברכות והפתעות.

פינוקים עם סבא וסבתא

אין כמו טיול משפחתי של מגה פמילי כדי ליצור רגעים של קירבה ואהבה בין הנכדים לסבא או לסבתא שנוסעים איתם. זו הזדמנות לחוות יחד רגעים מרגשים, חוויות משותפות ולקרב בין הדורות. יותר ויותר בני הדור השלישי נוסעים עם מגה פמילי מדי שנה, וחווים חוויות מרגשות ושונות כל פעם עם נכד/ה אחר/ת. מדריכי מגה פמילי מיומנים לסייע בכל הנדרש לאורך הטיול גם בפארקי השעשועים ולהתאים את הטיול למגוון הגילאים שבו (וכן - יש גם הטבות מיוחדות לבני הגיל השלישי).

שילוב של אהבה לטיולים וילדים עם ניסיון של עשרות שנים הוא הגורם לכך שאלפי משפחות חוזרות ארצה מהטיולים של מגה פמילי עם חוויות בלתי נשכחות ועם חברים חדשים לחיים. הם יודעים איך להפוך כל יום בטיול מביקור באוסף של מקומות ליום מיוחד שייזכר כחוויה מיוחדת, מעצימה ומגבשת את בני המשפחה בינם לבין עצמם ולחבריהם לטיול. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את החוויה שלכם, לשאר הם כבר אחראים, פשוט תנו להם לארגן עבורכם את הטיול המשפחתי שלכם לחו"ל.

בשיתוף מגה פמילי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully