וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחלתם זוגיות סבב ב? עורך הדין ישי מיואל מסביר מה הסיכוי שתישארו יחד

בשיתוף אימפקט

28.3.2024 / 20:39

מהו סוד ההצלחה של פרק ב'? האם העובדה שאנו מגיעים למערכת היחסים הזו בוגרים ומנוסים יותר מבטיחה שנשרוד? עו"ד ישי מיואל, מומחה לגירושין, מסביר על הבעיות שמאפיינות את מערכות היחסים הללו

התחלתם זוגיות סבב ב'? עורך הדין ישי מויאל מסביר מה הסיכוי שתישארו יחד/וואלה! + בשיתוף אימפקט

הסטטיסטיקה לא מבשרת טובות: הדעה הרווחת היא ש-70 אחוזים מהזוגות שנמצאים בפרק ב' של זוגיות - נפרדים. על אף ניסיון העבר והמחשבה שהפעם הבחירה היא בוגרת ומושכלת יותר, למרות המאמצים והתקוות, זוגות רבים שמנסים להקים בית חדש ולתחזק זוגיות מוצלחת - נכשלים.

עו"ד ישי מיואל, מומחה לגירושין, סבור כי סוד ההצלחה של פרק ב' טמון בהיערכות מראש של הצדדים. לדבריו, אחת הבעיות המאפיינות את הסיבוב השני היא המטען שעמו מגיעים הזוגות למערכת היחסים הזו. בין כשמדובר במטען רכושי ובין כשמדובר במטען רגשי, לפעמים מדובר ביתרון ולא פעם בחסרון.

לדברי עו"ד מיואל, רבים מהזוגות בסבב ב', מגיעים למערכת היחסים עם רכוש כמו דירה, רכב, חשבון בנק ועוד, אך אינם בהכרח מעוניינים לשתף בהם את בני הזוג החדשים מסיבות כאלה ואחרות.
אתגר נוסף שמאפיין מערכות יחסים אלו הוא הילדים של כל אחד מבני הזוג, שגם הם זקוקים לצרכים שונים וגם הם דורשים התמודדות אישית. לפי עו"ד מיואל, ילדים מהווים משקל מאוד גדול ומהותי. מאחר וצריך לראות שבני הזוג החדשים מתקבלים אצל הילדים, וזה כאמור, אף פעם לא קל.

אז איך "מפרקים" את המטענים הללו? דרך המלך, לפי עו"ד מיואל, היא דרך הסכם ממון. זוהי הדרך להגן על הרכוש ועל הנכסים שלנו ומאידך לעגן את מערכת היחסים הנוכחית, כך שגם רכוש שייצבר לאורך הדרך יחולק בצורה הנכונה במקרה של פרידה.

רוצים לדעת מה כולל הסכם ממון? היכנסו לכתבה המלאה

בשיתוף אימפקט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully