וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הפרת זכויות יוצרים במסגרת מאמצי ההסברה

בשיתוף אימפקט

1.4.2024 / 9:59

מלחמת חרבות ברזל הפכה את כולנו לשגרירי הסברה במידה כזו או אחרת, אלא שלא פעם פעילות זו דווקא חושפת אותם לתביעות על הפרת זכויות יוצרים, עו"ד סער גרשוני מסביר איך תתגוננו

עו"ד סער גרשוני מסביר על הפרת זכויות יוצרים במסגרת מאמצי ההסברה/וואלה פלוס בשיתוף אימפקט

מלחמת חרבות ברזל הפכה את כולנו לשגרירי הסברה במידה כזו או אחרת, הרשתות החברתיות מוצפות על ידי מתנדבים ועובדים מקצועיים כאחד, נרתמו להפיץ מידע על המלחמה, לעורר מודעות לזוועות שבוצעו על ידי מרצחי חמאס ולתמוך בישראל, אלא שלא פעם פעילות זו דווקא חושפת אותם לתביעות על הפרת זכויות יוצרים.

לדברי עו"ד סער גרשוני, מומחה בתחום הקניין הרוחני, בתנאים מסוימים, הרצון שלנו להשפיע הסברתית גם עלול לפגוע בכיס.

לעמדתו, יש מקרים שבהם במידה ונעשה שימוש ביצירות ולא נשתמש בהם בצורה נכונה אנחנו חשופים לתביעה בעילה לפגיעה בפרטיות או להפרת זכויות יוצרים. לדבריו, מכוח תנאי השיתוף ברשתות אפשר לשתף, אבל יש מקומות שאם עושים שימוש בתמונות או סרטונים שם מתחילה הסכנה. זה חשוב לעשות הסברה אבל צריך להיזהר מהפרת זכויות יוצרים.

עוד הוא מציין כי עם כניסת התוכנות לבינה מלאכותית, סוגיית זכויות היוצרים והפרת הפרטיות העלתה שלב. בעוד ישנם מקרים שבהם נעשה שימוש בבינה מלאכותית לצורך סתירה והומר, הרי שבמקרים אחרים השימוש בפלטפורמה מסייע בהפצת מידע כוזב והדבר עלול לגרום לנזקים רבים.

- רוצים לדעת מי יכול לתבוע אתכם על הפרת זכויות יוצרים וכיצד? היכנסו לאתר של עורך הדין סער גרשוני

בשיתוף אימפקט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully