וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללמוד אנגלית בדרך הקלה והמשתלמת ביותר: I-FAL

אפליקציית I-FAL בשיתוף Smart

2.4.2024 / 11:04

אפשר ללמוד שפה חדשה בלי לצאת מהבית. אפליקציית I-FAL מספקת פתרון יעיל במיוחד ללימודי אנגלית במתכונת שיעורים פרטיים אונליין. גישתה הייחודית של החברה, המשלבת בין טכנולוגיה מתקדמת, מורים מנוסים וחווית למידה מותאמת אישית, הופכת את לימודי האנגלית לקלים ומתגמלים

הקצב המסחרר בו מתפתחת הטכנולוגיה הפך את הידע לנגיש ברמה שלא הכרנו כמותה עד לשנים האחרונות. נדמה שכיום ניתן ללמוד לבד ומהבית כמעט כל מה שעולה על רוחנו: בישול, נגינה, שפות תכנות, יוגה... והרשימה עוד ארוכה.

אולם, יש תחום אחד שמטבעו מציב מכשולים בפני הלמידה המקוונת - והוא רכישת שפה חדשה. כל מי שהתנסה בכך יודע שלימוד שפה באופן עצמאי, במיוחד כאשר יש משימות נוספות שיש להן קדימות בסדרי העדיפויות העמוסים שלנו, היא משימה מורכבת, בלשון המעטה.

מדוע יותר ויותר אנשים בוחרים לאחרונה ללמוד שפה אונליין עם מורה פרטי?
מבחינה ממוקדת של המגמה, עולה כי אחד המאפיינים הראשיים שמובילים להעדפה זו היא ההתאמה האישית אשר המורים הפרטיים נוקטים, מה שמוביל לשיפור מהיר - ולהמלצות אותנטיות מצד כל מי שהתנסה בשירות, ובמיוחד אם כבר התנסה בלימוד אנגלית באחת הדרכים הפופולריות האחרות, כמו צפיה בסרטונים או שימוש באפליקציות ייעודיות.

אישה עם לפטופ לומדת מהבית. Depositphotos,
אישה עם לפטופ לומדת מהבית/Depositphotos

ומה עושים הישראלים?
ובכן, כאן נכנסת לתמונה אפליקציית I-FAL - ומספקת פתרון יעיל במיוחד ללימודי אנגלית במתכונת של שיעורים פרטיים, הניתנים אונליין.

גישתה הייחודית של החברה, המשלבת בין טכנולוגיה מתקדמת, מורים מנוסים וחווית למידה מותאמת אישית, הופכת את לימודי האנגלית לקלים, נעימים ומתגמלים ומאפשרת לכל אחד ללמוד אנגלית בקצב שלו, בתכנית מותאמת אישית ובמחירים המשתלמים ביותר שיש בנמצא - גם בהשוואה לאלטרנטיבות חינמיות או חצי חינמיות, כמו אפליקציות לימוד שפה למיניהן, ובייחוד כאלו שלא כוללות הוראה בידי אנשי מקצוע.

המוטיבציה מאחורי I-FAL
אפליקציית I-FAL מספקת מענה חדשני לאתגר לימודי האנגלית. במקום "ללמוד לבד" או לשלם הרבה על קורסים יקרים, I-FAL מציעה פתרון קל, נוח ויעיל ללימוד אנגלית ושיפור כישורי התקשורת בשפה הגלובלית היחידה שנמצאת בשימוש בכל רחבי העולם.

האפליקציה נולדה מתוך הבנה עמוקה של הצורך בלימוד אנגלית באופן יעיל ונגיש, בשאיפה לאפשר לתלמידים מכל רחבי הארץ ליהנות משיעורים פרטיים מקוונים עם מורים מוסמכים, במחירים נוחים. במקביל לכך, מפתחי האפליקציה השקיעו מאמצים רבים בתכנון ממשק נוח וקל לשימוש, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות ואפיקי תקשורת נוחים מול מערך שירות לקוחות זמין, שמטרתם היא להעניק לכל תלמיד חווית למידה מותאמת אישית שתסייע לו להגיע ליעדים בצורה מהירה, יעילה ונעימה.

למעשה, ניכר כי העיקרון המנחה את I-FAL הוא - כפי שמוצהר על ידה באופן ברור: לספק את המקסימום תמורת התשלום. החברה מעניקה שירות איכותי במחירים אטרקטיביים, תוך הקפדה על תוצאות מוכחות, והדבר בא לידי ביטוי בכל שלבי התהליך, החל בהרשמה וכלה בשיעורים עצמם:

תשומת לב אישית
לעומת הקורסים המוכרים למרביתנו, אופן הפעולה של I-FAL מעניק תשומת לב אישית לכל תלמיד ותלמידה. המורים מתמקדים אחד-על-אחד בצרכים הספציפיים של התלמידים, עובדים איתם על שיפור החוזקות ועל טיפול בחולשות, ומאפשרים להם להתקדם בקצב הנכון עבורם, בליווי מקצועי אישי.

גמישות
I-FAL מאפשרת ללמוד מכל מקום בעולם, בזמנים שנוחים לך. ניתן לקבוע שיעורים בהתראה קצרה של עד 30 דקות לפני תחילת השיעור, או להירשם מראש לשיעורים בזמנים קבועים. ניתן לבטל או להקפיא את המנוי בכל עת. למשל, ניתן לתאם שיעורים מוקדם בבוקר, בהפסקת הצהריים או מאוחר בלילה, בהתאם ללו"ז שלך.

למידה אינטראקטיבית
I-FAL מאמינה בלמידה אינטראקטיבית. המורים שלה נמצאים באינטראקציה אישית עם התלמיד, מספקים לו הזדמנויות רבות לתרגול דיבור אנגלית, מכוונים אותו במהלך השיחה, מתקנים את ההגייה והדקדוק שלו בזמן אמת, ומספקים משוב מיידי על ההתקדמות שלו.

התאמה בין מורים ותלמידים
I-FAL מציעה מגוון רחב של מורים מוסמכים ומנוסים, דוברי אנגלית כשפת אם, בעלי הבנה עמוקה של הצרכים הייחודיים של תלמידים שאינם דוברי אנגלית כשפת אם. שיעור ניסיון חינם מאפשר לתלמיד לוודא שהמורה והשיטה מתאימים לו - ובמידת הצורך, בכל שלב ניתן פשוט להחליף למורה אחר, אם רואים שזה "לא מסתדר".

וכאשר כל היתרונות הללו מרוכזים בשירות אחד שמוצע במחיר כה נגיש, הרי ששיעור ניסיון הוא כל מה שנדרש כדי לבדוק אם זה מתאים - מה שמוביל בדרך כלל לתוצאות חיוביות ולהמשך הלימודים.

אפליקציית I-FAL בשיתוף Smart
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully