וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינוי דירה - כל הדברים שחשוב לעשות כדי לפנות דירה בצורה מוצלחת

דרור פינויים בשיתוף Smart

2.4.2024 / 14:26

רוב האנשים נזקקים לשירותי פינוי דירה פעם או פעמיים בחיים, בין אם בפינוי דירות נפטרים ובין אם בכניסה לדירה בה יש הרבה ציוד שאין לכם בו צורך. איך מבצעים את הפינוי הזה בצורה נכונה? כל התשובות לשאלות שלכם

בכל דירת מגורים נאגרים עם השנים חפצים רבים. חלקם חפצים שימושיים שהיו בשימוש אצל מי שגרו באותה דירה, אולם חלק ניכר בהם לא היו בשימוש כבר שנים רבות. מטבע הדברים אנשים לא מבצעים מיון סדור של הפריטים שיש להם בבית, וכך קורה שככל שהשנים עוברות יש בבית עוד ועוד חפצים. אם אתם רוצים להיפטר מאותם חפצים צפויה לכם מלאכה לא קלה שדורשת מכם זמן רב. הדרך להימנע מהמצב הזה היא להזמין פינוי דירה מקצועי, וכאן נספר לכם איך בדיוק זה עובד.

מתי נזדקק לפינוי דירה
המקרים שבהם נהיה זקוקים לפינוי מתחלקים לשני סוגים. המצב הראשון הוא זה שבו אנחנו עוזבים דירה וצריכים לרוקן אותה לפני שנכנסים אליה הדיירים הבאים. הסיטואציה הזו מתרחשת בעיקר כשעולה הצורך בפינוי דירות נפטרים, במקרה של ירושת דירה ופינויה לפני כניסה של שוכרים חדשים, פינוי דירה לפני מכירה או מעבר דירה לזמן רב והכנסה של דיירים חדשים במקום אלו שהיו בדירה לפניכם.

סוג המקרים השני הוא זה שבו אנחנו נכנסים לגור בדירה שיש בה הרבה ציוד. כניסה לדירה כזו היא דבר מאתגר, ועוד לפני שאתם מביאים את הפריטים שלכם כדאי שתפנו את מה שהיה בדירה לפני שאתם הגעתם.

פינוי דירה. freepik,
פינוי דירה/freepik

למה לא לפנות את הדירה בכוחות עצמנו?
השאלה הראשונה שעולה היא איך כדאי לבצע את הפינוי הזה. אפשרות אחת היא לבצע אותו בכוחות עצמכם. כדי לעשות את זה עליכם למיין את הפריטים, לראות מתוכם את מה אתם רוצים להשאיר וממה אתם יכולים להיפטר וכך שלב אחר שלב תרוקנו את הדירה עד שהיא תהיה ראויה למגורים. הבעיה שעלולה להתעורר במצב הזה היא שהקשר הסנטימנטלי שלכם לפריטים יקשה עליכם להיפרד מהם למרות שלמען האמת אין שום שימוש שאתם יכולים לעשות בהם.

בנוסף, מדובר על עבודה מייגעת שעלולה לקחת לכם זמן רב, וזה עוד בלי לדבר על העלות שלה. נזקים לחדר המדרגות, נזקים לחפצים או קנסות מטעם העירייה על אי פינוי פסולת הן רק חלק מהסכנות הכלכליות שעלולות להגיע אם תפנו את הדירה לבד. זו הסיבה שאנחנו ממליצים לכם לפנות לחברה מקצועית שתפנה את הדירה עבורכם.

מיון נכון של הפריטים
חברה מקצועית תתחיל קודם כל במיון הפריטים. כמו בכל דירה, סביר להניח שחלק ניכר מהחפצים שיש בדירה כלל אינם ראויים לשימוש. המיון נועד לוודא גם שכל חפץ מגיע ליעד הראוי לו. מחזור, צדקה, אשפה רגילה או איסוף פסולת חשמלית הם רק חלק מהיעדים שאליהם יישלחו הפריטים שנמצאים בדירה. במידה ויש בדירה פריטים שניתן להשתמש בהם החברה תוכל לקנות אותם מכם.

כמה זה עולה לנו
קשה לדבר על המחיר של פינוי דירה בצורה אמורפית מבלי לדעת על איזו דירה מדובר ומה המצב שלה. באופן כללי המחיר נקבע לפי גודל הדירה והיקף הציוד בה, ולאחר פגישה ראשונית עם אנשי הצוות של החברה תוכלו לקבל הצעת מחיר קונקרטית. זכרו גם שככל שיש לכם בדירה יותר חפצים שראויים למכירה כך המחיר של הפינוי ירד, ואף ניתן להגיע למצב שבו הפינוי כולו יהיה חינמי.

זכרו גם שברגע שהפינוי נעשה מקצועית יש לכם אחריות על כל נזק שייגרם, וכמובן שאתם לא תהיו חשופים לקנסות מצד העירייה, כך שסביר להניח שגם מבחינה כלכלית מדובר על עסקה שכדאי לכם לקחת.

על מה חשוב להקפיד
הדבר החשוב ביותר בפינוי דירה הוא להקפיד על האמינות של החברה שמבצעת את הפינוי. בכל דירה יכולים להיות חפצים שלא הייתם מודעים לקיומם ובנוסף אין לכם תמיד דרך לדעת מה בדיוק השווי של כל חפץ. האמינות של החברה היא זו שבסופו של דבר תקבע האם העסקה הייתה משתלמת או לא. כמו כן כדאי גם לבדוק את הדירה לבד לפני שהפינוי עצמו מתחיל.

לסיכום
אם יש לכם דירה שאתם צריכים לפנת, הדבר הנכון הוא להשתמש בשירות של חברה מקצועית לפינוי דירות. החברה תוכל לבצע את העבודה בצורה מהירה ודברך כלל תוך יום אחד הדירה כבר תהיה מוכנה לשימוש. בנוסף, מכירה של החפצים לחברה המפנה תוכל להוריד את מחיר שירות הפינוי.

דרור פינויים בשיתוף Smart
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully