וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה יעלה איטום גגות לחורף 2024?

איטום גגות טל בשיתוף Smart

15.4.2024 / 10:00

רוצים לדעת כמה יעלם איטום גגות לחורף 2024? כדי לקבוע את המחיר עלינו להסתכל על מגוון תרחישים, על התהליך עצמו ועל סוג החומר בו נבחר. ריכזנו לפניכם את המדריך המלא על איטום גגות, איך עובד תהליך איטום גגות ומהם הדברים שמשפיעים על המחיר באופן ישיר. המדריך המלא

איך עובד תהליך איטום גגות?

תהליך איטום גגות מונה מספר שלבים. כל שלב הוא קריטי בפני עצמו ולכן, חשוב לוודא שבעל המקצוע עובד לפי הסדר הזה:

1. התאמת ציפיות - השלב הראשון הוא כמובן בין הלקוח ובעל המקצוע, חשוב לתאם ציפיות ולהכיר את המכשולים שיש בתהליך. על בעל המקצוע לבדוק אילו חומרים הם רלוונטים לגג שלכם מבחינת גודל, מבחינת חומרים נוגדים וכד'. בנוסף, בשלב זה יש לתאם ציפיות גם לגבי המחיר ולזכור, המחיר אינו כולל רק את העבודה אלא גם תוספות שעשויות להפתיע אתכם כמו הסרת אובייקטים מהגג, תיקוני בטון ואחרים.

איטום גגות. canva,
כמה עולה איטום גגות?/canva

2. הכנת הגג - תהליך הכנת הגג צריך להיות מבוצע לאחר שהתקבל אישור. ככל שהכנת הגג שלכם תהיה יותר יסודית ככה תבטיחו את איכות האיטום. חשוב לוודא שהגג נקי לחלוטין משארית חומרי איטום קודמים, שהבטון שטוח ואינו עם כשלי ביטון, להרים מזגנים ודודי שמש ועוד. תוכלו לבצע את החלק הזה בתהליך באופן עצמאי או לשלם לבעל מקצוע בין 2,000 ש"ח ועד 4,000 ש"ח.

3. מריחת חומרי איטום - לאחר שהגג נקי לחלוטין הגיע הזמן למרוח את חומרי איטום. מריחת החומרים נעשית במגוון רחב של שיטות, בין אם מדובר על מריחה, התזה והלחמה. החומרים הראשונים שאנחנו מורחים על גבי המשטח הם חומרי פריימר שמטרתם בעצם לחבר בין הגג וחומרי האיטום. חשוב לוודא שהחומר בו בחרתם והוא איכותי - יש לציין שהמשטח חייב להיות יבש לפני המריחה.

4. חיזוקים ושכבות הגנה - אם מדובר על יריעות ביטומניות השלב לאחר הפריסה הוא הלחמה. בתהליך זה אנחנו צריכים לחזק את החיבורים של שכבת האיטום. לאחר שלב זה אנחנו צריכים גם ליישם שכבות הגנה על שכבת האיטום. שכבת ההגנה מטרתה לדאוג להגנה מפני גשם, תנאי מזג אוויר קרים במיוחד, תנאי מזג אוויר חמים, חשיפה קבוע לשמש וכו'.

5. בדיקת הצפה - לא כל בעל מקצוע מבצע בדיקת הצפה, ויש לוודא זאת מול בעל המקצוע עוד בשלבים הראשונים. בדיקת הצפה היא בדיקת שאורכת בין 24 שעות ועד 72 שעות, הבדיקה כשמה כן היא - בעל המקצוע מציף את הגג ובודק לאחר 72 שעות האם יש כשלים באיטום. אם קיימים כשלים בעל המקצוע מטפל בהם באופן נקודתי.

מחירון איטום גגות. צילום מסך, צילום מסך
מחירון איטום גגות/צילום מסך, צילום מסך

כמה עולה איטום גגות לחורף 2024 - מחירון

אחרי שהבנו בדיוק איך עובד תהליך איטום גגות הגיע הזמן לדעת כמה אנחנו עומדים לשלם. המחירים שנציין הם מחירים שמתייחסים למחיר הממוצע, בדרך כלל בחורף המחירים עולים - לכן מומלץ לבצע תיקוני איטום במהלך הקיץ.

למידע נוסף על השירות שאנו מציעים ביקרו באתר שלנו - איטום גגות טל

איטום גגות טל בשיתוף Smart
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully