וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפולי פנים VIP

יסמין לוי בשיתוף weshow

16.4.2024 / 10:06

מגיע לך להיראות הכי טוב שאת יכולה! את מוזמנת להגשים את זה בקליניקה של יסמין לוי: טיפולים קוסמטיים-אסתטיים בסטנדרטים הכי גבוהים שיש, בפרטיות מלאה ובאווירה אקסקלוסיבית

בווידאו: טיפולים בקליניקה של יסמין לוי/צילום: משה מזרחי

עם רקורד של כמעט שני עשורים בעולמות הקוסמטיקה והטיפוח, עם הכשרות אצל המומחים המובילים בארץ ובעולם, עם בחירה בציוד שהוא הטכנולוגיה של המחר ועם תוצאות 'בשטח' של מאות לקוחות נאמנים, אין פלא שלקבוע טיפול בקליניקה של יסמין לוי צריך לפתוח יומן הרבה-הרבה מראש ולקוות שיש שם תור גם בשבילכם...

"אני 16 שנים בתחומי היופי הקוסמטיקה והאסתטיקה", מספרת יסמין, "התחלתי בתחום של בניית ציפורניים, פדיקור, מניקור. ראיתי שתחום הביוטי מושך אותי ושהאהבה שלי לאנשים מתחברת מעולה עם מקצועות היופי. פניתי ללימודי קוסמטיקה במסלול מקיף ומעמיק, ובחרתי להתמקד בשתי התמחויות ראשיות: איפור קבוע, וטיפולי פנים. (אקנה, הבהרה, הצערת העור, ועוד).

השקעתי בלימודים את כל כולי, אני עד היום ממשיכה ללכת להשתלמויות, להדרכות, ולא מפסיקה ללמוד. איפור קבוע למדתי אצל אחת המאסטריות המובילות בעולם בתחום, שעובדת עם כל השיטות הכי מתקדמות, עם הציוד שהוא 'המילה האחרונה', עם הפיגמנטים הכי איכותיים שיש היום בתחום והתוצאות שאני משיגה עבור הלקוחות שלי מדברות בעד עצמן. גם בתחום של טיפולי פנים למדתי אצל רופאי עור מהמובילים בארץ ובעולם. יש לי בקליניקה צוות רופאים (רופא עור ופלסטיקאי) שאני עובדת איתם בקביעות, ובמידת הצורך גם מקבלת מהם ייעוץ קונקרטי לגבי ביצוע טיפול כזה או אחר ללקוחות ספציפיים. המקצועיות והבטיחות של הלקוחות שלי הן מעל לכל ולפני הכל".

סוגי הטיפולים בקליניקה

* איפור קבוע - עיצוב גבות - בכל השיטות: מיקרובליידינג, מיקרושיידינג, פודרה ועוד
איפור קבוע איילינר
* איפור קבוע עיצוב שפתיים
*מחיקת איפור ישן/קודם, בטכנולוגיה של הסרת קעקועים.
* טיפול פנים קלאסי
* טיפולי אנטיאייג'ינג
* טיפולי אקנה/פוסט אקנה
* שיפור טקסטורת העור וגוון העור, הבהרת העור.
* מיצוק העור בשיטות מתקדמות, כולל הזנה בוויטמינים, פפיטידים, חומצה היאלורונית.
* טיפולי עור באמצעות פלזמה (לייזר קל)
* מתיחת עור הפנים בטכנולוגיות מתקדמות מבוססות פלזה (לייזר קל)
* הסרת שומות/ פלומות / עודפי עור בטכנולוגית פלאזמה
* הסרת כתמים, הסרת קמטוטים, הרמת עפעפיים בשיטת הפלזמה
* עיצוב קווי לסת
* בוטוקס (באמצעות רופא)
* המסת שומן (באמצעות רופא)
* מתיחת פנים בשיטת חוטים (באמצעות רופא)

"לגבי הציוד בקליניקה, השקעתי במכשור ובציוד מתקדם בטכנולוגיה ברמה הגבוהה ביותר, על מנת שאוכל לספק ללקוחות שלי את הטיפולים היעילים ביותר. אני עובדת עם תכשירים וציוד מהחברות המובילות בעולם בתחומן. מכשיר הפלזמה שלי מאפשר טיפולים לא חודרניים ללא צלקות שבעבר אי אפשר היה לבצע בשיטה מתקדמת ברמה הזו, ולהגיע לתוצאות מרשימות כאלה".

היופי מתחיל מבחוץ (לפעמים...)

בסופו של דבר, הביקור אצל הקוסמטיקאית הוא סוג של 'זמן איכות' שלנו עם עצמנו, 'שעת היופי' של כל אישה הוא זמן מקודש כמעט. הלקוחה מפנה את הזמן בין העיסוקים שלה, נערכת מראש ומגיעה לקליניקה בציפייה לצאת ממנה עם הרגשה חיונית וטובה ועם מראה משופר. כמובן שיש בזה גם אלמנט חברתי. על כל זה בקליניקה של יסמין ניתן מענה מקיף ברמת VIP במלוא מובן המילה. לקליניקה של יסמין לא מגיעים 'על הדרך' ואין אפשרות להגיע ללא תיאום מסודר מראש (מי אמר Booking ולא קיבל?!).

יסמין: "אני מאוד אוהבת את המקצוע שלי ואת מה שהוא מאפשר לי להעניק לאנשים. לדעת שבעקבות הידע והמיומנות שלי (שאני באמת משקיעה בפיתוח שלהם בלי סוף) אני יכולה להביא אנשים להרגשה טובה יותר עם עצמם, לגרום ללקוחה להיראות מעולה, לפתח ביטחון עצמי, לחוש גאווה - זה מספק אותי ומסב לי נחת. המקצוע הזה הוא הרבה מעבר למקצוע-פרופר, מבחינתי הוא הוא דרך-חיים ותפיסת עולם".

בזכות תפיסת העולם האכפתית וה'טוטליות' של יסמין, היא גם מקפידה ליידע את הלקוחות שלה על התנהלות נכונה בכל מה שקשור בטיפוח עור הפנים בשגרה (כלומר בתקופות שבין הטיפולים) כך, למשל, חשוב לה להעביר את המסר ששמירה על עור הפנים באקלים הישראלי באמצעות קרם הגנה צריכה להיות בשגרת היומיום גם בחורף ולא רק בימי הקיץ החמים. חשוב לה שהלקוחות יקפידו על שימוש בתכשירים שמתאימים להן אישית ולא בגלל איזה 'טרנד' אופנתי.

יסמין לוי. משה מזרחי,
יסמין לוי/משה מזרחי

איזה סוגי טיפולים הם המבוקשים ביותר בקליניקה?

"היום כמעט 85% מהלקוחות שלי מגיעים לטיפולי פנים ואיפור קבוע. זה כמובן תלוי בצרכים האישיים, בסטטוס, בגיל. כך למשל, הרבה בני נוער מגיעים אלי לטיפולי אקנה/פוסט אקנה, נשים בוגרות מגיעות לטיפולי אנטיאייג'ינג, יש לי לקוחות נשים חרדיות שחשובה להן מאוד הקפדה על אסתטיקה בצד שמירה על מראה צנוע, חשובה להן מאוד הפרטיות כשהן מגיעות לכאן, יש לי לקוחות 'סלבס' שיודעות שכאן הן תקבלנה את הטיפול ברמה הגבוהה ביותר עם שמירה מלאה על הפרטיות שלהן ותוך הקפדה על דיסקרטיות מלאה.

הקליניקה ממוקמת בעיר רחובות, אבל מגיעים אליה לקוחות מכל רחבי הארץ: מראשל"צ, ירושלים, באר שבע, קריית גת, מתל אביב ועוד. לקוחות נאמנים הם כרטיס הביקור והשגריר הכי טוב שיכול להיות לכל עסק, ובוודאי בתחום רגיש כמו קוסמטיקה/אסתטיקה, שבו הקשר הוא קרוב ואינטימי ודורש אמון מלא. אחרי הכל, כשאנחנו 'נותנים את הפנים שלנו' בידיים של מישהו - כמעט שאין מהלך דומה לזה ברמת האמון ההדדי המתבקש מעצם הבחירה בתהליך.

אפליקציה מתקדמת - תיק אישי בניהול אישי וידידותי לכל לקוח/ה

ברמת השירות האישי, כל לקוחה בקליניקה של יסמין מוזמנת ליהנות מסטנדרטים של הייטק: להצטרף לאפליקציה מתקדמת של מועדון הלקוחות, במסגרתה אפשר לנהל תיק אישי מפורט, לתעד ביקורים קודמים בקליניקה, לנהל יומן טיפולים, לתעד קניית תכשירים ולדעת בכל רגע נתון מהו סטטוס הטיפול הרלבנטי. אפשר אפילו להתחבר איתה ישירות ל-Waze (ולקבל הדרכת נסיעה ישירות לקליניקה) וליומן האישי בג'ימייל. האפליקציה פותחה כך שתהיה סופר-ידידותית למשתמש, גם לקוח/ה שממש לא בקיאים בעולמות הדיגיטל יכולים לתפעל אותה בקלות וליהנות ממה שהיא מציעה.

לקביעת פגישת היכרות/ייעוץ, טלפנו >> 052-8059096 יסמין
הקליניקה של יסמין לוי - המקום לגלות את היופי שבך

פייסבוק
אינסטגרם
אפליקציה

יסמין לוי בשיתוף weshow
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully