וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוח תלמידים מכסה את ילדיכם גם בחופשה!

בשיתוף אימפקט

18.4.2024 / 12:06

לקראת חג הפסח עו"ד בנו גליקמן מציג את ביטוח התלמידים האישי שיעניק לכם פיצוי במידה והילדים יפצעו בחופש

ביטוח תלמידים מכסה את ילדיכם גם בחופשה!/וואלה פלוס בשיתוף אימפקט

האביב וחופשת הפסח בפתח עלולים להביא איתם, מעבר לחוויות וכיף, גם לא מעט סכנות ותאונות. לפי נתוני משרד החינוך, בשנת שעברה נפצעו יותר מ-21,000 תלמידים בתאונות בבתי הספר ובגנים. חלק מהתאונות התרחשו בזמן הלימודים אחרות במהלך פעילות מחוץ לשטח בית הספר.

לדברי עו"ד בנו גליקמן, המתמחה בדיני נזקין וביטוח, כל תלמיד מגיל 3 בישראל מבוטח בביטוח תאונות אישיות.

מה מכסה ביטוח התאונות האישיות של התלמידים? לפי עו"ד גליקמן, מטרת הביטוח היא לכסות מקרים של פציעה של כל ילד/תלמיד הפוקדת את המערכת הציבורית ואת מערכת החינוך. לא משנה מה הסיבה לפציעה, במידה ונקבעה לילד נכות הוא זכאי לפיצוי כספי, בהתאם לפוליסה.

עוד מציין עו"ד גליקמן כי מדובר בפוליסה המכסה מקרי פציעה של הילד בכל שעות היממה, במהלך היום ובלילה, בחופשים, בימי חול ובמהלך סופי השבוע, גם אם הילד נפגע בתאונה ביתית. האירועים המוחרגים מהפוליסה הם תאונות דרכים ואירועים של הטרדה מינית מצד גורם בתוך בית הספר.
לפי הפוליסה הזו, מוסיף עו"ד גליקמן, וזה מה שיפה בה, זה שאין רלוונטיות לאשם. זה בכלל לא מעניין אם הילד נפגע מגלגליות, או אם קפץ מגובה, כל עוד לא מדובר בתאונת דרכים.

במקרים בהם התאונה נוצרה בעקבות רשלנות, למשל במקרים של מפגע בגן השעשועים או חוסר אחריות של גורם חינוכי, יוכלו הוריו של התלמיד לתבוע במקביל גם בתביעת נזקין את הגורם שהתרשל, כמו רשות מקומית, משרד החינוך וכדומה. במקרים אלו ניתן להגיש את התביעות במקביל ולכפל פיצוי משתיהן.

כיצד מגישים תביעה נגד ביטוח תלמידים? קראו עוד כאן

בשיתוף אימפקט
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully