וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת "עיר שלם" החלה בביצוע פרויקט התחדשות עירונית בירושלים

חברת עיר שלם בשיתוף Smart

21.4.2024 / 10:00

החלה הריסת המבנים במתחם הפרויקט היוקרתי y38 של קבוצת "עיר שלם". לאחר פינוי הדיירים האחרונים במתחם, יוקם פרויקט יוקרתי הכולל עשרות יח"ד חדשות, שדרת מסחר ושימור מבנה היסטורי

היסטוריה בלב העיר ירושלים: קבוצת 'עיר שלם' השלימה את פינוי הדיירים ממתחם פרויקט y38 והחלה בעבודות הריסה ופינוי המבנים הישנים, לקראת הקמת הפרויקט החדש. הפרויקט כולל 45 דירות חדשות שטחי מסחר ומשרדים, וכן מבנה אבן עתיק ומפואר השוכן במתחם, אשר יבוצע בו שימור וחידוש, על מנת לשלבו בתכנון הפרויקט החדש.

בטקס הריסה והנחת אבן הפינה שנערך במקום, השתתף שר השיכון הרב יצחק גולדקנופף, והביע הוקרה לפעילותה של החברה בתחום ההתחדשות העירונית בירושלים והוסיף: '"העיר ירושלים ניצבת בראש הערים המובילות התחדשות עירונית, ואני מברך את חברת עיר שלם על העשייה הברוכה לטובת התחדשות העיר."

מר מוטי פרץ, מנכ"ל חברת עיר שלם תיאר את האתגרים הרבים לקידום פרויקט מסוג זה, ועל יכולתה הגבוהה של החברה להוביל את הפרויקטים לשלב הגמר, לפתור אתגרי תכנון בדרך, ולאכלס במועד את הדירות החדשות.

פרויקט y38 של חברת עיר שלם. arc-deco,
פרויקט y38 של חברת עיר שלם/arc-deco

מר אורן מלמד מדיירי הבניין שנהרס סיפר כי: כשפגשתי לראשונה את יו"ר החברה פגשתי מולי אדם אמיתי וכנה, שידע להיות סבלני לאורך הדרך מתוך הבנה רגישות וסבלנות. זאת דוגמא להתנהגות עסקית ראויה המשולבת עם ערכיות. בגלל שלעיתים אנו נתקלים מצד יזמים בהנהלות כוחנית חשוב לי להדגיש שאפשר אחרת.

שר השיכון וצוות החברה עם מודל הפרויקט. זומי להלו,
שר השיכון וצוות החברה עם מודל הפרויקט/זומי להלו

חברת "עיר שלם" הינה חברה מוערכת בעלת ניסיון רב בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית בירושלים. החברה ידועה בפרויקטים איכותיים ויוקרתיים שהיא מקימה, תוך הקפדה על סטנדרטים גבוהים של בנייה ועיצוב

התחלת הריסות בפרויקט של קבוצת עיר שלם. זומי להלו,
התחלת הריסות בפרויקט של קבוצת עיר שלם/זומי להלו
חברת עיר שלם בשיתוף Smart
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully