וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קידום אתרים Seo Rocky: נלחמים על הנוכחות שלכם באינטרנט

SEO Rocky בשיתוף Smart

21.4.2024 / 10:00

איך מייצרים יתרון על פני המתחרים בפלטפורמות הדיגיטליות? בחברת קידום האתרים Seo Rocky מסבירים מה השיטה הייחודית שלהם לגרום לבעלי עסקים לבלוט במנועי החיפוש, ומציידים אותנו בכמה טיפים חשובים על הדרך

קידום אתרים, הוא תהליך הדורש עקביות והתמדה, המשלב בתוכו מספר רב של פעולות המיושמות בתוך ומחוץ לאתר, על מנת להוביל אותו למקומות הראשונים במנוע החיפוש גוגל, ולהנות מפירות התהליך: הגדלת התנועה לאתר והגדלת הלידים והמכירות.

יחד עם זאת, התחרות ההולכת וגוברת בין האתרים בשנים האחרונות על ביטויי מפתח פופולריים, הובילה לכך שפעולת הקידום חייבת להעשות אך ורק על ידי חברות קידום מקצועיות, ובעלות קבלות מוכחות בתחומן. לכן, הצעד הראשון והחשוב ביותר בכדי להצעיד את העסק שלכם קדימה, הוא לדעת כיצד לבחור נכון את חברת הקידום. ישבנו לשיחה עם דודו צבאני, מנכ"ל חברת קידום האתרים Seo Rocky, בכדי לשמוע עוד על החברה שהקים, ועל התועלת בשירות קידום האתרים בגוגל, עבורכם.

Seo Rocky: השותפה החדשה שלכם לקידום האתר

מנכ"ל החברה, דודו צבאני, החל את דרכו בעולם הדיגיטל לפני כ-15 שנים כמפתח אתרים. חיפוש מתמשך אחר הדרכים שיביאו לו טראפיק (תנועה) לאתרים ברשותו, הובילו אותו להצלחה, הולכת וגדלה, בקידום האתרים שלו. בתחילה, קידם את האתר של בת זוגתו, בעלת מרכז הקוסמטיקה "עתיד הטיפולים האסתטיים" מור בראל, ובהמשך מאות אתרים נוספים במסגרת החברה שהקים.

כיום, עם מאות הצלחות בקנה, ולקוחות שממליצים מפה לאוזן, הוא והצוות יכולים לעזור גם לכם להגדיל את הרווחים מהאתר, באמצעות תהליך קידום אתרים מקצועי.

Seo Rocky. יח"צ,
Seo Rocky/יח"צ

קליק כאן למילוי השאלון של רוקי, שיעזור לכם להמריא בגוגל >>

קידום בגוגל: קרקע מניבה לצמיחה עסקית

צבאני משתף: "בזמן שקידום ממומן בגוגל הוא בדיוק כמו לקנות תפוחים, להשקיע בקידום אורגני הוא כמו לשתול עץ תפוחים בגינה, שמניב לכם תפוחים כל הזמן, וכמה שרק תרצו. המומחיות שלנו בחברה היא להכין עבורכם את התשתית וללוות את העץ העסקי שלכם, להצלחה לאורך זמן.

ברגע שיש לכם נוכחות דיגיטלית ברשת, שירותי קידום אתרים הם מחויבי המציאות. אם האתר שלכם לא מגיע למקומות הראשונים בגוגל, הוא כמעט לא נחשף ללקוחות.

זה קצת כמו לפתוח חנות מדהימה עם שלל מוצרים, על אי בודד כאשר אין שום דרך לגיטימית להגיע אליו". מסביר דודו צבאני.

הבידול שלנו: נלחמים למען המקומות הראשונים

בחמש עשרה שנות ניסיון מקצועי בתחומי השיווק הדיגיטלי בכלל ובקידום אתרים בפרט, חווה דודו צבאני על בשרו את שלל השינויים באלגוריתמים של גוגל, שקובעים כיצד ואיך לדרג את האתרים השונים במנוע החיפוש.

"חשוב להבין", מציין דודו, "כי מודל ה- SEO של גוגל אינו סטטי, ובכל שנה גוגל משפרים ומשדרגים את האלגוריתם למיקוד שאילתות ומילות מפתח בנושאים מורכבים יותר. לכן, הצורך בניסיון ובעיקר בהכרות מעמיקה עם ה'קריזות' החדשות של גוגל, היא בגדר חובה.

היום, אנחנו ב- Seo Rocky חמושים בתובנות שגיבשנו מתוך אלפי שעות ניסוי ותעיה עם הכלים השונים, ואנחנו מתחייבים להילחם על הנוכחות באינטרנט של כל לקוח ולקוח. זו הסיבה שבחרנו לחברה את השם Seo Rocky, בדיוק כמו רוקי בלבואה, המוטו שלנו הוא חוסן, התמדה ומחויבות בלתי מעורערת לנצח כנגד כל הסיכויים.

כשאתם בוחרים ב Seo Rocky אתם לא רק שוכרים שירות - אלא מגייסים צוות מקצוענים שיילחם על הנוכחות שלכם באינטרנט ויקדם את העסק שלכם לגבהים חדשים".

החברה מציעה ללקוחותיה מגוון שירותי קידום אתרים - אורגני וממומן, ויוצרת עבורם אסטרטגיה אישית, המבוססת על הצרכים האישיים שלהם. מעבר לכך, צוות החברה מורכב מאנשי מקצוע החוקרים במשך שנים את העולם הדיגיטלי, מבצעים מעקב קבוע אחר שיטות הפעולה של גוגל, ונעזרים בכלים מתקדמים כדי לזהות את מילות המפתח החשובות (Money keywords) שיכולות להכניס לכם בסופו של יום יותר כסף.

Seo Rocky. יח"צ,
Seo Rocky/יח"צ
Seo Rocky. יח"צ,
Seo Rocky/יח"צ

שותפה מוסמכת של גוגל

כחברה שעוסקת בפתרונות מקיפים לקידום אתרים, מחזיקה Seo Rocky בתואר הנכבד של שותפה מוסמכת של גוגל. על משמעות התעודה מספר מנכ"ל החברה, דודו צבאני: "התעודה היא אסמכתא מקצועית שאנו בקיאים בתחום, הודות למספר מדדים עיקריים שנבדקו: ציון אופטימיזציה של מעל 70 אחוז בכל הקמפיינים שאנו מנהלים, עמידה ברף ההוצאה החודשית בפרסום בגוגל, וכמובן עמידה במבחנים של גוגל בנושא בקיאות בפרסום ממומן במערכת גוגל אדס. התעודה שלנו היא גושפנקא נוספת לאיכות החברה, כיוון שהיא מאשרת את העובדה שאנו בקיאים הן בתיאוריה והן בצד הפרקטי של הקידום.

וחשוב מכל: יש לנו גם קבלות

לסיום, מסכם דודו: "לא משנה כמה מילים נכתוב על מי שאנחנו, בסופו של דבר מה שמעיד יותר מכל על האיכות, הוא הלקוחות המרוצים. באתר שלנו, תוכלו למצוא עשרות המלצות מלקוחות שכבר צעדו איתנו כברת דרך והגיעו למקומות הראשונים בגוגל, בתחומים רבים ומגוונים: לייפסטייל, קוסמטיקה, טכנולוגיה, שיווק ומכירות, נדל"ן, רפואת שיניים ועוד".

אם אתם מעוניינים בקידום העסק שלכם בנישה הרווחית והמשתלמת ביותר, Seo Rocky היא בחירה מצוינת. אנו מזמינים אתכם להעזר בשאלון שבנינו, כדי להתחיל בבדיקה אישית של האתר שלכם, והצעת פתרונות קידום מותאמים עבורכם.

קליק כאן למילוי השאלון של רוקי, שיעזור לכם להמריא בגוגל >>

לפרטים נוספים התקשרו למספר - 072-3941-571

SEO Rocky בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully