וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד שכבש את עולם החיפויים: לוח פי וי סי דמוי שיש

דיאר בשיתוף Smart

30.4.2024 / 10:00

תכירו את הלהיט החדש שהולך להחליף את הקרמיקה. לוח פי וי סי שיש לשימוש במעליות או במטבחים. היתרון הוא שניתן להדביק אותו על קרמיקה, והתוצאה? מושלמת. לא ניכר שנעשתה הדבקה

העולם העיצובי מציע מאות חיפויים כתוספת למבנים קיימים בתהליך שיפוץ או לקירות בפרויקטים חדשים של בנייה. חיפויי הקירות משתלבים בצורה מושלמת עם ארכיטקטורת הבנייה המודרנית בכל אזור בבית. זה יכול להיות חיפוי קיר בפינת אוכל, סלון שירותים או אמבטיה. את אפקט הואוו שמשאיר קיר חיפוי בעל אלמנט דקורטיבי- כל אחד ירצה לעצמו.

כמאל זיאדנה. ענת לקיו עילית ביוטי,
כמאל זיאדנה/ענת לקיו עילית ביוטי

נפגשנו עם כמאל זיאדנה יזם נדל"ן נשוי ובעל משפחה, בוגר תואר ראשון בכלכלה בבר אילן, עם התמחות באוקספורד. זיאדנה מומחה בניתוח טקסט כלכלי, עם התמחות של 15 שנים בסחר בינלאומי, נדל"ן ויבוא חיפויים והבעלים של דיאר, חיפויים יוקרתיים למגזר הפרטי והעסקי.

שאלנו אותו עם איזה חיפויים הוא עובד כיום? ולמה דווקא עם החיפויים הללו?

ברשותך אפתח בזה שהסחורה שלנו מגיעה מדובאי ויש לנו בלעדיות בישראל. את עולם החיפויים חקרתי לעומק. אחרי שלמדתי את השוק, החלטתי להתמקד בחיפויי לוחות PVC עם תקן אירופאי הכוללים מעכב בעירה. החיפויים מתאימים לסלונים, מטבחים, חדרי אמבטיה, שירותים. זה גם פתרון לחדרים רטובים כמו מקלחות צמודות לבריכות פרטיות בבתים פרטיים או מטבחים במוסדות. יש לי למעשה שני מוצרים מרכזיים:

מוצר ראשון: לוח- רמת גימור UV. החומר הינו אנטיבקטריאלי ועמיד במים. הלוח משמש פתרון למטבח המוסדי, בעל תקן איזו 9001. את המידות תוכלו למצוא באתר.

מוצר שני: סרגלי פולימר מתוצרת טורקיה. עשויים 100 אחוז פולימר. סרגלי הפולימר מעכבים בעירה, נגד מים ואנטי בקטריאליים. כל מוצר שלנו כולל אחריות ל-10 שנים. בנוסף, יש לנו מגוון מוצרים ועשרות דגמים, אך בחרתי להתמקד בזה הפעם.

איך הכל התחיל?

הייתי בחופשה בדובאי, תחום החיפויים קרץ לי ובתור מתנת יום הולדת לעצמי, התחלתי בייבוא הראשון ומאז הכל היסטוריה.

איך נראה יום העבודה שלך?

יום עבודה שלי מתחיל ב-7:00 ומסתיים ב-19:00. אני ממש משתדל לשמור על המסגרת הזאת ולא לחרוג, הזמן עם המשפחה מאוד חשוב לי. במהלך היום אני עובר בין בתי העסק, קשוב למשווקים, בודק אם יש תקלות או עיכובים ותמיד מבקש לראות תמונות של מקומות שנעשתה בהם התקנה. בסופו של דבר התוצאה הסופית היא אנחנו, היא השם שלנו וזה משהו שאני לא מוכן להתפשר עליו. המשווקים שלנו יודעים שהם מחויבים לעבוד רק עם מתקינים מקצועיים. אין אצלנו "כמעט" אין אצלנו "ליד". היו מקרים בעבר של משווקים שלא עמדו בהבטחתם ואז נפרדנו כידידים.

למה אתה עושה את מה שאתה עושה?

אני מאוד מתחבר לענפים שהד.נ.א שלהם זו התחדשות וצמיחה. תחום החיפויים משתדרג, זה מצא חן בעייני ראיתי ואני רואה בזה פוטנציאל עסקי וריווחי גם בתחום הפרטי וגם בתחום הציבורי. כשאני מקבל תמונת גמר ביצוע מאחד המשווקים שלי, אני מתרגש. ביום שאפסיק להתרגש כנראה שאצטרך להחליף מקצוע.

כשמדובר במטבחים, בחדרי אמבטיה ושירותים, היכן שקיימת רטיבות, מה החיפויים המומלצים?

במקרים הללו צריך לעשות חיפוי אנטי בקטריאלי אשר מספק הגנה מפני חיידקים ועובשים. החיפוי האנטי בקטריאלי כולל שכבת חומר מיוחדת שנקרא פולימר אשר מצטיינת בעמידות ורמת היגיינה גבוהה. החיפוי עמיד גם בפני ריקבון לכן הוא מתאים יותר לחללים שיש בהם תנאי לחות גבוהים.
אחד היתרונות הבולטים של חיפוי אנטיבקטריאלי הוא העמידות שלו והתחזוקה שלו. אין צורך בתחזוקה מיוחדת, חוץ מניקוי עם מטלית לחה מדיי פעם, אין צורך בכלום. הצבע של הקירות נשמר לאורך שנים. חיפוי PVC יכול להתאים לחדרים נוספים בהם יש בעיית לחות גבוהה עם קירות בעלי נטייה להיסדק או להתקלף. הPVC עמיד בפני שריטות, מכות, נזקים שונים בזכות שכבת הפולימר אשר יוצרת מעטה הגנה על הקירות.

כמאל זיאדנה. ענת לקיו עילית ביוטי,
כמאל זיאדנה/ענת לקיו עילית ביוטי

מה סוד ההצלחה שלך?

אני אדם אופטימי שמחפש את הטוב. בעיניי אמון הוא מעל הכל. חשוב לי לתת ללקוחות שלי את ההרגשה שאני כתובת להתייעצות עבורם בכל דבר.

איפה אתה רואה את העסק עוד 5 שנים היום?

מעבר לזה שהחיפויים שלי כבר נמצאים במוסדות שונים בישראל כמו משרד הבריאות, משרד הביטחון, בתי חולים שונים בפריסה ארצית, החזון שלי הוא שהחיפויים שלי יגיעו לכל בית בישראל.

דיאר פתרונות דקורטיביים ויוקרתיים לחלל הבית או חלל העסק, מתוצרת דובאי ובבלעדיות.

אתר

נייד: 0542202096

דיאר בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully