וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגישים שהזוגיות בדעיכה בגלל המצב? הנה הפטנט החדשני שיחזיר את התשוקה!

חובה או חובה בשיתוף Smart

7.5.2024 / 11:22

המון זוגות מחפשים דרכים מקוריות ומהנות להלהיט מחדש את הקשר ביניהם בעזרת פעילויות מיוחדות שיגרמו להם לבלות זמן איכות יחד. היום יש פתרון מעולה לבעיה הזו שתהפוך את החיים שלכם להרבה יותר מעניינים.

בימים מורכבים, עמוסים וקשים כמו אלו שאנחנו נמצאים בהם, לא מעט זוגות מגיעים למצב שבו הם מזניחים את הזוגיות שלהם. כמובן שלא מדובר במשהו שנעשה בכוונה תחילה, או מחוסר אהבה והערכה, אלא פשוט השגרה השוחקת. מהסיבה הזו, המון זוגות ברחבי ישראל מחפשים דרכים מקוריות ומהנות להלהיט מחדש את הקשר ביניהם בעזרת פעילויות מיוחדות שיגרמו להם לבלות זמן איכות יחד.

אם אתם לא מפחדים ממחויבות ומוכנים לחדד את החוש ההרפתקני שלכם - יש לנו את הרעיון מושלם בשבילכם.

דייט בחוף הים. חובה או חובה - המומחים במשחקי קלפים צילום: © [StockSnap],
דייט בחוף הים/חובה או חובה - המומחים במשחקי קלפים צילום: © [StockSnap]

מסע של 52 דייטים ברכישה חד פעמית

כולנו יודעים שאחד הדברים הכי מעייפים בזוגיות זה לנסות ולחשוב על דייטים חדשים, במיוחד בתקופות לא רגילות. אתם מתיישבים על הספה, שואלים אחד את השנייה "מה נעשה היום?", ובסוף מסיימים את הערב מול איזו סדרה שאתם תמיד בורחים אליה. לא הגיע הזמן שתהפכו את הערבים שלכם לזמן מקודש ומושקע באמת, כזה שתרצו לחזור אליו בכל לילה ותחכו לו בכל שבוע מחדש? היום, יש פתרון מעולה לבעיה הזו שתהפוך את החיים שלכם להרבה יותר מעניינים.

המשחק "מסע של דייטים", מבית חברת משחקי הקלפים "חובה או חובה", שיצרה את המשחק הזוגי רב המכר ("מתחברים"), יאפשר לכם לעבור חוויה מצחיקה, מרגשת ומחברת עם בן או בת הזוג שלכם שתתפרס על פני השנה כולה. בעזרת קלפי גירוד באיכות גבוהה תוכלו לקבל רעיונות לדייטים, שיחות ואפשרות להתפרע ולהתקרב לאדם שאתם הכי אוהבים.

בכל קלף מסתתרת הפתעה חדשה

בניגוד לרעיונות דייטים אחרים שאתם אולי רואים באינטרנט, שבהם הדייטים פשוט מופיעים לכם ללא פירוט, טוויסט מעניין ואופציות לסינון מבחינת זמן, מחיר, הדייט בחוץ או שהדייט בכלל בבית. למשל - "תצאו היום לסרט", כאן באים לידי ביטוי היתרונות של "מסע של דייטים": כל רעיון לדייט מסתתר מאחורי חומר מיוחד שאותו עליכם לגרד בכדי לחשוף את הפעילות של היום, הסברים פרקטיים מתחילת הדייט עד לסופו, לצד אלמנטים מיוחדים שיהפכו אותו לדייט מהסרטים. כך, בתוך קופסא אחת קטנה יחכו לכם 52 רעיונות לערבים מיוחדים, שלאורך הזמן יתאגדו לשנה בלתי נשכחת שלא תצליחו להוציא אותה מהראש! חלק מהקלפים שלנו יבקשו מכם לצאת קצת מאזור הנוחות, להעז לעשות דברים חדשים וגם להיפתח אל מול הפרטנר/ית שלכם, כך במהלך השנה הזו תהפכו את הזוגיות שלכם לחזקה, אינטימית ומהנה יותר.

מסע של דייטים. חובה או חובה - המומחים במשחקי קלפים,
מסע של דייטים/חובה או חובה - המומחים במשחקי קלפים

הסימנים שיאירו לכם את הדרך

בשביל שתוכלו לדעת מה עליכם לעשות או כיצד להתכונן לכל דייט שתשלפו מהחבילה, כל קלף מגיע עם כמה סימונים שכדאי שתכירו עוד לפני שאתם יוצאים לדרך:
• הכותרת: מעל כל קלף תופיע כותרת קצרה, שתעורר בכם עניין ותצית את הסקרנות.

• הדייט: כמובן שבלב הכרטיס נמצא הדייט עצמו! מתחת לחומר הגירוד תמצאו תיאור מפורט של שלבי הדייט שבמידה ותעקבו אחריהם תקבלו את החוויה המלאה.

• הזמן: בתחתית הכרטיס תוכלו לראות את הזמן המשוער הדרוש לדייט, כך שתוכלו לתכנן את שארית הערב שלכם או לדחות את הדייט למועד יותר מתאים.

• התקציב: בכל כרטיס תמצאו תקציב משוער שתצטרכו לביצוע הדייט. תנו לנו להרגיע אתכם - את מרבית הדייטים ניתן לבצע עם פריטים שיש לכם בבית.

• האייקונים: על גבי כל כרטיס יחכו לכם גם לא מעט אייקונים שירמזו לכם על אופי הדייט עוד לפני שתגלו אותו (האם מדובר בדייט ביתי או לא, האם הוא אינטימי, האם צריך תכנון מקדים בשבילו ועוד).

בא לי לשמוע עוד על המשחק

חוויה שמתאימה לכל זוג בישראל

אנחנו יודעים שאולי אתם קוראים את זה ותוהים האם המשחק הייחודי הזה מתאים גם לזוגיות שלכם, אז תנו לנו להבטיח לכם שהתשובה היא כן! בתחילת הקשר? נשואים כבר עשרות שנים? חווים קצת קשיים לאחרונה? זה לא משנה באיזה שלב אתם נמצאים בזוגיות שלכם, "מסע של דייטים" מבטיח חוויה עוצמתית שתקרב אתכם בכמה רמות עם 52 דייטים שונים, מיוחדים ומגוונים. לא משנה אם אתם גרים ביחד או מתראים רק פעם בשבוע - העובדה שיש לכם דייט שבועי מרגש ומסקרן תכניס להבה חדשה לזוגיות שלכם ותעצים את ההתרגשות מהמפגש בכל פעם מחדש.

חשוב שתזכרו שהקלפים שאתם מקבלים הם ממש לא חד פעמיים. נתקלתם בקלף שממש מצא חן בעיניכם ועזר לכם לייצר חוויה זוגיות חד פעמית? מעולה! תמיד תוכלו לאמץ את הרעיון ולשמור אותו לתקופות מאתגרות יותר. אמנם לא תוכלו לגרד שוב את החומר המיוחד מעל תיאור הדייט, אבל את הפעילויות עצמן תוכלו לעשות שוב ושוב בזמן שמתאים לכם. חובה או חובה לקחו את תחום משחקי הקלפים צעד אחד קדימה רמה אחת מעל כולם. "מסע של דייטים" הוא ההשקעה הכי טובה שזוג יכול לעשות בזוגיות שלו בעוד שרעיונות לדייטים באינטרנט אומרים לכם רק "ללכת לסרט" וכדומה, "מסע של דייטים" מפתיע אתכם עם דייטים מגוונים, מפורטים עם אייקונים ותיאורים, מה שהופך אותו למשחק הדייטים המוביל בישראל.

מסע של דייטים מתחיל ברכישה אחת

אם עשינו לכם חשק לצאת למסע משותף שלא תשכחו לעולם - עכשיו זה הזמן הטוב ביותר לעשות זאת! במחיר של ארוחה זוגית אתם מקבלים 52 דייטים לשנה שלמה שכל אחד מהם הוא מיוחד, מפורט, שובר שגרה ומחזק את הזוגיות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס לקישור ולהנות מהמשחק בהטבה בלעדית לזמן מוגבל

לחצו עלי לקבלת ההטבה על המשחק

חובה או חובה בשיתוף Smart
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully