וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האילומינטי והבונים החופשיים מזיקים למוזיקה הישראלית? הכוכב העולה של ההיפ הופ הישראלי בטוח שכן

גבריאל זאודו בשיתוף Smart

19.5.2024 / 9:54

בהשוואה לזמרים אחרים בתחילת דרכם גבריאל זאודו לא מהסס לרגע להגיד את מה שהוא מאמין בו בלי להתנצל. זה מה שהוא חושב על הסצנה של המוזיקה השחורה בארץ, על הניסיון להדיח שחורים ממנה ועל המעורבות של האילומינטי והבונים החופשיים

גבריאל זאודו שחתום בחברת המוזיקה בהובלתו של גלעד נוריאל, G RECORD NATION, מחזיק בדעה נחרצת על הסצנה של המוזיקה השחורה בארץ ויש לו המון מה להגיד על הניסיון להדיח שחורים ממנה ועל המעורבות של האילומינטי והבונים החופשיים בעניין.

כבר זמן מה שאנחנו עוקבים אחרי הקריירה המוזיקלית של גבריאל זאודו ואי אפשר להתעלם מהעובדה שבהשוואה לזמרים אחרים בתחילת דרכם הוא לא מהסס לרגע להגיד את מה שהוא מאמין בו בלי להתנצל.

"מה המכשול העיקרי שאתה מרגיש בתוך הסצנה של ההיפ הופ הישראלי?"

"מנסים לדחוק את השחורים החוצה ובמקביל לקדם את הלבנים על גבה של התעשייה הזו. אני מדבר על זה לא מעט בשירים שלי, ואנחנו חייבים להילחם בזה. כמובן שלכולם יש מקום, אבל המוזיקה הזו התחילה מאיתנו. זה המקום שלנו להתבטא, לגדול ולצמוח כאומנים, וחשוב שימשיכו לראות אותנו ולתת לנו את הבמה הזו."

לא מוותר על האותנטיות
גבריאל זאודו ודאי מוכר לכם מהשיר 'לא רואה שינוי', שיר מחאה שהוא כתב לפני כחמש שנים ותפס תאוצה עצומה. לאחרונה הוא הוציא אלבום בשם "מה שחלמתי" ויש לו המון תכניות להמשך.

"אתה כותב את השירים שלך בעצמך נכון?"

"כן. כילד הייתי כותב למגירה והיום אני משתמש בזה לשירים שלי. הכל מגיע מבפנים, ממה שאני עובר או אנשים בסביבתי, כאשר המטרה בסוף זה לגרום לאנשים להתעורר. אני מציף נושאים כמו גזענות למשל."

"כאומן שמנסה להצליח בארץ. אתה מרגיש את הגזענות?"

"כל הזמן, ויותר מזה - זה גם מעכב את ההצלחה שלי. אני מקבל מחמאות בלי סוף אבל התקשורת ברובה מפחדת לתת לי במה, פרגון כמעט ולא קיים מצדם. אגב, כתבתי שיר בדיוק על הנושא הזה והוא הולך לצאת בקרוב עם קליפ מאוד מושקע."

"איפה אפשר לשמוע את היצירות שלך?"

"אני מופיע המון במועדוני לילה, אבל אני מזמין את כולם גם לעקוב ברשתות ולהכיר את המוזיקה והמסרים שלי שהם תמיד אותנטיים."

גבריאל זאודו. יח"צ,
גבריאל זאודו/יח"צ

האנשים שמנסים להשתלט על העולם

גבריאל זאודו מדבר המון בשירים שלו כנגד ארגון האילומינטי והבונים החופשיים, אותם הוא מגדיר "הרשעים" בגלל הרצון שלהם לשלוט בעולם.

"תסביר למי שלא מכיר מי הם האילומינטי?"

"אגודה סודית ששולטת בחיים של כולנו, ובכל ההיבטים. אנשים מאוד מפורסמים מרחבי העולם הם חלק מהמסדר, ביניהם זמרים. המטרה שלהם היא להשתלט על העולם, לנווט את ההצלחה רק לעשירים ולגזול מהעניים. חלק מהעניין כמובן הוא להפלות אוכלוסיות מוחלשות כמו שחורים ויהודים. הם אלו שמייצרים את המחלות והבלגנים השטחיים בעולם, כדי לעשות מונופול. בזמן שאנשים מתעסקים בתפל, הם עושים מאחורי הקלעים הרבה מאוד מעשים נוראיים, שאף אחד לא שם לב אליהם. זו ממש טקטיקה שחוזרת על עצמה כל פעם מחדש."

"ומה לגבי הבונים החופשיים?"

"אגודה נוספת שגם מטרתה היא לשלוט בכל אחד ואחד מאתנו, יש להם אמונה גדולה בכוח עליון. מדובר בארגון מאוד חזק ולכן חייבים להילחם בהם ולהחזיר את השליטה לעם."

גבריאל זאודו. יח"צ,
גבריאל זאודו/יח"צ

"הרבה אנשים טוענים שזו קונספירציה ולא מעבר."

"כי הם מנסים להסתיר את האמת אבל הם קיימים אפילו בארץ ואנשים מאוד חשובים לוקחים בזה, בישראל יש אפילו משרדים של הבונים החופשיים והם עורכים טקסים. בנוסף, כמו שאמרתי אומנים גם לוקחים חלק בארגונים אלה ומשתילים סמלים שלהם בקליפים שלהם. זה חמור יותר ממה שחושבים."

"אתה חושב שתצליח לפתוח לאנשים את העיניים?"

"כן, הם רק צריכים להקשיב ולהפסיק להיות עיוורים למציאות. הצעדים הראשונים בעצירת הארגונים האלה הוא להפסיק להיות שטופי מוח, לדעת להסתכל מסביב ולהיות ביקורתיים בלי לפחד."

לא שוכח להישאר אופטימי
גבריאל זאודו שר לא רק בעברית אלא גם בפטואה, השפה של הג'מייקנים, ולמרות שיש בשיריו הרבה ביקורת ומסרים נוקבים, הוא רוצה להביא גם בשורה אופטימית למאזיניו.

"אתה מדבר בשירים על נושאים מאוד כבדים, איך אתה מצליח לשנות את הוייב בשירים יותר קלילים?"
"אני מאמין שתמיד צריך להישאר אופטימיים ולקוות לטוב וזה מתבטא במוסיקה שלי למרות כל המסרים הכבדים. מצד אחד אני מציג ביקורת אבל מצד שני אני גם מביא תקווה ואמונה שאפשר להביא לשינוי."

"מה המקום שהכי היית רוצה להופיע בו בארץ?"

"קשה לי לבחור, יש אולמות נפלאים בארץ ולכל אחד מהם אווירה שונה. הטופ שלוש הם כמובן קיסריה, היכל מנורה ופארק הירקון."

"ואם לחלום בגדול יותר?"

"חו"ל כמובן. אני רוצה להוות דוגמא לאומנים מתחילים שנלחמים בשביל להצליח ולהראות להם שאתה לא חייב להיות מפוצץ בכסף בשביל להצליח. גם תחום המשחק מושך אותי האמת."

לפרטים נוספים על הזמר עם קול הפעמונים שהולך אחרי האמת במוזיקה ובנשמה, לחצו כאן.

***הכתבה נערכה על ידי עדן יצחק, Eden-Ink

גבריאל זאודו בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully