וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל הסיבות לרשום את הילדים לקייטנת גלישה בחופש הגדול

מועדון הגלישה "קאנטרי סרף" בשיתוף Smart

21.5.2024 / 9:40

מחפשים חוויה לילדים בחופשת הלימודים? קייטנת גלישה זו התשובה. הקיץ הזה, העומד לפתחנו, מורכב מאד מבחינה רגשית בצל המאורעות והמלחמה, ילדים ובני נוער יוכלו לחוות קייטנה ייחודית שמשלבת אהבת ים, גלישה וחינוך לערכים במועדון הגלישה קאנטרי סרף חוף הצוק

גלישה היא יותר מסתם ספורט, היא דרך חיים, זו האמירה שמנחה את מועדון הגלישה "קאנטרי סרף" בתל אביב, שם מאמינים שגלישה מחברת אותנו לטבע, מלמדת אותנו להתמודד עם אתגרים ופיתוח ביטחון עצמי.

המועדון, שהוקם בשנת 2006, מציע מגוון רחב של פעילויות לכל הגילאים ולכל רמות הניסיון, החל מקורסי גלישה למתחילים ועד לחוגים קבועים וקייטנות קיץ לילדים.

"אנחנו מאמינים שגלישה היא פעילות ספורטיבית נהדרת שיכולה להתאים לכולם", אומר יואב בילו בעלים ומנהל במועדון קאנטרי סרף , העוסק בתחום ההדרכות מאז שנת 1996. "היא משפרת את הכושר הגופני, מחזקת את שרירי הגוף ומשפרת את שריפת הקלוריות. בנוסף, היא תורמת רבות לפיתוח הקואורדינציה והאיזון, מחזקת את הביטחון העצמי ומספקת תחושת סיפוק והתמלאות אנרגיה".
בקאנטרי סרף מבינים שגלישה היא לא רק פעילות פיזית, אלא גם דרך חיים. "אנחנו רוצים לגרום לאנשים להתאהב בים וליהנות מכל מה שהוא מציע", אומר יואב . "אנחנו מאמינים שגלישה יכולה לחבר אותנו לטבע בצורה עמוקה וייחודית, וללמד אותנו ערכים חשובים כמו ספורטיביות, שיתוף פעולה ועבודת צוות".

המועדון שם דגש על מקצועיות ועל יחס אישי לכל חניך. צוות המדריכים מורכב מגולשים בוגרים, מנוסים ומקצועיים , שמעניקים לכל חניך וחניכה את הליווי והתמיכה הדרושים לו כדי להתקדם ולשפר את כישוריו.

ילדים גולשים במועדון הגלישה "קאנטרי סרף". צילום: יואב בילו, באדיבות המשפחה
ילדים גולשים במועדון הגלישה "קאנטרי סרף"/באדיבות המשפחה, צילום: יואב בילו

חוף הצוק
מועדון הגלישה קאנטרי סרף פועל בחוף הצוק, הממוקם בצפון תל אביב על גבול הרצליה ונחשב לאחד מחופי הגלישה הפופולריים ביותר בישראל. החוף בעל קרקע חולית נפרש למרחב גדול , מאיזור חוף הצוק ועד לחוף הדתיים של הרצליה , ובעל פיקים (" נקודות גלישה" ) רבים יחסית , מה שהופך אותו למקום אידיאלי לגולשים מתקדמים. עם זאת, החוף מציע גם אזורים מתאימים לגולשים מתחילים ובינוניים.

קייטנת גלישה - חוויה לחופש הגדול

הקיץ הזה, העומד לפתחנו מורכב מאד מבחינה רגשית בצל המאורעות והמלחמה , ילדים ובני נוער יוכלו לחוות קייטנה ייחודית שמשלבת אהבת ים, גלישה וחינוך לערכים במועדון הגלישה קאנטרי סרף חוף הצוק, הקייטנה תתחיל ב- 23 ליוני במחזור חטיבות ביניים ותיכונים ותימשך עד לסוף אוגוסט כאשר בכל יום א יתחיל מחזור חדש בין חמישה ימים.

לפרטים נוספים לחצו כאן

לגלוש על הגלים וללמוד לחיות יחד

במהלך הקייטנה, ילדים בגילאי 7 עד 17 יחולקו לקבוצות תואמות גיל ורמה כאשר המתחילים ילמדו את יסודות הגלישה ואילו המתקדמים ילמדו טכניקות המתאימות לרמתם.

בנוסף, יילמדו נושאי העשרה הקשורים לחופים , ים ואימונים מקצועיים , צוות מנוסה ומקצועי ידאג לכל אורך הקייטנה לרווחת הילדים, תוך הקפדה על יחס אישי וחם.

קייטנת קאנטרי סרף חוף הצוק היא הזדמנות ייחודית עבור ילדים לחוות קיץ בלתי נשכח, המשלב אהבת ים וספורט, התפתחות אישית ורכישת ערכים חשובים לחיים, וכן להכיר חברים חדשים .

ילדים גולשים במועדון הגלישה "קאנטרי סרף". צילום: יואב בילו, באדיבות המשפחה
ילדים גולשים במועדון הגלישה "קאנטרי סרף"/באדיבות המשפחה, צילום: יואב בילו

מה היתרונות של קייטנת גלישת גלים?

לקייטנת גלישת גלים ישנם יתרונות רבים עבור ילדים ובני נוע, בין היתרונות ניתן למצוא -
• פיתוח כושר גופני: גלישה היא פעילות ספורטיבית נהדרת שמשלבת עבודה של כל קבוצות השרירים בגוף, משפרת את הסיבולת האירובית והאנאירובית ומחזקת את הכוח.
• פיתוח ביטחון עצמי: הצלחה בתפיסת גל ועמידה עליו מחזקת את הביטחון העצמי של הילדים ומעניקה להם תחושת סיפוק והישג.
• התמודדות עם אתגרים: גלישה היא פעילות מאתגרת שדורשת מהילדים ללמוד להתמודד עם קשיים, להתגבר על פחדים ולפתח כושר התמדה.
• חברויות חדשות: בקייטנה ילדים פוגשים ילדים אחרים מכל רחבי הארץ ויוצרים חברויות חדשות שמתבססות על אהבה משותפת לים ולגלישה.

במהלך הקייטנה ילמדו הילדים:
• כיצד לבחור גלשן מתאים: מדריכי הגלישה יסבירו לילדים כיצד לבחור גלשן בהתאם לגובהם, משקלם ורמת ניסיונם.
• כיצד לעלות על הגלשן: ילמדו טכניקות נכונות לעלייה על הגלשן משכיבה, תוך שמירה על יציבות ובטיחות.
• כיצד לתפוס גלים: ילמדו לקרוא את כיוון הגלים ולתפוס אותם בזמן הנכון.
• כיצד לעמוד על הגלשן: יתמקדו בפיתוח שיווי משקל וטכניקות עמידה נכונות על הגלשן.
• כיצד לבצע פניות: ילמדו לבצע פניות ימינה ושמאלה תוך שמירה על שליטה בגלשן.
• בטיחות בים ובגלישה: ילמדו כללי בטיחות חשובים בים ובגלישה, זיהוי סכנות , שיקול דעת והתנהלות נכונה במים.

רוצים לחוות את הריגוש של הגלישה?

בקאנטרי סרף מזמינים אתכם להצטרף אליהם עוד היום! לפרטים נוספים והרשמה, בקרו באתר האינטרנט שלהם >>>

או התקשרו: 052-880-4131.

מועדון הגלישה "קאנטרי סרף" בשיתוף Smart
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully