וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלה השדרוגים שהגינה שלכם חייבת לקראת הקיץ

גרדן סטור בשיתוף Smart

21.5.2024 / 15:59

הקיץ הוא הזמן המיטבי להנות מהגינה. כדי שזה יקרה, צריך להכין את הגינה בצורה נכונה, על מנת שהשהות בה במהלך הקיץ תהיה כמה שיותר נעימה. כאן נעזור לכם להבין מה הדברים שיוכלו לשדרג את הגינה שלכם

הקיץ הגיע, ויחד איתו גם הצורך שלכם לדאוג לגינה. בעוד שבחורף רוב האנשים לא מנצלים את הגינה שלהם, הקיץ הוא הזמן המיטבי להנות ממנה. כדי שזה יקרה, צריך להכין את הגינה בצורה נכונה, על מנת שהשהות בה במהלך הקיץ תהיה כמה שיותר נעימה. כאן נעזור לכם להבין מה הדברים שיוכלו לשדרג את הגינה שלכם לקראת הקיץ הקרוב.

הכנת הגינה לקיץ

החשיבות של הכנת הגינה לקיץ נובעת מכך שאי טיפול בגינה לפניו עלולה לגרום לפגיעה בגינה. במהלך החורף, גם אם לא נטפל בגינה סביר להניח שהיא לא תיפגע במיוחד. מים יגיעו לגינה באופן טבעי, חרקים פחות פעילים במהלך החורף ובאופן כללי הצמחים שלכם יוכלו לשרוד גם אם לא תשקיעו בהם בצורה ניכרת.
מנגד, ברגע שהקיץ מתחיל האחריות לגינה עוברת לידיים שלכם. השקיה, טיפול במזיקים והפיכת הגינה למקום שנוח לשהות בו נמצאים תחת האחריות שלכם. בלי שתבצעו מספר שדרוגים בגינה לקראת הקיץ לא תוכלו לנצל אותה בצורה המיטבית. הדבר הראשון שנדבר עליו הוא המוצרים שכדאי לכם לקנות לפני שהקיץ מתחיל.

מגוון פתרונות לגינה במקום אחד. cookie_studio_freepik.,
מגוון פתרונות לגינה במקום אחד/cookie_studio_freepik.

מה המוצרים שחשוב שנקנה

כדי שנוכל לתחזק את הגינה בצורה טובה, יש כמה מוצרים שחשוב שיהיו בה. המוצרים הללו נחוצים גם עבור הצמחייה בגינה, וגם כדי שנוכל לשבת בגינה בצורה נעימה ונוחה.

1. כלי גינון: כלי גינון מקצועיים הם תנאי הכרחי לכך שהגינה שלכם תיראה טוב. בין הכלים שאותם תוכלו למצוא אצלנו ניתן למנות מסורים חשמליים, מפוח לפיזור עלים, מרססים חשמליים ועד לכפפות עבודה וכלים שנועדו לעבודות פשוטות יותר. אם אתם רוצים שתהיה לכם את היכולת לטפל בגינה בכוחות עצמכם, הכלים הללו הם לא דבר שתוכלו לוותר עליו.

2. תאורה מתאימה: מזג האוויר בארץ הופך את הלילה לזמן העיקרי שבו נוכל לשבת בגינה, כך שאתם צריכים להתאים לה תאורת גינה. אצלנו תוכלו למצוא תאורה בשלל גוונים, דוקרנים סולאריים שמפיצים תאורה וחוסכים באנרגיה, ועוד שלל מוצרים שכולם יאפשרו לכם להאיר את הגינה בצורה טובה.

3. מערכות השקיה: אם במהלך החורף הירשתם לעצמכם לא להיות מוטרדים מההשקיה של הגינה, בקיץ אין לכם ברירה, ואם אתם רוצים שהצמחים שיש בגינה ימשיכו לפרוח אתם חייבים לדאוג להשקיה שלהם. האפשרות להשקיה ידנית תמיד קיימת, אולם ההמלצה שלנו היא ללכת על מערכת השקיה אוטומטית שתוודא שבכל יום הצמחים שלכם מקבלים את כמות המים שהם צריכים. זכרו גם שמערכת השקיה אוטומטית חסכונית יותר במים מאשר השקיה ידנית.

4. צמחים מתאימים: אם יש צמחים מסוימים שאתם רוצים לשתול בגינה, עכשיו זה בדיוק הזמן לעשות את זה. עליכם לבחור צמחים שמתאימים למזג האוויר שיש בגינה שלכם, תוך בדיקה של כמות אור השמש שתהיה במקום שבו הצמחים נמצאים. לכל תנאי אקלים ניתן להתאים צמחים, כך שבלי קשר לתנאים בגינה שלכם סביר להניח שתוכלו למצוא צמחים מתאימים.

תאורת גינה סולארית. גרדן סטור.,
תאורת גינה סולארית/גרדן סטור.

ריסוס וניקוי
תהליך נוסף שחשוב לבצע בגינה שלכם לפני הקיץ הוא ריסוס וניקוי יסודי. עשבים, מצבורי אשפה או שלוליות של מים הם מקומות שעלולים להוות כר פורה למזיקים וחרקים. עשבייה שצומחת בצורה פראית עלולה גם להביא נחשים לגינה שלכם וצינורות חשופים מושכים אליהם עכברים וחולדות.
לכן עוד לפני שהקיץ מתחיל וכל אותם בעלי חיים חוזרים לפעילות מלאה, כדאי לדאוג שלפחות את הגינה שלכם הם לא יראו בתור מקום שנוח להעביר בו את חודשי הקיץ. התחילו בניקוי יסודי של הגינה, ניכוש עשבים ותיקון הגדרות, ולאחר מכן בצעו ריסוס יסודי שיבטיח לכם שהחודשים הקרובים יעברו בלי הנוכחות של אותם מזיקים אצלכם בגינה.

דקורציה
פריטי דקורציה הם אמנם לא דבר חיוני, ובהחלט תוכלו לנצל את הגינה שלכם גם בלעדיהם, אולם הם מוסיפים לה יופי שחבל לוותר עליו. בין פריטי הדקורציה שאותם תוכלו למצוא אצלנו יש מזרקות מים, משאבות מים שעובדות על אנרגיה סולארית ומפזר חום שמעוצב בסגנון רטרו ויוכל להחזיר אתכם לימים של פעם. בבחירה של פריטי דקורציה זכרו שהפריטים הללו הולכים לשהות תחת כיפת השמיים ולהיות חשופים למזג אוויר קיצוני, כך שרמת העמידות שלהם צריכה להיות בהתאם.

ריהוט גן
הפריטים האחרונים שעליהם נדבר אלו פריטי ריהוט שנחוצים לטובת ישיבה בגינה. ספסלים, כיסאות ושולחנות הם מה שיאפשר לכם לשבת בגינה בצורה נוחה. חשוב לוודא שריהוט הגן שאתם קונים הוא כזה שיכול לעמוד בשמש הישראלית, כדי שהוא יחזיק לכם יותר מעונה אחת.

לסיכום
כדי שנוכל לנצל את הגינה שלנו בצורה המיטבית בחודשי הקיץ, כדאי להכין אותה בצורה הנכונה. קנייה של ציוד לטיפול בגינה, התאמת ריהוט גן ומערכת תאורה וכמובן ריסוס וניקוי יסודי שלה הם דברים שעכשיו זה הזמן הנכון לבצע אותם. בגרדן סטור תוכלו למצוא שלל פריטים שיעזרו לכם להכין את הגינה לקראת הקיץ ולהפוך אותה למקום המושלם להעביר בו את הקיץ.

מרכז ההזמנות הארצי זמין לכל ייעוץ ושאלה >>>

גרדן סטור בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully