וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הפכה תאורה סולארית לגינה לריהוט החוץ הנחשק ביותר?

סולאר לייט בשיתוף Smart

23.5.2024 / 10:13

עיצוב חלל גינה שהוא גם דקורטיבי וגם מזמין הוא ללא ספק בר השגה- על ידי השקעה בריהוט נוח ובתאורה סולארית מתאימה, תוכלו ליצור לעצמכם ולאורחים סביבה חיצונית נוחה ומהנה. כך תוכלו להנות מהיופי של הגינה שלכם ביום ובלילה, וגם לחסוך בחשמל

בעלי גינות רבים בארץ ובעולם מחפשים דרכים שונות לעיצוב הגינה. הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית, וישנה מטרה שתהיה נעימה לעין ונוחה לשימוש, בדיוק כמו פנים המבנה. בעלי גינות שמתכננים את גינותיהם היטב, יזכו ליהנות מגינה נעימה, שימושית, ועוד מרחב לבילוי ביתי, אך עם יתרון משמעותי של חשיפה לאור השמש ולרוחות הערב הקרירות. יתר על כן, ישיבה בגינה מטופחת ובה עצי נוי מועילה לבריאותינו כיוון שהעצים פולטים חמצן נקי ומועילים את מערכת הנשימה שלנו.

תאורת חוץ:
כידוע לכולנו, בעידן המודרני של ימינו, אנחנו כבר לא הולכים לישון בשקיעה אלא הרבה אחרי. אם נרצה שהגינה שלנו תהיה רלוונטית ומזמינה גם עבור שעות הלילה והערב, עלינו להאיר אותה. בכל הנוגע לתאורת גינה חשוב לשים לב שהתאורה תהיה מצד אחד חזקה ויעילה, ומן הצד השני נוחה לעין לא בהירה מדי. המטרה היא ליצור מעין תאורה עמומה, אפילו צהובה, כדי לקבל את האפקט הרצוי: גינה מוארת ויפה אך עם אווירת ערב ורגיעה.

נוכל להבחין כי במסעדות או גני אירועים שמאחרים בערב בחוץ, משקיעים מאד בתאורה. התאורה היא זו שיוצרת את האווירה הנינוחה, ולכן פתרונות תאורה יצירתיים מוסיפים המון לעיצוב ומושכים לקוחות.

אבל זה נורא יקר!
תאורת חוץ יכולה להיות עסק יקר. מעבר למחיר ההתחלתי, של רכישת גוף התאורה, יש צורך לשלם חשבונות חשמל נוספים ויקרים, ולהחליף את הנורות בכל עת שהן מתקלקלות.

נביא בתור דוגמה את דן ומיכל. דן ומיכל הם זוג שמעוניינים לטפח את הגינה הנחמדה שלהם. הם מתקינים גוף תאורה חשמלי המחובר לקיר ונהנים מאורו. כעבור חודשיים, הם מגלים שהנורה נשרפה ושיש צורך להחליף אותה. בתוך עומס החיים, הם לא מספיקים להגיע לזה, ובכל פעם שהם רוצים לצאת לגינה הם מסתכלים בצער על הנורה ומתגעגעים לימים בהם יכלו להנות ממנה בערבים. יום אחד, דן מחליט להתעשת להחליף נורה. כעת הם שוב יכולים לנוח בגינה, ואפילו להזמין אורחים לארוחת ערב.. אך גם כאן מתחילות לצוץ בעיות. דן, שזהיר כעת על אורך חיי הנורה, מזכיר למיכל בכל רגע לכבות את האור בחוץ. יתר על כן, הוא מנסה להימנע כמה שיותר מישיבות בחוץ. בסוף כל חודש מיכל מסתכלת על חשבון החשמל, רוטנת ברוגז ושואלת את עצמה למה בכלל הם קנו את התאורה הזו. במה היא הועילה? רק נזק היא עושה להם.

המקרה של דן ומיכל הוא מקרה קיצוני (ואולי אף מעט קומי) אך מבטא את מצבם של בעלי גינות רבים. תאורת גינה אמורה להיות רכישה חד פעמית ופשוטה. לאף אחד אין כוח שזה יהפוך לעוד מטלת בית, עם התעסקות רבה ומחיר בשמיים.

מעבר למחיר, התקנה של מנורות חוץ יכולה להיות מורכבת מבחינה טכנית. יש למצוא מקור החשמל מתאים, לחבר את גוף התאורה לשקע, לעיתים להביא כבל מאריך… אנשים רבים בעלי "ידיים שמאליות" עלולים להתייאש ולהרים ידיים בשלב זה.

מנורת עמידה סולארית 1.7 מטר, ללא צורך בתשתית חשמל. סולאר לייט,
מנורת עמידה סולארית 1.7 מטר, ללא צורך בתשתית חשמל/סולאר לייט

תאורה סולארית לגינה
תאורה סולארית לגינה היא הפתרון לכל הבעיות שהצגנו עד כה. תאורה סולארית היא תאורה המופעלת מאור השמש ולא מכוח החשמל. כלומר, במהלך היום הנורות שוכבות בגינה, סופגות את אור השמש וממירות אותה לאנרגיית אור. זהו פתרון גאוני כיוון שלנורות גינה אין שימוש במהלך היום ולכן ניתן לנצל את השעות הללו ליצירת אנרגיה ירוקה.

מבחינת המחיר הכספי, תאורה סולארית לגינה היא השקעה חד פעמית ומשתלמת. אין כל צורך להחליף את הנורות או לשלם עליהם בחשבון החשמל. השמש הטובה שלנו היא זו שמייצרת את האור.
ההתקנה של התאורה הסולארית היא נוחה גם למי שאינו בעל מקצוע. במקרים רבים צריך פשוט להניח את עמוד התאורה, הכדור או הגרילנדה (עליה נפרט בהמשך), והם לבדם יעשו את העבודה.

עוד יתרון משמעותי שלא ציינו עד כה הוא היתרון הסביבתי. זה לא סוד שכדור הארץ נמצא במצב לא מזהיר, עם חור באוזון, התחממות גלובלית, ועוד. כל שימוש, ולו הקטן ביותר, באנרגיה ירוקה (סולארית) במקום באנרגיה חשמלית היא ידידותית לסביבה ושומרת על עולמנו. בעל גינה פרטי יכול לחשוב, שהגינה הפרטית שלו לא באמת תועיל או תזיק למצב הסביבתי העולמי, אך האמת היא שאם כל בעלי הגינות בעולם, כל המסעדות, כל גני האירועים וכל הפארקים ישתמשו בתאורה סולארית, יכול להתרחש שינוי אמיתי.

גרילנדה סולארית 15 נורות להט. סולאר לייט,
גרילנדה סולארית 15 נורות להט/סולאר לייט

גרילנדה סולארית:

גרילנדה סולארית היא שרשרת נורות סולאריות המשמשת לעיצוב ותאורת הגינה. הגרילנדות מייצרות אווירה נעימה, אינטימית ואפילו רומנטית באמצעות כדוריות האור הקטנות והשרשראות שבינהם. ישנם כמה סוגים של גרילנדות, אשר כל אחד משמש למטרה אחרת.

הגרילנדות הרכות והצהבהבות מקשטות בדרך כלל בתים פרטיים או מסעדות ויוצרות אווירה נעימה ואינטימית.

לעומת זאת, ניתן להתשמש בגרילנדה צבעונית (כל כדור בצבע אחד), שעושות אווירה של מסיבת דיסקו או טכנו. גרילנדות סולאריות הן אחד מגופי התאורה הנוחים, השימושיים וגם החסכוניים.
תהנו!



למרכז ההזמנות והשירות הארצי, בקרו באתר - https://www.solarlight.co.il

סולאר לייט בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully