וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשאתם צריכים לצאת אבל עדיין לא יכולים להיכנס: מה פתרון האחסנה הטוב ביותר עבור תכולת הדירה שלכם בתקופת מעבר?

אחסון כל בשיתוף Smart

28.5.2024 / 10:44

אחסון תכולת דירה צריך להיות במקום נקי ומסודר מאוחסן בצורה נפרדת ופרטית ומתומחר לפי נפח התכולה. חברת "אחסון כל" מעניקה פתרונות אחסנה איכותיים לתכולות של דירות, ריהוט, ציוד ומכשירים וכל סוג של חפצים הזקוקים לאחסנה

תקופת ה"בין לבין" של מעברי הדירה היא נחלתם של משפחות וזוגות רבים, בדרכם לבית החדש. לפעמים זה תאריך היציאה מהדירה הקודמת שלא הסתדר טוב, לפעמים הדירה החדשה שעדיין לא מוכנה, ולפעמים זו סיבה אחרת ששיבשה את התוכניות ועכשיו מצריכה פתרון לאחסון זמני של המיטות, הרהיטים ושאר הציוד בזמן שאתם והילדים מבלים את החודשים הקרובים אצל סבא וסבתא או במגורים זמניים.
מה אפשר לעשות במצב כזה?

הפתרון הפשוט ביותר הוא אחסון התכולה: לשכור מחסן קרוב לאזור מגוריכם ולבצע הובלה של התכולה אל המחסן, כך שתשהה שם בבטחה. אתם מבלים את תקופת המעבר בראש שקט, וכשיגיע היום המיוחל חברת ההובלות תבצע העברה נוספת של התכולה אל הבית החדש.

אורזים חבילות למעבר דירה. ShutterStock
אורזים חבילות למעבר דירה/ShutterStock

איך תדעו שבחרתם במחסן טוב ובטוח לתכולת הבית שלכם?

חברת "אחסון כל" מעניקה פתרונות אחסנה איכותיים לתכולות של דירות, ריהוט, ציוד ומכשירים וכל סוג של חפצים הזקוקים לאחסנה. לחברה מחסנים במספר מוקדים ברחבי הארץ ואינספור לקוחות מרוצים שנהנים משקט נפשי בידיעה שהציוד שלהם בידיים טובות. הנה היתרונות החזקים שמעניקה חברת אחסון כל ללקוחותיה:

הכי בטוח - הכי מוגן
חברת אחסון כל שמה לה למטרה להיות המובילה בתחומה ברמת האבטחה וההגנה על הציוד שלכם.
החברה דואגת לאבטחה קפדנית על המחסנים 24/7, כשכל לקוח מקבל מפתח פרטי למחסן משלו. מבני האחסון בנויים בטון ומוגנים מפני כל אפשרות של פריצה או גניבה, ומתחם המחסנים נמצאת תחת שמירה מתמידה.

אם גם לכם יש ציוד בעל ערך רב המיועד לאחסנה לתקופה זו - חברת אחסון כל תאפשר לכם להיות רגועים בידיעה שהחפצים היקרים לכם נמצאים במקום המוגן ביותר.

קרוב לבית
לא כיף ליסוע שעות בדרכים רק כדי להגיע למחסן ולהוציא ממנו משהו.. לחברת אחסון כל מתחמי אחסנה בשלושה מוקדים שונים באזור המרכז, השפלה והדרום:

גרים באזור תל אביב והמרכז? מתחם אחסון-כל שבראשון לציון יכול להיות הפתרון הנוח עבורכם. במחסנים שבראשון לציון תוכלו לאחסן תכולת דירות בחדרים פרטיים בגדלים שונים, לשמור חפצים אישיים או יקרי ערך בתאים קטנטנים במחירים זולים, או ליהנות משטח אחסון בגודל גמיש לאחסון מלאי, סחורה, וציוד לעסקים.

עוד סניף של החברה נמצא באזור התעשייה כנות של חברת אחסון כל רק ממוקם במרחק של 10 דקות בלבד מנמל אשדוד ומשרת את תושבי השפלה והדרום. קרבתו של הסניף לנמל אשדוד מתאימה במיוחד ללקוחות המגיעים דרך הים ומביאים את תכולתם במכולה.

סניף נוסף של החברה ממוקם בלוד - במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד מנתב"ג. בסניף
מתקן אחסנה גדול המיועד בעיקר ללקוחות העסקיים, אפשרות פריקה עם רמפה, מחסנים רבים, אנשי צוות ומידוף, וכן אפשרויות אחסנה שונות המתאימות לכל סוגי הסחורה, הציוד והמלאי.

כשהתכולה של הדירה שלכם נמצאת במרחק של פחות משעת נסיעה, אתם רגועים יותר ויודעים שבכל מקרה שבו תצטרכו להגיע למחסן כדי להוציא דבר מה - תוכלו לעשות זאת בקלות.

מוניטין שמדבר בעד עצמו
זה לא במקרה שלחברה מאות לקוחות מרוצים ברחבי הארץ. חברת אחסון כל דואגת להעניק את השירות הטוב ביותר עבור לקוחותיה, ובעלת וותק וניסיון של שנים בתחום האחסנה. לחברה מוניטין של איכות ושירות וכמובן רמה גבוהה של אבטחה ושמירה מוקפדת על המחסנים.

אם גם אתם שואלים את עצמכם איך בוחרים מחסן - מוניטין לא ניתן לזייף.

תנאי אחסנה מוקפדים
לאחסנה של ציוד ותכולה במקומות שלא מקפידים על תנאי אחסנה מעולים יכולים להיות מחירים: ריהוט שניזוק עקב רטיבות, מכשירים שיצאו משימוש עקב הערמה של ציוד כבר, תנאי לחות או חום שלא היטיבו עם התכולה ומקרים נוספים.

חברת אחסון כל מקפידה שתנאי האחסון של התכולה של הלקוחות יהיו ברמה הכי טובה שיש: מחסנים בנויים בטון, מערכות אוורור במתחם, מניעה של כל אפשרות להיווצרות רטיבות או חדירת מים והגנה מפני נזקי מזג אוויר.

השירות אומר הכל
מה בנוגע לשירות הלקוחות?
חברת אחסון כל רואה לנגד עיניה את החוויה הטובה ביותר ללקוח כערך עליון ומקפידה לגייס אנשי צוות אדיבים, עם מתן מענה מהיר ואיכותי לכל בקשה, שאלה או בעיה. החברה ערוכה גם למקרים בלתי צפויים וללקוחות ניתנים זמנים נוחים ורבים במהלך היממה לגישה למחסן בהתאם לשעות שנוח להם.

איחסון במתקן אחסנה. ShutterStock
איחסון במתקן אחסנה/ShutterStock

והמחיר?
מחירי האחסנה נקבעים בהתאם לגודל המחסן שמושכר ומשולמים מידי חודש, כך שניתן להאריך את זמן השהות במחסן ואין צורך להתחייב מראש לתקופה כלשהי! ברגע שלקוח מעוניין לסיים ולהוציא את תכולת הדירה מהמחסן הוא רק צריך ליצור קשר ולבצע הובלה ללא כל עיכוב ובלי לשלם שקל אחד יותר מעבר לתקופה שבה שהה הציוד באחסנה.

הפרטיות זה כל ההבדל
ההחברה עובדת בשיטה של השכרת מחסנים - חדרי אחסנה אישיים לכל לקוח ולקוח! כך, שכל לקוח שמאחסן את חפציו במתחם ש אחסון כל מקבל מפתח אישי לחדר האחסון שלו ויכול להגיע, להוציא דברים מחדר האחסון או להכניס נוספים בשעות גישה רבות במהלך היום.

***
אם גם אתם לקראת תקופת ביניים של מעבר דירה ושוקלים את פתרונות האחסנה האפשריים לכם, תוכלו ליצור איתנו קשר ולשאול אותנו כל מה שאתם רוצים לדעת עוד על המחסנים שלנו.
תקופת המעבר עד הכניסה לדירה החדשה יכולה להיות מאתגרת משלל גורמים, והידיעה שתכולת הבית שלכם, המיטות, הרהיטים, המכשירים והחפצים השונים נמצאים במקום הטוב ביותר ובמחיר נוח ואפשרי - מעניקה לכם רוגע וראש שקט.

חברת אחסון כל דואגת למתן מענה גם בתחום האחריות ונותנת כיסוי ביטוחי מחברת ביטוח אמינה עבור כלל חדרי האחסנה.

רוצים לשמוע עוד? צרו איתנו קשר שיהיה מעבר נעים!

אחסון כל בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully