וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יועצי אירועים בחברת מגשי אירוח

דליס בשיתוף Smart

29.5.2024 / 17:39

יועצי אירועים בחברת מגשי אירוח הם גורם מפתח ומכריע בהבטחת הצלחתו של האירוע שלכם. בעלת ניסיון רב ויכולות ארגון וניהול ברמה גבוהה, יועצת האירועים מלווה אתכם צעד אחר צעד לאורך כל התהליך, ממקסמת את החוויה ומביאה אתכם למימוש מלא של החלום שלכם לאירוע מושלם

מגש אירוח. דליס,
מגש אירוח/דליס

אירועים משמחים וחגיגיים הם חלק בלתי נפרד מחיינו - חתונות, בריתות, יום הולדת, אירועי חברה וכנסים עסקיים. אך לצד התרגשות והצפייה לחוויה מרגשת ומיוחדת שלא תשכח בקלות, קיים גם המון לחץ וסטרס בארגון האירוע המושלם ובתכנון אירוע שישאיר רושם וטעם של עוד על כל המוזמנים.

אם בעבר, כשהיה מדובר על חברות קייטרינג אשר מציעים מגשי אירוח, כל מה שהיה צריך לעשות הלקוח זה לבחור את המגשים שנראים לו מתאימים, היום הרבה יותר אנשים מבינים כי יש משמעות עמוקה לבחירה הנכונה, לסידור של המגשים וההתאמה של מגשי האירוח לאותו האירוע.

לכן, חברת קייטרינג כמו דליס, המתמחה במגשי אירוח, משלבת גם יועצי אירועים מקצועית אשר עוזרת לכם לבצע את תהליך הבחירה בצורה הרבה יותר טובה ומשדרגת משמעותית את האירוע ואת החוויה של האורחים שלכם.

יועצי האירועים בחברת מגשי אירוח הוא גורם מפתח ומכריע בהבטחת הצלחתו של האירוע שלכם. בעלת ניסיון רב ויכולות ארגון וניהול ברמה גבוהה, יועצת האירועים מלווה אתכם צעד אחר צעד לאורך כל התהליך, ממקסמת את החוויה ומביאה אתכם למימוש מלא של החלום שלכם לאירוע מושלם.

עבודה עם יועצת אירועים לקראת האירוע
תהליך העבודה עם יועצת אירועים בחברת דליס מתחיל בפגישה ראשונית, בה יועצת האירועים מכירה אתכם ואת הדרישות והציפיות שלכם מהאירוע. היא תבין את הסגנון והקונספט שאתם שואפים להגיע אליו ותעזור לכם להגיע גם אל פרטים שעליהם אולי לא חשבתם אך יכולים להשפיע מאוד על האירוע שלכם.

לאחר מכן, יועצת האירועים תגבש עבורכם תוכנית עבודה מסודרת הכוללת לוח זמנים, מיפוי צרכים, בניית תקציב מדויק ובחירת מגשי האירוח הנכונים והמתאימים ביותר לאירוע שלכם. בין השאר, יועצת האירועים יכולה לסייע לכם בבחירת מקום מתאים לסידור המגשים בלוקיישן, התאמת חבילת הקייטרינג, עיצוב האירוע ותכנון התפריט בהתאם לאופי האירוע והעדפותיכם האישיות.

תפקידה של יועצת אירועים ביום האירוע
הרגע הגדול הגיע - יום האירוע!
בזכות הליווי המסור של יועצת האירועים לאורך כל הדרך, אתם יכולים להיות רגועים שהכל יתבצע בצורה הטובה ביותר מהבחינה הקולינרית ומגשי האירוח שלכם יגיעו בזמן ובדיוק כפי שאתם מצפים לו.
יועצת האירועים תיצור אתכם קשר ביום האירוע עוד לפני ההגעה כדי לוודא אם יש שינויים של הרגע האחרון, ובין היתר גם כדאי להרגיע אתכם שתהיו בטוחים שהכל מתנהל כמתוכנן. היא תדריך את הצוות בשטח, תיצור לוגיסטיקה נכונה של הגעה וחלוקת המשימות ותעמוד לרשותכם לאורך כל האירוע על מנת לוודא שהכל עובד כשורה, המגשים מתחלפים ברגע שהם מתרוקנים ובופה מגשי האירוח נראה נעים ומושך לעין לאורך כל האירוע שלכם.

מה עושה יועצת האירועים לאחר האירוע?

מגש אירוח. דליס,
מגש אירוח/דליס

עם סיום האירוע, תפקידה של יועצת האירועים לא מסתיים.

בשלב הראשון, היא דואגת לכך שהאירוע יסתיים בטעם טוב ובצורה נכונה - מפינוי מגשי האירוע והכלים של חברת הקייטרינג ועד אחרון האורחים שעוזב את המקום בחיוך רחב.

לאחר מכן, וזהו שלב חשוב במיוחד, יועצת האירועים תבקש ממכם משוב על השירות שקיבלתם ממנה, על מגשי האירוח עצמם ועל האירוע באופן כללי, כי למרות שאנחנו תמיד נותנים את השירות הטוב ביותר, חשוב לנו לאורך כל הדרך ללמוד ולשפר אפילו עוד יותר!

לסיכום, יועצת אירועים של חברת מגשי אירוח היא זו שדואגת שהאירוע שלכם יתנהל בצורה הטובה ביותר מהבחינה הקולינרית. בזכות מקצועיותה, ניסיונה, יכולות הארגון והתכנון הבלתי מתפשרות שלה ויחסי האנוש המעולים, היא הופכת את החלום שלכם למציאות ומקלה מאוד על תכנון האירוע.

צפו בהמלצות על דליס >>

דליס בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully