וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקרים בדקו האם יש קשר בין מראה יפה ובריא לבין התחושה הכללית?

Gilverdi בשיתוף Smart

30.5.2024 / 11:00

מחקרים מוכיחים כי כשאנחנו נראים טוב, זה מתורגם להרגשה טובה, עלייה במצב הרוח וחיזוק הביטחון העצמי. אייג'לס הוא תוסף תזונה חדשני וייחודי מעולמות הרפואה המשלימה לנשים המעוניינות לטפח מראה חיוני ורענן ולהרגיש הרבה יותר טוב עם עצמן בכל גיל

מחקרים רבים שנעשו בקרב אוכלוסיות שונות הראו קשר ישיר בין מראה יפה ובריא לבין תחושה רגשית מרוממת. המחקרים מצביעים על כך שאנשים השומרים על אורח חיים בריא, כולל טיפוח עור נכון, פעילות גופנית סדירה ותזונה מאוזנת, חווים השקפה חיובית יותר על החיים לרוב והביטחון העצמי שלהם גבוה גם כן.

אין זה משנה במי מדובר, נשים או גברים, בכל גיל כולם רוצים להיות מאושרים, להרגיש טוב עם עצמם ולקבל פידבק חיובי מהסביבה. אך מה לעשות וככל שמתבגרים עור הגוף והפנים כבר אינו מתוח ויפה כפי שהיה בשנות העשרים.

אייג'לס תוסף תזונה חדשני מבית Gilverdi. Gilverdi,
אייג'לס תוסף תזונה חדשני מבית Gilverdi/Gilverdi

תחושה פנימית של אושר מסייעת לשמירה על עור בריא

עם השנים אנחנו עוברים שינויים שונים המשפיעים על נראות העור ,המרקם שלו, על הגמישות והמראה הכללי. בין היתר בגלל ירידה בייצור קולגן, שהוא חלבון המעניק לעור את המוצקות והחוזק שלו, דבר שמוביל להתפתחות של קמטים ולרפיון העור. בנוסף, השכבה החיצונית של העור (אפידרמיס) והשכבה הבסיסית (דרמיס) מתדלדלות גם הן ככל שמתבגרים. כך העור מקבל מראה שקוף ושביר יותר, והוא נוטה להתייבש. אם כל זה לא מספיק אז גם ישנה תחלופה איטית יותר של התאים בגוף. התוצאה ברורה, עור מחוספס ועמום.

לכן לשמחה ולאופטימיות יש תפקיד מכריע בשמירה על מראה צעיר, במיוחד בתקופות לחוצות כפי שאנו עוברים בימים אלה. רגשות חיוביים כמו שמחה ואופטימיות יכולים להפחית את סימני ההזדקנות הפיזיים, כגון קמטים ועייפות. מה גם שהאופטימית מסייעת להתרכז בפעילויות חיוביות כמו פעילות גופנית, תזונה מאוזנת וטיפול עצמי נכון. השילוב של כולם ביחד לא רק משפרים את מצב הרוח, אלא מעצימים את החוסן הנפשי שיש לו השפעה ישירה גם על העור שלנו, הם שומרים עליו שיהיה חיוני.

אילוסטרציה. ShutterStock
תחושה פנימית של אושר מסייעת לשמירה על עור בריא/ShutterStock

"מהו יופי? היכולת להעניק לך הנאה"

מה עושים? את החלל שנוצר בעקבות הבלאי הטבעי מנסה למלא שוק תוספי התזונה המציע כיום מאות סוגי תוספים של חברות ומותגים שונים. על כך נפרט מיד, אך עוד קודם לכן. כדי להילחם בתופעות הללו ואחרות, נשים רבות עושות את דרכן אל עבר מכוני יופי וקוסמטיקאיות, כדי לעבור טיפולים כאלה ואחרים בניסיון להצעיר את העור.

בכל זאת, ליופי החיצוני יש השפעה עצומה על התחושה הפנימית שלנו, זה טבעי ואף מוכח. מחקרים רבים בתחום הפסיכולוגיה חקרו את המושג קוגניציה סגורה, ומצאו כי מה שאנחנו לובשים ואיך שנראים משפיע על תפיסת העצמי, עד כדי כך שזה יכול לשנות את ההרגשה שלנו ואפילו את האופן שבו אנו חושבים.

אבל עם כל הכבוד למכשירים השונים שניתן למצוא במכוני יופי, בסופו של דבר הגוף הוא זה שקובע את הנראות. טיפוח נכון ואמתי מתחיל מבפנים ,כי עם כל הכבוד לקרמים, סרומים ופילינג, הם אינם מעניקים מענה שלם לטיפוח אם לא נקבל את כל הרכיבים התזונתיים שהגוף שלנו זקוק להם.
יש גם מי שמעדיפות לפנות אל התערבות כירורגית פולשנית, דוגמת זריקות כאלה ואחרות, אך בואו נודה על האמת. זהו פתרון כואב, יקר והמראה שמשיגים עשוי לפגוע במראה טבעי.

אייג'לס - היופי שבטבע

אפשרות נוספת ומשתלמת הרבה יותר היא האפשרות להיעזר בתוספת לשגרת הטיפוח דרך תוספי תזונה, תוסף תזונה אייג'לס, מבית חברת Gilverdi המתמחה בפיתוח תוספי תזונה ייחודיים וחדשניים המבוססים על תמציות צמחים, שמנים, ויטמינים ומינרלים.

בשונה מתוספים רבים אחרים, זה של אייג'לס מכיל בתוכו 2 פורמולות עוצמתיות במיוחד בקופסא. אחת מכילה מכילה קולוגן, חומצה היאלורונית וויטמינים חיוניים, והשנייה מכילה חומצה אלפא ליפואית ותמציות צמחים המשמשים מאות שנים ברפואת הצמחים המסורתית כנוגדי חמצון עוצמתיים ולתמיכה באדם בהסתגלות למצבים שונים של מתח בחיים. אילו צמחים? בין היתר מדובר בגוטו קולה , בעלי מרווה ועוד

הקסם של גוטו קולה ועלי המרווה

גוטו קולה צמח מרפא הידוע כבר שנים רבות ברפואה המסורתית ביתרונות הבריאותיים הרבים שלו בנוגע לבריאות העור. הוא מכיל בתוכו רמות גבוהות של נוגדי חמצון ואלה מסייעים לעור להתמודד עם סימני ההזדקנות הטבעיים כמו קמטים וקמטוטים, עור רגיש, מגורה ואדמומי, זאת בזכות התכונות האנטי דלקתיות שלו.

הגוטו קולה ידוע בשימושים נוספים במסורות הרפואיות השונות כתומך בהפחתת מצבי מתח, כמשפר את זרימת הדם וממריץ את ייצור הקולגן, וכן, למצבים של פצעים וצלקות. וזה לא הכל. גוטו קולה מסייע גם בשמירה על הלחות של העור, כך שמדובר באחד הצמחים הבולטים שניתן להיעזר בהם בשמירה על עור הפנים והגוף.

סביר להניח כי ההימצאות של עלי מרווה בתוך התוסף יכול להישמע לכן מוזר. הרי ידוע כי לעלי מרווה יש את היכולת להוסיף עומק לטעמים במאכלים שונים, אך תתפלאו לגלות כי עלי המרווה בעלת היסטוריה רבת שנים של שימושים רפואיים עממיים שונים להרגעת , לנראות העור ושמירה על בריאותו. למעשה לעלי מרווה יש תפקיד גם בתחום טיפוח העור וגם בתחום הנוגע לבריאות הנפש שהולכים יד ביד. מצד אחד העלים עשירים בנוגדי חמצון לכן הם מסייעים במאבק ברדיקלים חופשיים הפוגעים בעור, כך שמפחיתים דלקות ומונעים את הזדקנות העור. לעלי המרווה תכונות אנטימיקרוביאליות ובשימוש במצבי אקנה ובבעיות עור אחרות. מצד שני עלי מרווה ידועים גם בעולמות הרפואה המסורתית בתכונותיה להשפעה בהפחתת מתח, הרגעה, תמיכה במצבי עומס רגשי ושיפור מצב רוח הנפשי.

הקשר בין המראה האישי לתחושה הפנימית הוא עמוק. מראה חיובי מגביר את ההערכה העצמית והביטחון האישי, אלה עוזרים לנו לשמוח ולהיות מאושרים.

אייג'לס - זה הזמן שלך לנסות

עכשיו קחו בחשבון כי לא מדובר רק בצמח אחד אלא ב- 12 צמחים גם יחד בפורמולה אחת לצד פורמולה נוספת המכילה קולוגן , חומצה היאלורונית וויטמינים חיוניים.

השילוב הייחודי בין שתי הפורמולות מכיל את כל הטוב מעולמות הוולנס (wellness) של הרפואה המשלימה לתמיכה אנטי-אייג'ינג: מוצר ייחודי ואיכותי לטיפוח מראה רענן וצעיר כדי שתרגישו אייג'לס.
זו הסיבה מדוע חלק גדול מהנשים שהחלו לעשות שימוש באייג'לס העידו על שינוי לטובה בכל הנוגע למראה, ולא פחות חשוב, זה השפיע בצורה ניכרת גם על ההרגשה שלהן במהלך היום בהתמודדות עם אתגרי היום יום , המתח והעומס הנפשי.

אם את מסתכלת על עצמך בראי ומנסה לטשטש את סימני הגיל אם נמאס לך לבזבז שעות ארוכות, או הוצאה הכספית של זריקות שלא הביאה למראה הטבעי שאת חולמת ומתגעגעת אליו, שמירה על אורח חיים בריא והשלמת חוסרים עם תוסף תזונה תסייע לך להרגיש במיטבך, כי היופי מתחיל מבפנים.

אייג'לס תוסף תזונה חדשני מבית Gilverdi

לטיפוח היומי שלך, לחצי על הקישור.
לפרטים נוספים, מוזמנת לשלוח הודעת וואטסאפ

* המוצר הינו תוסף תזונה ואינו תרופה ולא נועד לאבחן, לטפל, לרפא או למנוע מחלה כלשהי. מידע זה אינו מהווה ייעוץ מקצועי רפואי ואין להסתמך עליו ככזה.

Gilverdi בשיתוף Smart
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully