וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ד.מ. בוני ישראל מעמידים תו תקן חדש לענף הנדל"ן

א.ד.מ. בוני ישראל בשיתוף Smart

30.5.2024 / 11:15

דווקא במציאות המורכבת של היום כאשר ישנו סימן שאלה סביב הנעשה בעולם הנדל"ן, חברת א.ד.מ. בוני ישראל מפלסת את דרכה כלפי מעלה. היא עושה זאת בזכות יציבות כלכלית, אנשי מקצוע מנוסים, יצירתיות מרשימה וחזון המעניקים שקט וביטחון לדיירים שלה

אם תשוחחו עם יזמי נדל"ן וחברות קבלן, תגלו כי רבים מהם יגידו לכם כי נכון להיום הם מעדיפים לשבת על הגדר. לסיים עד כמה שניתן פרויקטים קיימים, אך הם כבר אינם ממהרים לצאת לדרך ולהתחייב על פרויקטים חדשים.

אי אפשר שלא להבין אותם. המציאות הביטחונית, המשבר הכלכלי ולא מעט קשיים הנוגעים לתחום הנדל"ן ממשיכים לגרום למטוטלת לנוע בסערה מצד לצד. אך כיצד זה כי דווקא בתקופה בה חוסר הוודאות משחק תפקיד מרכזי, אצל חברת א.ד.מ בוני ישראל העסקים מתנהלים כרגיל?

בדיקה מעמיקה של החברה העוסקת בייזום ומתמחה בניהול ובנייה של פרויקטים בתחום הנדל"ן למגורים ולמסחר, לא משאירה מקום לספק. ב- א.ד.מ בוני ישראל פועלים מתוך תחושת זכות ועושים זאת בענווה. שום פרט לא נעלם מעיניהם, והם מביאים לכדי ביצוע את מקסימום היכולות ומוציאים מאה אחוז מכל פרויקט אותו הם קידמו ובונים לרווחת הדיירים.

נדל"ן עושים עם אנשים לא עם קירות מבטון

בעלי החברה הם אמיר אלעזרא, רואה חשבון וכלכלן. דוד בן שלום, מהנדס בניין ומנהל פרויקטים, ויוסי אלעזרא, בעל ניסיון של כ- 30 שנה בעולם הנדל"ן בישראל, והבידול המרכזי של א.ד.מ בוני ישראל הינו בעובדה שהחברה פועלת תחת שני כובעים. היא החברה היזמית וגם מי שאחראית ומבצעת את עבודות הבנייה בשטח. השילוב הזה מבטיח התאמה מושלמת בין תכנון הפרויקט לביצוע ושליטה מלאה בכל שלב, מהפרט הקטן ביותר ועד לתוצר המוגמר באיכות ללא שום פשרות.

שלושת בעלי החברה מעורבים בכל התהליכים במעגל החיים של פרויקט אותו הם מבצעים. החל משלב איתור ורכישת הקרקע האידאלית, השבחתה על ידי העמקה ומיצוי תהליכי התכנון והרישוי מול הוועדות השונות, שלב הבנייה בשטח ולבסוף פרסום ושיווק הפרויקט עצמו. אולם מבחינתם לא הכל קם ונופל על שטח האדמה, חומרי בנייה וקירות, כפי שמספר אמיר אלעזרא: "אנשים הם הבסיס להכל - החל בהרמוניה בינינו כשותפים, דרך העובדים שלנו שהם משפחה, וכלה במחויבות הבלתי מתפשרת שלנו כלפי רוכשי הדירות בפרויקט. אותם רוכשי דירות ששמו בנו את מבטחם וכספם כך שיקבלו את דירת חלומותיהם עם רמת הגימור הטובה ביותר, תוך דאגה אישית שלנו ותשומת לב לפרטים הקטנים כאילו זה ביתנו שלנו".

אמיר אלעזרא. יח"צ,
אמיר אלעזרא/יח"צ

איתור סיכונים וכשלים

בשנים האחרונות הריבית במשק זינקה מספר פעמים, והמציאות הביטחונית הובילה לכך כי ישנו מחסור עצום בפועלי בניין פלסטינים. לכן ראינו כיצד לא מעט יזמים וחברות קבלן נקלעו לחובות עצומים, כאשר גם חברות בנייה ציבוריות הציגו נתונים מדאיגים. הכל תוצאה של מינוף גבוה ולא מעט הימורים מבלי לקחת בחשבון כי דברים יכולים להשתנות.

"אחד הכלים החשובים ביותר ליזם הוא לאתר סיכונים וכשלים בשוק בו אתה פועל מבעוד מועד, להיערך אליהם וכפועל יוצא לצלוח אותם. אם ניקח כדוגמה את הפועלים הפלסטינים - ידוע הרי שבכל פעם שיש מצב בטחוני רגיש כמו אינתיפאדות, מלחמות וכו', זרימת הפועלים מצטמצמת ואף נפסקת לחלוטין.

אנחנו בתור חברה לא רצינו להיות חשופים לסיכון כזה, שבמצבי קיצון יכול לגרום לחברות לפשוט רגל. לכן הקמנו מבעוד מועד תאגיד עובדים זרים עם עובדים מאירופה ואסיה כך שאנו לא תלויים במצב הביטחוני בכל הנוגע להעסקת עובדים. כמו כן, הקמנו חברת ביצוע שמבצעת את העבודות בפועל כך שאנחנו לא תלויים בחברות אחרות על מנת לבצע את הבנייה. הפעולות האלו הם ביטוי למצב התודעתי הקבוע שיש לנו בחברה - איתור הזדמנויות המבוססות על החוזקות שלנו וזיהוי וניהול סיכונים ומניעת התממשותם", אמיר אלעזרא הסביר כיצד ב- א.ד.מ בוני ישראל חושבים כל הזמן מספר צעדים קדימה.

"היסטוריה לא כותבים, היסטוריה עושים"

יוסי אלעזרא. יח"צ,
יוסי אלעזרא/יח"צ

דוד בן גוריון אמר פעם כי היסטוריה לא כותבים, היסטוריה עושים. נאה דורש נאה מקיים, ובן גוריון בחר להתגורר בשנותיו האחרונות בשדה בוקר על למנת להפריח את השממה. יוסי אלעזרא הדמות המנוסה והוותיקה בחברה מספר כי מאז ומתמיד גם בו בער הרצון להקים ולבנות דירות ברי השגה על אדמת ארץ ישראל. לכן בין יתר חברת א.ד.מ בוני ישראל חרטה על דגלה לחדש את ערי הפריפריה ולספק דיור מודרני ברמה הגבוהה ביותר במחירים נוחים, ובימים אלה היא בונה פרויקטים מרשימים בערים אשקלון וקריית גת. החזון של החברה מבוסס על ערכי ליבה שהשותפים גאים להכריז עליהם ולעמוד מאחוריהם.

"כשאנחנו יוצאים לדרך עם פרויקט, לנגד עינינו עומדים שני קווים מנחים. יש מי שיגידו כי הם סותרים אחד את השני, אך אנחנו מוכיחים אחרת - איכות ללא פשרות ומחירים הוגנים. מצד אחד, אנחנו חברה שמנוהלת על ידי אנשים צעירים שחיים את המתרחש בעולם ומבינים שדירה היא כבר הרבה מעבר לארבע קירות. בהתאם אנחנו נותנים את הדגש על סטנדרט בנייה שאין שני לו הכולל מפרט עשיר ומגוון שתואם למאפיינים ולטרנדים העכשוויים. מצד שני, רכישת דירה היא ההוצאה המרכזית של משקי הבית כיום. משפחות משקיעות את מלוא הונם ומרצם לרכישת דירה ואנו מחויבים להגשים להם את החלום על הצד הטוב ביותר ולא פחות חשוב במחיר הטוב ביותר", דוד בן שלום הוסיף וסיפר על תפיסת העולם של א.ד.מ בוני ישראל.

דוד בן שלום. יח"צ,
דוד בן שלום/יח"צ

איכות ושמירה על איכות הסביבה הולכים יד ביד

בעוד ששיטות הבנייה הנפוצות בישראל מתחלקות לשלושה: קונבנציונאלי, טרומי והשיטה המתועשת, צריך לזכור כי לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות משלה.

ב- א.ד.מ בוני ישראל ישנו צוות מהנדסים מיומן שיודע כיצד לבחור את השיטה שהכי מתאימה לכל פרויקט בנפרד, תוך שמירה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר ומתן דגש לבנייה ירוקה ואיכותית לסביבה. על כך אמיר אלעזרא סיפר: "אנחנו חברה שדוגלת בקדמה טכנולוגית, ואנו משלבים זאת בפרויקטים שלנו היכן שרק ניתן. בד בבד, איננו מקיימים קדמה לשם הקדמה אלא על מנת לייעל ולשפר תהליכים. אנחנו מאמינים שהשימוש בטכנולוגיה בעולם הנדל"ן מביאה לסטנדרט בנייה גבוה ובטיחותי יותר תוך עמידה ואף קיצור לוחות הזמנים של הפרויקט.

לכן בכל הפרויקטים שלנו אנחנו נותנים את הדגש ושואפים לשמירה מקסימלית גם בכל הנוגע לאיכות הסביבה. החל מתכנון ריאות ירוקות בפרויקט, שימוש באביזרים חוסכי מים ואנרגיה בעלי תו תקן של בניה ירוקה ואף בתכנון ובניית הבניין בצורה כזו שבמהלך היום יכנס אור יום רב לבניין, כך שלא יהיה צורך להדליק תאורה מלאכותית באמצע היום.

לנושא חשיבות אישית עבורי שכן עוד משאני זוכר את עצמי תמיד הייתה לנו בבית פינה לבקבוקים וסוללות למחזור ואם בטעות הייתי זורק בקבוק לפח הרגיל הייתי מקבל הרצאה מאימא שלי שתמיד האמינה שמעשה של פרט בודד יכול לחולל שינוי גדול בעולם".

א.ד.מ בוני ישראל - יצירת קשר

דוד בן שלום מסכם על הדרך בה הם הקימו את א.ד.מ בוני ישראל: "החברה שלנו מורכבת משותפים שעברו כברת דרך והינם בעלי מקצוע בכל תחומי הבנייה שאותם חברת בנייה צריכה להכיל. ממהנדסי תכנון וביצוע ועד אנשי כלכלה ופיננסים. את תחילת דרכנו סללנו בלימודי הנדסה, כלכלה וראיית חשבון, כל אחד בתחומו. לאחר שהפכנו למהנדסים, כלכלנים ואנשי ביצוע, ולאחר שניהלנו פרויקטים מורכבים בהצלחה רבה, הרגשנו מוכנים מבחינת הידע והניסיון. אז החלטנו לצאת לדרך עצמאית ולסלול את הדרך לעולם היזמות, תוך כדי התקדמות בשלבים נכונים ובטוחים".

כך בחברת א.ד.מ בוני ישראל פיתחו מודל מוכח שחתום על הצלחות גדולות, ולמעשה הם יצרו תו תקן חדש לענף. מדובר תהליך המתחיל בבחינה מעמיקה ובסריקה מדוקדקת של כל פרויקט אותו הם מבצעים וביצוע ללא שום דופי בשטח. דבר המקנה לדיירים שקט נפשי ובסופו של הדרך כניסה חלקה ונעימה אל בית חלומותיהם.

לפרטים נוספים אודות הפרויקטים של א.ד.מ בוני ישראל, חייגו: 08-6115511
למעבר לאתר החברה לחצו כאן

א.ד.מ. בוני ישראל בשיתוף Smart
  • עוד באותו נושא:
  • בנייה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully