וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגשנו את היוזם של קבוצת הרכישה לגנרטורים ושאלנו את השאלות הקשות

ארגון אר''י - אזרחים רוכשים יחד בשיתוף Smart

16.6.2024 / 14:56

נתיב אורן, יזם בן 28 מכפר יונה, הקים קבוצת רכישה לגנרטורים ומצליח לספק הנחות משמעותיות לצרכנים

בימים של אי ודאות ביטחונית, פתרונות חירום כמו גנרטורים הופכים להיות קריטיים ביותר. במיוחד בתקופות של לחימה, כאשר יש סיכון גבוה להפסקות חשמל ממושכות. הפעם, אנחנו מביאים לכם עם נתיב אורן, יזם בן 28 מכפר יונה, שהקים קבוצת רכישה לגנרטורים ומצליח לספק הנחות משמעותיות לצרכנים, נתיב והארגון שלו כבר גייסו מעל ל3 מיליון שקלים ב48 השעות הראשונות של הפרוייקט
נתיב, בעל קריירה צבאית עשירה ביחידת מודיעין סודית וניסיון רב ביבוא, מספר איך התחיל את היוזמה המעניינת הזו. "הרעיון נולד מתוך תחושת שליחות ורצון לעזור," הוא מספר. "במהלך המלחמה, הבנתי עד כמה הציבור זקוק לגנרטורים וניסיתי למצוא דרך להוזיל עלויות בצורה משמעותית."

איך הכל התחיל?

נתיב מתאר את הרגעים הראשונים: "עם תחילת המלחמה, קיבלתי פניות רבות מאנשים שביקשו עזרה בהשגת גנרטורים במחיר סביר. כשבדקתי את המחירים בשוק, הופתעתי לגלות עד כמה הם גבוהים. החלטתי לקחת יוזמה ולהקים קבוצת רכישה. המטרה הייתה ברורה - לספק גנרטורים איכותיים במחיר מוזל."

איך זה הגיוני שאתם מצליחים להציע הנחה של 70%? זה מריח קצת לא טוב

נתיב מסביר את השיטה: "הרעיון המרכזי הוא רכישה קבוצתית. כשאנחנו מזמינים כמות גדולה של גנרטורים יחד, אנחנו מקבלים הנחות משמעותיות מהספקים. בנוסף, אנחנו עובדים ישירות עם היצרנים, מה שמאפשר לנו לחסוך בעלויות התיווך. היום יבואנים גוזרים מעל 80% רווח ביבוא של גנרטורים, השוק הזה נשלט על ידי מונופולים."

מהו תהליך ההצטרפות לקבוצה? האם צריך לשלם מראש?

"ההשתתפות בקבוצת הרכישה דורשת תשלום מראש," מציין נתיב. "אין מה לעשות, כדי שנוכל להיות בעמדת כוח אל מול המפעלים אנחנו חייבים לדעת את כמות ההזמנות הסופית. התשלום המראשי מבטיח את המקום בקבוצה ואת ההנחה שאנחנו מבטיחים על הגנרטורים."

האם ישנן ביקורות מלקוחות שכבר הצטרפו?

נתיב מראה שיש ביקורות רבות מלקוחות מרוצים. "בפרויקטים הקודמים שלנו השתתפו מעל 10,000 אנשים עד עכשיו. קיבלנו פידבקים חיוביים מאוד מלקוחות שהצטרפו לקבוצה ורכשו. הביקורות מדברות בעד עצמן."

תחנת כוח. pexels,
תחנת כוח/pexels

תהליך העבודה והלוגיסטיקה

אורן מספר על המורכבות הלוגיסטית שמאחורי הקלעים: "תהליך הרכישה הקבוצתית דורש תכנון מדוקדק ועבודה משותפת עם ספקים ויצרנים. אנחנו מתאמים את כל הפרטים, מההזמנה ועד למשלוח והאספקה ללקוחות. זו עבודה רבה, אבל התוצאה היא חסכון משמעותי ללקוחות שלנו."

איך אתה מבטיח את איכות הגנרטורים?

"האיכות היא אחד הדברים החשובים ביותר עבורנו," אומר נתיב. "אנחנו עובדים רק עם יצרנים מוסמכים ובעלי מוניטין. כל גנרטור עובר בדיקות איכות קפדניות על ידי אנשי הארגון שמגיעים למפעלים לפני שהגנרטורים נשלח ללקוח. בנוסף, אנחנו מספקים אחריות ותמיכה טכנית ללקוחות שלנו."

מהי התגובה של השוק והמתחרים ליוזמה?

נתיב מספר שהתגובה הייתה מעורבת. "מצד אחד, קיבלנו תמיכה רבה מהלקוחות, שרבים מהם הודו לנו על ההזדמנות לחסוך בעלויות. מצד שני, היו מתחרים שהרגישו מאוימים מהיוזמה שלנו. חלקם אפילו הפיצו שמועות עלי או על הפרויקט, אני חושב שזה טבעי, אבל אנחנו מתמקדים בלספק את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלנו."

השפעת הקבוצה על השוק

היוזמה של נתיב לא רק מספקת פתרון זול לצרכנים, אלא גם משפיעה על השוק כולו. "כאשר צרכנים מבינים שיש אלטרנטיבה זולה ואמינה, זה גורם לשינוי בתפיסת המחירים בשוק," הוא אומר. "אנחנו רואים ירידות מחירים גם אצל המתחרים, וזה בסופו של דבר טוב לכולם."

תוכניות לעתיד

לנתיב יש תוכניות להמשך ולהתרחבות: "אנחנו מתכננים להמשיך ולהרחיב את הקבוצה, להוסיף מוצרים נוספים ולשפר את השירותים שלנו. המטרה היא להפוך לפלטפורמה המרכזית לרכישות קבוצתיות של מוצרים חיוניים."

תגובות הלקוחות

בנוסף לביקורות החיוביות שקיבל נתיב מהלקוחות, הוא מציין גם סיפורים אישיים שמרגשים אותו. "היו לקוחות שסיפרו לנו איך הכמה מאות שקלים שחסכנו להם עזרו להם בתקופה הקשה הזו. זה נותן לנו מוטיבציה להמשיך ולהשתפר."

שיתופי פעולה עתידיים

נתיב חושף שהוא עובד על שיתופי פעולה עם ארגונים נוספים. "אנחנו בוחנים אפשרויות לשיתוף פעולה עם ארגונים הומניטריים ועמותות, כדי להרחיב את ההשפעה החיובית שלנו. המטרה היא להגיע לכמה שיותר אנשים ולעזור להם."

קשיים ואתגרים

"לא הכל הלך חלק," מודה נתיב. "היו לנו אתגרים לוגיסטיים ומשפטיים לאורך הדרך. אבל עם צוות מסור ועבודה קשה, הצלחנו להתגבר עליהם ולהמשיך קדימה."

הלקוחות הם המרכז

נתיב מסכם שהלקוחות הם המרכז לכל פעילותו. "בסופו של יום, אנחנו פה בשביל הלקוחות שלנו. אם הם מרוצים, אנחנו מרוצים. כל החלטה שאנחנו מקבלים היא מתוך מחשבה על טובת הלקוחות."

סיכום

קבוצת הרכישה לגנרטורים של נתיב אורן וארגון אר''י היא הזדמנות מצוינת לרכוש גנרטור במחיר מוזל במיוחד, בתקופה קריטית בה כל בית זקוק לאמצעי בטיחות. אנחנו ממליצים לכל מי שזקוק לגנרטור להצטרף לקבוצה ולהנות מהזדמנות זו. מדובר ביוזמה חשובה שמצליחה לספק פתרון מעשי ואפקטיבי לצרכנים בזמן אמת.

עם כל כך הרבה לקוחות מרוצים והצלחה מוכחת, אין ספק שהיוזמה של נתיב אורן היא דוגמה מצוינת לכך איך אפשר לייצר שינוי משמעותי בשוק באמצעות חשיבה יצירתית ועבודה קשה. היכולת לייצר השפעה רחבה ולהוזיל עלויות לצרכנים היא דוגמה ליזמות חברתית וכלכלית מוצלחת. אנחנו נשארים מעודכנים ומצפים לראות איך היוזמה תתפתח בעתיד.

תוכלו למצוא את המיזם בקישור הבא -לחצו כאן למעבר לפרוייקט

נשארו 48 שעות להצטרף

ארגון אר''י - אזרחים רוכשים יחד בשיתוף Smart
  • עוד באותו נושא:
  • גנרטור
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully