וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הדרך הקלה והמהירה לקבלת שירותים קונסולריים של פורטוגל בארץ

פורטוקל בשיתוף Smart

18.6.2024 / 14:05

הרבה ישראלים בעלי אזרחות פורטוגלית נתקלים בקשיים לא מבוטלים בניסיון להנפקת תעודת הזהות שלהם ו/או הדרכון הפורטוגלי. יש את אלה שבוחרים לטוס לחו"ל כדי לקבל שירותים קונסולריים הולמים אבל יש פתרון הרבה יותר זול ופשוט

דגל פורטוגל. FREEPIK,
דגל פורטוגל/FREEPIK

אם אתם אזרחים פורטוגלים, אתם בוודאי יודעים ששירות קונסולרי הוא הליך חשוב עבור אלו המבקשים להגיש בקשה או לבצע פעולות אחרות ונשנות הקשורות לאזרחותם. עקב הביקוש הרב תהליך זימון התור בקונסוליה בישראל, נכון להיום, מאוד מסובך ומקשה על אותם אנשים שצריכים את שירותיה לצורך סיום התהליך.

כיום, יש הרבה ישראלים בעלי אזרחות פורטוגלית אשר נתקלים בקשיים לא מבוטלים בניסיון להנפקת תעודת הזהות שלהם ו/או הדרכון הפורטוגלי. הקונסוליה בארץ אמנם מנסה לטפל ביעילות בכולם אך הביקוש מאוד גבוה ולכן טיב השירות ואף מספר התורים הזמינים בארץ מאוד מוגבל.

כפועל יוצא, הסטטוס הקיים גרם ליצירת מספר גדול של קהילות של אנשים בפלטפורמות השונות כמו פייסבוק, וואטסאפ, ואינסטגרם, שנמצאים בדיוק באותו הסטטוס ומנסים למצוא טיפים ועזרה לאורך התהליך.

הדעה הרווחת כיום היא שכדי להמשיך את תהליך האזרחות ולהנפיק דרכון פורטוגלי צריך לטוס לחו"ל כדי לקבל שירותים קונסולריים הולמים, בארץ כאמור המצב לא ממש מתאפשר.בין היעדים הפופולאריים ניתן למצוא את יוון, אוסטריה, הונגריה, צ'כיה וכמובן פורטוגל, לשם אנשים מעדיפים לטוס כדי לקבל שירותים קונסולריים של פורטוגל.

אם אתם מאלו שמתכננים לטוס לחו"ל כדי להנפיק את תעודת הזהות שלו ו/או הדרכון הפורטוגלי שלכם, לנו יש מספר טיפים:
קבעו את התור מבעוד מועד - לא כל יום זמינים תורים במערכת זימון התורים ולכן, הזמנת תור מבעוד מועד תבטיח לכם מועד נוח ותוכלו לבחור את התאריך שהכי נוח לכם.
לאחר זימון התור בהצלחה הכינו את כל המסמכים הנדרשים לקראת הפגישה - ודאו שיש בידיכם את כל האישורים והמסמכים הנחוצים, לרבות דרכון ישראלי בתוקף.
הקפידו על הגעה בזמן - הגעה באיחור עלולה לגרום לדחיית התור וזה לא ממש נעים. הקפידו להגיע מספר דקות לפני מועד התור שנקבע.

בהתחשב בכך שהביקוש לשירותים קונסולריים של פורטוגל בישראל גבוה במיוחד, רבים מוצאים את עצמם נאלצים לנסוע לקונסוליות פורטוגליות במדינות אחרות כדי להנפיק תעודת זהות או דרכון. תהליך זה כרוך בהוצאות נוספות שאינן קיימות כאשר מבצעים את הפעולות הללו בארץ.

חלק מהעלויות הכרוכות בקביעת תור לשגרירות פורטוגל בחו"ל שצריך לקחת בחשבון הן:
כרטיסי טיסה: המחירים יכולים להשתנות בהתאם לעונה, יעד ומועד הרכישה. בתקופת המלחמה, לצערנו רוב חברות הלאו קוסט כרגע לא בשירות מלא ולכן המחירים מאוד יקרים. בנוסף, יש לקחת בחשבון גם את עלות הנסיעה לשדה התעופה וממנו.

לינה: עלויות האירוח יכולות לנוע בין מלונות פשוטים ועד למלונות יוקרה, תלוי בתקציב ובדרישות האישיות שלכם. ברוב המקרים נסיעה שכזו צריכה לארוך בין יומיים אם בוחרים לטוס לליסבון ועד כשבועיים לשאר הקונסוליות בעולם.

מסעדות ואוכל: יש לקחת בחשבון את עלות הארוחות במהלך השהות, אם כי זוהי עלות לא גבוהה ביחס למדינתנו בה מחירי המסעדות והמזון נסקו בשנים האחרונות. כמו כן בהתחשב בשאר ההוצאות מדובר בהוצאה הכי קטנה בתהליך.

מלווה צמוד: שירותי ליווי במדינת היעד מקלים מאוד על התהליך ומונעים תקלות ובעיות לא צפויות. ליווי צמוד יעזור בהתמודדות עם הבירוקרטיה והשפה. שירות שכזה יכול להיות מאוד חיוני למי שרוצה להימנע מתקלות, ועלותו תלויה במומחיות המלווה ובמשך הזמן שבו נדרש השירות.

אגרות: חשוב לקחת בחשבון גם את האגרות הקונסולריות ודמי השירות הנלווים לתהליך, בדרך כלל אגרות יגיעו עד למקסימום 200-300 יורו, כמובן שסכום האגרות המצטבר תלוי בשירות הקונסולרי שאותו בחרתם.

עלויות אלו יכולות להצטבר לסכום משמעותי, ולכן חשוב לתכנן מראש ולבחון את כל האופציות הזמינות. במקרים מסוימים, עלות הנסיעה וההוצאות הנלוות עשויות להיות גבוהות יותר מההוצאה הכוללת של קביעת תור בארץ, אך במקרים אחרים, עם תכנון נכון ושימוש בשירותים המתאימים, ניתן לחסוך בעלויות אלו ולהפוך את התהליך ליעיל ולפחות יקר.

אז איך קובעים תור לקונסוליה בארץ? בקלות!

כחברי מערכת בעלי אזרחות פורטוגלית, ניסינו את השירות שמציעה חברת פורטוקל והאמת שהופתענו לטובה, אבל ממש.

החברה מציעה שירות מהפכני לקביעת תור לשגרירות פורטוגל בישראל ובכך בעצם לחסוך את הקושי הרב של לקבוע תור ואפילו לחסוך טיסה לחו"ל.

כך למעשה, אפשר לחסוך הרבה מאוד זמן בניסיונות של זימון התור וכמובן לחסוך הרבה כסף כי את הטיסה לחו"ל - כבר לא תצטרכו.

בעזרתם הנפקנו בארץ גם תעודת זהות וגם דרכון פורטוגלי, ללא מאמץ. החבר'ה האלו יודעים את העבודה, כבר כשיצרנו איתם קשר לראשונה הבנו שאנחנו בידיים טובות ויכולנו להתפנות לעיסוקים אחרים ולתת להם לעבוד.

לאחר כשלושה חודשים קיבלנו את העדכון וההודעה המשמחת שזימנו לנו תור בשגרירות בארץ אחרי הרבה מאוד זמן של ניסיונות שלנו שלא חוו הצלחה.

ההליך היה מאוד חלק, נעים ומקצועי. אם אתם אזרחי פורטוגל ואתם צריכים שירותים קונסולריים שונים, בין אם להנפיק תעודת זהות חדשה ו/או הנפקת או חידוש דרכון פורטוגלי, אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאתר של פורטוקל, תוכלו להתרשם מהם באופן כללי, לקרוא ביקורות לקוחות, ולקבל מידע נוסף ואת כל הפרטים המדויקים על כל שירותיהם ולסיים את התהליך שלכם בקלות ובמהירות כאן בארץ, ללא צורך לטוס לחו"ל.

פורטוקל בשיתוף Smart
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully