וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשכחו מכל מה שידעתם על הכנרת: חוף בורה בורה זו חוויה של כנרת אחרת

בשיתוף חוף בורה בורה

26.6.2024 / 15:05

מצאנו עבורכם פינת גן עדן, שם קצב הגלים קורא לכם להירגע וגורם לדאגות שלכם להתרחק. בחוף בורה בורה על שפת הכנרת תוכלו להנות מיום כיף משפחתי בלתי נשכח או לארגן אירוע חברה שלא יפסיקו לדבר עליו

חוף בורה בורה בכנרת. מאור אטיאס,
חוף בורה בורה בכנרת/מאור אטיאס

לכל אחד מאיתנו מגיע לברוח מהשגרה אל אוירה אחרת, רגועה וקסומה, במיוחד בחודשי הקיץ החמים שגורמים לכולנו לחפש את החוף המושלם להעביר בו יום מפנק של רחצה והנאה. הפתרון המושלם נמצא באחד מהחופים היפים והמושקעים במדינה.

אם אתם מחפשים חוף רחצה בכנרת שהוא לא סתם "עוד חוף רחצה" אלא כזה שהוא ממש גן עדן עלי אדמות, חוף מסודר שניתן להעביר בו יום של בילוי משפחתי מושלם בכנרת, אתם מוזמנים לחוף בורה בורה - חוף בוטיק מעוצב שמביא את חווית האי האקזוטי בורה בורה מהאוקיינוס השקט לארץ ודואג שלא תפסיקו ליהנות.

חוף הרחצה הפרטי המוכרז, שממוקם ביציאה הצפונית מטבריה על כביש 90, מציע את כל מה שאפשר לדמיין ולבקש. הוא יגרם לכם לשכוח כל מה שאתם מכירים על חופי הכינרת והוא מותאם למשפחות עם ילדים שמחפשים יום בילוי מושלם בכנרת, או לאירועי חברה וימי גיבוש לעובדים.

חוף בורה בורה בכנרת. מאור אטיאס,
חוף בורה בורה בכנרת/מאור אטיאס
חוף בורה בורה בכנרת. מאור אטיאס,
חוף בורה בורה בכנרת/מאור אטיאס

רעיון הקמת חוף בורה בורה הגיע מאבי המשפחה דוד שבשנות ה-80 התגורר בבורה בורה המקורית בטהיטי והחוף כולו נבנה בהשראת המקום ועוצב ונבנה בסגנון טהיטי אמיתי, מעץ במבוק וקש כדי לשמור על מראה אותנטי ואמיתי. וכשנמצאים בחוף ניתן להרגיש באווירת טהיטי אמיתית, כשכל המבנים בו ניבנו מחומרים אורגנים ששומרים על הסביבה הירוקה - בכדי לשמור על שמורת החוף הבתולית במצב הקיים.

חוף בורה בורה שוכן באחד האזורים הבתולים ביותר שנשארו בסביבתה של הכנרת - אזור פראי ויפה אשר בעליו משקיעים מאמץ אדיר כדי שיישאר כזה לדורות הבאים. החוף שופע בנביעות של מי מעיין הפורצים מהאדמה אל תוך הים ומעניקים לו מראה מרהיב. הוא ממוקם למרגלות הר רקת בצד המערבי של הכנרת ומיקומו הייחודי משרה אווירה קסומה ומיוחדת המתמזגת בשמורת החוף, המלאה בזולות מפנקות וצל דקלים כשממול הכנרת והרי הגולן.

חוף בורה בורה בכנרת. מאור אטיאס,
חוף בורה בורה בכנרת/מאור אטיאס

החוף שמור ומאורגן כל העת על ידי צוות המקום, הדואג לכך שכל המתקנים והאביזרים במקום יתוחזקו כראוי, ובין היתר תמצאו בו מיטות שיזוף צפות בתוך המים, אזור של מדשאות ואזור משפחות - ישיבה מוצלת על כסאות החוף באיזור המיועד למשפחות בו ניתן לשבת עם דברים שמביאים מהבית (סנדוויצ'ים, שתיה ,פירות וירקות חתוכים וחטיפים לילדים בלבד). לצידם פועל בר עשיר שמעוצב אף הוא בסגנון בורה בורה, המציע לכם מגוון רחב של משקאות שפשוט כיף לשתות ומעל ניצבת לה מסעדת חוף מיוחדת, בה יושבים על ספות זולה מפנקות ונהנים ממגוון רחב של מנות נפלאות, אשר ישאירו לכם טעם של עוד.

בנוסף בחוף יש מתקנים בסטנדרט גבוה - מקלחות, מלתחות, כיסאות נוח, מיטות שיזוף, פינות זולה, ספות רטן ועוד מתקנים מפנקים לכל המשפחה.

צאו לסיור וירטואלי בחוף

חוף בורה בורה בכנרת. מאור אטיאס,
חוף בורה בורה בכנרת/מאור אטיאס
חוף בורה בורה בכנרת. מאור אטיאס,
חוף בורה בורה בכנרת/מאור אטיאס

החוף המושלם לימי כיף והפקת אירועים על שפת הכנרת

החוף פועל משעות הבוקר המוקדמות ועד השעות הקטנות של הלילה כשמרחב השעות ועושר הפעילויות הופך את החוף למתאים הן למשפחות וזוגות, והן לאירועי חברה, ימי כיף ומסיבות.

אין דרך טובה יותר להתגבש ולחגוג באירוע חברה מאשר עם מוזיקה טובה ודרינק על החוף, עם פעילויות מהנות באווירת צ'יל מעוצבת. זה בדיוק מה שחוף בורה בורה בכנרת מציע - החבילה המושלמת לאירוע החברה הבא שלכם, עם מגוון עצום של פעילויות ואטרקציות, והכל על החוף הקסום שלהם בכנרת.

צוות חוף בורה בורה מונה אנשים בעלי ניסיון רב שנים בארגון ימי גיבוש וימי כיף לעובדים בחברות וארגונים והם יודעים איך לגרום לכך שהיום כיף שלכם יהיה מגבש, חוויתי וכיף אמיתי. הם מתכננים עבורכם את יום הגיבוש עד הפרט האחרון, על מנת להגשים לכם בצורה מושלמת את החלום לצד מים כחולים, צמחיה אקזוטית, פינות ישיבה מפנקות וסככות מקש.

כל הפרטים על אירועי חברה בחוף בורה בורה

חוף בורה בורה בכנרת. מאור אטיאס,
חוף בורה בורה בכנרת/מאור אטיאס
חוף בורה בורה בכנרת. מאור אטיאס,
חוף בורה בורה בכנרת/מאור אטיאס

קבוצות מאורגנות המגיעות לחוף מקבלות תפאורה מושלמת, מקום מוצל למינגלינג, שתייה ונשנושים לצד אוהל טיפולים בפינה שקטה בו מוצעים לעובדים מגוון עיסויים וטיפולי גוף ונפש.

ימי הכיף כוללים גם שלל אפשרויות של ספורט ימי כמו סירת סקי, קיאקים להשטה עצמית, סדנאות סאפ בורד בליוי מדריך, טרמפולינת מים כייפית במיוחד, מגרש כדור עף צף ולמי שרק רוצה להנות מהשמש יש גם אי צף עם מיטות שיזוף.

בנוסף אפשר גם לשלב ביום הכיף תחרויות ומשחקי ספורט על החוף כמו שש בש, מטקות, כדור עף, הוקי שולחן, כדורגל, סנוקר, פינג פונג סדנת זומבה או סדנת אירובי. אם כל זה לא מספיק מפנק תוכלו לבחור גם מבין סדנאות של יוגה, טאי צאי, מדיטציה, קאפוארה, פותחות בקלפים, נומרולוגיה ועוד.

בנוסף האירוע כולל ארוחה עשירה ומגוונת שמתאימה לכל העובדים - כולל הצמחונים והטבעונים, שירותי DJ והגברה שינגנו מוזיקה לפי הקצב של העובדים ובר בסגנון קריבי עם אלכוהול מגוון וקוקטיילים מפנקים.

אם עשינו לכם חשק ליום מפנק עם המשפחה או ארוע חברה שלא ישכח - ניתן ליצור קשר בטלפון 046722558

או דרך האינסטגרם

הפייסבוק

או האתר הרשמי

בשיתוף חוף בורה בורה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully