וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-X פקטור של הצלחה בעסקים הוא יכולת הניהול של העסק

בשיתוף לייף אקדמי

25.6.2024 / 16:22

למה עסקים לא מצליחים לממש את הפוטנציאל שלהם בעצם? בישראל נסגרים מדי שנה מעל 40 אלף עסקים!! עסקים רבים עם רעיונות גדולים, מוצרים ושירותים מעולים מדשדשים. מה הסיבות העיקריות לכך? טל שמשון, יועץ עסקי בכיר, הבעלים של "טל שמשון מאסטרים בניהול" מסביר

ה-X פקטור של הצלחה בעסקים הוא יכולת הניהול של העסק. מרצה: טל שמשון, יועץ עסקי בכיר, הבעלים של "טל שמשון מאסטרים בניהול" מרצה: טל שמשון, יועץ עסקי בכיר, הבעלים של "טל שמשון מאסטרים בניהול"/וואלה פלוס בשיתוף לייף אקדמי. צילום סטילס: סתיו שניידר

היכולת לנהל היא הקריטית ביותר בניהול של עסק בכלל - ובעסקים קטנים ובינוניים זה עוד יותר מדויק וקריטי כי אין שדרת ניהול שעשויה לאזן.

ראשית, מדוע בעצם עסקים לא ממשים את הפוטנציאל שלהם?

הסיבה הראשונה: בעל העסק לא יודע לאן הוא רוצה לקחת את העסק שלו. לא יודע לאן הוא רוצה להגיע. מה המטרות שלו, מה יחשב הצלחה מבחינתו.

הסיבה השנייה: פחד. לכולם יש פחדים. אבל השאלה היא האם אני כבעל עסק יודע להתנהל מולו, לקבל את ההחלטות הנכונות הנדרשות על אף הפחד, או שהפחד מנהל אותי.

הסיבה השלישית: לא מכירים את החוקים. ישנם חוקים ברורים בניהול וכשלא מכירים אותם נעשות טעויות.

הסיבה הרביעית: מנהלים שמחזיקים בהרגלים מעכבים. למה הכוונה? הרגלים ניהוליים לא מתאימים לניהול מצליח. לדוגמא: דחיינות או אנרגיה נמוכה, חוסר יכולת קבלת החלטות וכו'. אם כך בעל העסק מתנהל בחייו האישיים בדרך כלל זה יבוא לידי ביטוי גם בעסק וזה ניתן לפתרון.

אצלנו, ב"טל שמשון מאסטרים בניהול" אנו מזהים 3 גורמים עיקריים שמשפיעים על הצלחה של עסק:

"שלושת המ": המוצר או השירות (עד כמה הוא טוב), המתודה (עד כמה העסק פועל בצורה שיטתית ונכונה ניהולית, יכולת ניהול וביצוע) והצד המנטלי (עד כמה אני, הבעלים, מנהל העסק, בשל לנהל את העסק).

בשיעור נלמד על הצ'ק ליסט המלא שכל בעל עסק צריך לוודא שהוא מכיר ומקיים בעסק שלו, לרבות נושא התקציב, יעדים, מכירות ואפילו ניגע במערכות לניהול לקוחות וקשר עם לקוחות. יהיה מעניין.

לאתר הרשמי של "טל שמשון - מאסטרים בניהול"

עמוד הפייסבוק

עמוד האינסטגרם

בשיתוף לייף אקדמי
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully