וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה למשקיעים: הכירו את מהפכת הנדל"ן של טל בוימן ואליאור כרמלי

BNC בשיתוף SMART

26.6.2024 / 16:40

בעולם ההשקעות המורכב כיום, משקיעים פרטיים רבים, בייחוד בנדל"ן, מוצאים עצמם מתמודדים עם מגוון אתגרים בבואם לבחור נכסים איכותיים עם תשואות ראויות, כי ההזדמנויות הטובות ביותר שמורות לגופים גדולים ושחקנים דומיננטיים בשוק חברת BNC מבקשת לשנות את המציאות הזו

נכס בארצות הברית. טל בוימן ואליאור כרמלי,
BNC מתמחה ביזום וניהול פרויקטים בהיקפים של מאות מיליוני דולרים ברחבי ארצות הברית/טל בוימן ואליאור כרמלי

חזון של שוויון הזדמנויות בהשקעות נדל"ן

החזון של BNC הוא פשוט אך מהפכני - להשוות את תנאי המגרש ולפתוח בפני משקיעים פרטיים את עולם ההזדמנויות שהיה נחלתם הבלעדית של "השחקנים הגדולים". החברה מתמחה ביזום וניהול פרויקטים בהיקפים של מאות מיליוני דולרים ברחבי ארצות הברית, תוך מתן אפשרות לכל אדם עם הון עצמי של 250,000 ש"ח להצטרף כשותף מלא ולקבל את חלקו ברווחים.

הסוד להצלחתה של BNC טמון בשילוב ייחודי של אסטרטגיית השקעה מבריקה, התמחות מעמיקה בשוק המקומי והקפדה על סטנדרטים גבוהים של מקצועיות ויושרה. אליאור כרמלי ושותפו טל בוימן בונים כל פרויקט על ניתוח מדוקדק של צורכי האוכלוסייה והעדפות הרשויות, תוך יצירת תוכניות עסקיות מותאמות אישית שממקסמות את פוטנציאל הרווח ומזעור הסיכונים.

נכס בארצות הברית. טל בוימן ואליאור כרמלי,
מתן אפשרות לכל אדם עם הון עצמי של 250,000 ש"ח להצטרף כשותף מלא/טל בוימן ואליאור כרמלי

התמקדות בפרויקטי מולטי-פמילי באזורי ביקוש

הפרויקטים של החברה מתמקדים בעיקר ברכישת קרקעות עם היתרי בנייה, הקמת מתחמי מגורים מסוג מולטי-פמילי, אכלוס ומכירה. האזורים המועדפים הם הטבעת סביב מנהטן, הכוללת ערים כמו ברוקלין, ניוארק וג'רזי סיטי, שם הביקוש העצום למגורים בשכירות ארוכת טווח פוגש היצע דל ויוצר הזדמנויות אטרקטיביות במיוחד. שיטת העבודה של BNC מאפשרת להציע למשקיעים השקעות קצרות טווח יחסית, של עד שלוש שנים, עם יעדי רווח ברורים ומוגדרים מראש.

טל בוימן ואליאור כרמלי פיתחו מודל ייחודי של שותפות ושקיפות מול המשקיעים

טל בוימן ואליאור כרמלי, הבעלים של BNC יזמות נדל"ן. טל בוימן ואליאור כרמלי,
טל בוימן ואליאור כרמלי, הבעלים של BNC יזמות נדל"ן/טל בוימן ואליאור כרמלי

מעבר לתשואות הגבוהות, מה שמייחד את BNC הוא המחויבות העמוקה לשותפות הוגנת ושקופה עם ציבור המשקיעים. כרמלי ובוימן עצמם משקיעים בכל פרויקט לצד המשקיעים הפרטיים, ומעניקים למשקיעים קדימות בחלוקת הרווחים ובעלות ישירה על הנכסים. המודל הייחודי הזה יוצר זהות אינטרסים מלאה בין כל הצדדים ומבטיח את מחויבותם של היזמים להצלחת הפרויקטים.

יתרה מכך, כל עסקה מוצעת רק לאחר תהליך בדיקת נאותות מחמיר, כולל השגת כל האישורים הנדרשים ואימות הסכמים מול הרשויות. כך, למשל, בפרויקט קולוני המרשים, BNC הציעה את העסקה למשקיעים רק לאחר שהובטח מענק בשווי 48% מעלות הבנייה! רמת השקיפות וההקפדה על בטחון ההצלחה זוכה להכרה מהרשויות והקהילה.

הישגיה של BNC כבר זוכים להכרה נרחבת מצד הרשויות. ראש עיריית ניוארק, למשל, ציין לטובה את פרויקט מדיסון במהלך נאום שנשא בקמפיין הבחירות שלו. פרויקט ריביירה אף הוביל לחתימת חוזה שכירות מול העירייה, המעיד על האמון שרוכשת החברה ועל תרומתה לפתרון משברי הדיור המקומיים. עד כה השלימה BNC כבר 25 פרויקטים ובנייה של כ-800 יחידות דיור בהיקף של 350 מיליון ש"ח.

נכס בארצות הברית. טל בוימן ואליאור כרמלי,
מה שמייחד את BNC הוא המחויבות העמוקה לשותפות הוגנת ושקופה עם ציבור המשקיעים/טל בוימן ואליאור כרמלי

נקודת אור בעולם האי-שוויון הכלכלי

בסופו של דבר, החזון של טל בוימן ואליאור כרמלי הוא לא רק לייצר רווחים, אלא לייצר שינוי של ממש בעולם ההשקעות. הם מבקשים להעצים את ציבור המשקיעים ולספק לכל אחד את ההזדמנות להיות חלק ממיזמי נדל"ן משמעותיים. ההשקעה כולה מוגדרת כהשקעה פסיבית כאשר BNC עושה את כל העבודה עבור המשקיעים, תוך פיזור סיכונים ובניית תיק השקעות מגוון. בעולם שבו אי-השוויון הכלכלי הולך וגדל, החזון הזה של BNC הוא בבחינת נקודת אור.

תוכנית השקעות ייחודית עם פוטנציאל אדיר לצמיחה

BNC מעניקה למשקיעים הפרטיים חבילה ייחודית של יתרונות -החל מסכום השקעה התחלתי נמוך יחסית של 250,000 ש"ח, דרך תשואות צפויות גבוהות בטווח הקצר עד הבינוני, וכלה בתמהיל מושקע של פרויקטים מרתקים. שיטות העבודה של החברה, הכוללות בחינה מדוקדקת של כל היבט בפרויקט והתאמה מדויקת לצרכי השוק, מפחיתות משמעותית את רמת הסיכון עבור המשקיעים. בנוסף, מודל השותפות הישירה מול היזם יוצר מערכת יחסים שקופה ומתגמלת. המשקיעים נהנים מעדכונים שוטפים, מעורבות בתהליכי קבלת ההחלטות והזדמנות ללמוד מקרוב מניסיונם של כרמלי ובוימן.

הזדמנות השקעה פורצת דרך לכל משקיע

כל משקיע המחפש להיכנס לתחום הנדל"ן או לגוון את תיק ההשקעות שלו, או לחלופין - אנשים שלא רוצים להשקיע לבד או לעשות את כל העבודה בעצמם, חייבים להכיר את שמם של טל בוימן ואליאור כרמלי. BNC פותחת צוהר לעולם חדש של אפשרויות ומציעה דרך בטוחה, מקצועית ומשתלמת להיות חלק ממנו, וברמת האיכות הגבוהה ביותר. הצטרפו למהפכה ותיווכחו בעצמכם כיצד ההשקעה הנכונה יכולה לשנות את חייכם.

אם אתם מחפשים לחזק את ההשקעות שלכם ולקבל תשואה גבוהה על ההשקעה שלכם או לחלופים - BNC היא ההזדמנות המושלמת עבורכם. קחו את ההחלטה עוד היום והצטרפו למשפחת המשקיעים של החברה. זו ההזמנה שלכם לצמוח, להתפתח וליהנות מפירות ההצלחה המשותפת.

לפרטים נוספים על מיזמי חברת BNC חפשו בגוגל BNC יזמות נדל"ן או התקשרו ‎072-3972355

BNC בשיתוף SMART
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully